tunnu ymmärtävän sitä kuinka typerältä tuntuu se, kun joku esittää ns. kahta ihmistä. Ulos kaupasta lähtiessäni taas jouduin sitä kokemaan, kun eteisessä tuli yksi tyyppi minua vastaan! Miksi on niin äärimmäisen vaikeaa ymmärtää, että inhoan sydämeni pohjasta sitä esitystä! LOPETTAKAA SE!!
Ette millään
Anonyymi-ap
1
113
Vastaukset
- Anonyymi
Teidän ymmärryksessä on ollut koko ajan paljon vikaa. Olen ymmärtänyt vuosien ajan lähes aina, mitä minulle tuntemattomat ihmiset ovat ns. kertoneet! Myös tummatukkaiseen mieheen liittyen! Lyhyt mies käveli minua portaissa vastaan lompakko kädessä ja siitä on jo aikaa. Minun tapa ajatella ei ole se, että miehen pitää olla rikas, vaan se on tärkeintä että rakastan häntä ja hän rakastaa minua! En ole koskaan kokenut olevani rakastunut oman lapseni ikäiseen henkilöön!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424310
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1374075- 643726
- 883562
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333537Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe653351- 862921
- 542835
- 252626
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142344