Hellin aarteena

Anonyymi-ap

hetkiä, jotka saan viettää kanssa. Se, että vaihdamme vain muutaman viestin, saa sydämeni pakahtumaan. Pieneenkin on ladattu se kaikki kepeään hassutteluun verhottu syvyys ja luottamus, joka sitoo meidät yhteen.

Tiedän, ettei ainakaan lähitulevaisuudessa voi olla meitä. En vielä olisi valmis siihen, etkä sinäkään. Tarvitsen hiljaisuuden, sillä rakkaus on niin iso, etten sitä ymmärrä - miten se säilyy hiljaisuudessakin. Kun kohtaamme, kaikki on tuttua ja turvallista. Ihan niin kuin olisin tuntenut sinut aina.

Mutta ehkä kauempana tulevaisuudessa. Tunnen jo nyt silmiesi syvyyden.

15

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla on aikaa odottaa, jos tämä säilyy vielä sinne asti mitä todella toivon. Voi kun sinäkin aloittaisit joskus viestin, älä jätä minun varaan, voi olla etten enää kehtaa. Vaan mitäpä sitä ei sinua varten tekisi.

• Anonyymi

Ajattelen samoin❤️

• Anonyymi

Kerro vielä minulle, minä päivänä tarkalleen olet vaihtanut muutaman viestin hänen kanssaan? Kiitos.

• Anonyymi

Ei siitä montaa päivää ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siitä montaa päivää ole.

Tiedän sen, mutta haluaisin tarkan päivän. Kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän sen, mutta haluaisin tarkan päivän. Kiitos.

Viikonloppuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viikonloppuna.

Tiedän senkin.

Rakas ihminen, Rakas mahdollinen Sinä: et menetä mitään, vaikka kirjoittaisit sen päivämäärän tähän. Sinä päivänä on suurin osa suomalaisista kuitenkin viestitellyt toistensa kanssa.

Minä tunnistan sinut energiastasi. Haluaisin silti tarkan päivämäärän, ennen kuin uskallan kertoa tähän jotain, mitä en ilman päivämäärän täsmäytystä uskalla kertoa.

Älä huolehdi: siitä mitä haluan kirjoittaa tähän ei voi kukaan tunnistaa meitä, mutta silti sinä tiedät että se asia on sinulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän senkin.

Rakas ihminen, Rakas mahdollinen Sinä: et menetä mitään, vaikka kirjoittaisit sen päivämäärän tähän. Sinä päivänä on suurin osa suomalaisista kuitenkin viestitellyt toistensa kanssa.

Minä tunnistan sinut energiastasi. Haluaisin silti tarkan päivämäärän, ennen kuin uskallan kertoa tähän jotain, mitä en ilman päivämäärän täsmäytystä uskalla kertoa.

Älä huolehdi: siitä mitä haluan kirjoittaa tähän ei voi kukaan tunnistaa meitä, mutta silti sinä tiedät että se asia on sinulle.

Enpä varmaan ole valmis vielä aikoihin luopumaan hiljaisuuden luomasta turvasta. Uskon kyllä, että ajaudumme jossain vaiheessa yhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä varmaan ole valmis vielä aikoihin luopumaan hiljaisuuden luomasta turvasta. Uskon kyllä, että ajaudumme jossain vaiheessa yhteen.

Tiedän senkin.

Kiitos kauniista aloitusviestistä. 💕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän senkin.

Kiitos kauniista aloitusviestistä. 💕

Sinun katsettasi en väistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun katsettasi en väistä.

Koska et halunnut kertoa tarkennusta, yritän nyt muotoilla asiani tähän mahdollisimman yleisellä tasolla:

- Haluaisin viestitellä useammin. Noin kerran kuukaudessa. Jos se on sinulle liikaa, harvemmin on täysin ok. Minä en aio tehdä aloitetta tällaiseen kerran kuukaudessa tapahtuvaan viestittelyyn, koska kunnioitan sinua. Mutta sinun täytyy tietää, että se on todellinen sydämeni toive.

- Haluaisin jutella kanssasi kokemuksistani, joita pidän yliluonnollisina. En voi puhua niistä kaikkien kanssa, mutta sinun kanssasi voisin.

- Haluaisin että voisimme kerran kuukaudessa lähettää toisillemme kuvan, jossa näkyy sen kuukauden aikana näkemämme kaunein asia, joka silloin on tullut vastaan. Minä olisin esimerkiksi halunnut lähettää sinulle kuvan noin kuukausi sitten näkemästäni kauniista auringonlaskusta. 😊

• Anonyymi

Joo

• Anonyymi

Tuntuisi tosi pahalta, jos emme voisi lähentyä lähitulevaisuudessa kaivattuni kanssa, vaan että pitäisi vieläkin odottaa kauan. Huokaus.

• Anonyymi

Totta maar se on hyvä näin

• Anonyymi

Tannaan on voestitelty

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tere Sammallahti: Sosiaaliturva pois vieraskielisiltä

Hän viittaa Iltalehden juttuun. IL kertoi maanantaina Kelalta saatuun tilastotietoon perustuen, että vieraskieliset muod
      Maailman menoa
      327
      1836
    2. Nainen, tuskin muistan koska ollaan nähty

niin pitkä aika siitä on. Suurin ilonaihe elämässäni olit, ja tulevan onnen aamuaurinko. Tunnut niin minun omalta, tutul
      Ikävä
      34
      1711
    3. Voi minkä rikoksen teki

Kunnosti ihan pa..akuntoon päässeen tien ilman ELYn lupaa. Kyllähän se nyt viranhaltijaa kirpasee. Sellainen yritteliäis
      Kuhmo
      52
      1160
    4. Torniolainen Tiiliä lukemaan

Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.
      Tornio ja Haaparanta
      1
      1033
    5. Mitä haluaisit

Sanoa minulle nyt? En ole tätä kysynytkään pitkään aikaan🤔
      Ikävä
      75
      1014
    6. Mitä olen tehnyt

Mitä pahaa olen sinulle tehnyt? Rakastuin ja en pysty unohtamaan Miksi teet tämän minulle? Yritä ymmärtää, vaikka olet
      Ikävä
      72
      941
    7. Kumpa kaikkeen vois palata

Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin
      Ikävä
      6
      783
    8. Tuon sinulle jännitystä

Siksi pidät minusta. Tiedämme molemmat, että meistä ei voi tulla mitään todellista.
      Ikävä
      74
      753
    9. Pitkään kestänyt ihastuminen

Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen
      Ikävä
      72
      716
    10. Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.

Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain
      NATO
      139
      709
    Aihe