Uutena Lietolaisena kiinnostelee mistä löytyy seuraa?
Nappaakos Jams kuppilasta hyvin ja onko varmoja kaatoja usein liikkeellä. Tuolla olen käynytkin kun täälläpäin olen vieraillut ja yhden blondimilffin kaatanutkin.
Toimiiko tinder viikonloppuisin noin yleensä?
Liedosta seuraa
5
322
Vastaukset
- Anonyymi
Etsi niemisistä joku.. äiti tai tyttäret varmoi kaatoja
- Anonyymi
Jaamssista vaan joku eronnut +40 leidi niin siitähän se alkaa
- Anonyymi
Olkkuun lyhyt matka. Sieltä löytyy Lietolaistakin ja paljon muualtakin tulleita.
- Anonyymi
Täällä liedossa myös vieraisilla ja kiinnostais löytää naisseuraa....
M 60 - Anonyymi
Liedon festareilta tarttuu. Smugler on hyvä ja tästä itselläkin kokemusta. Freesit on kerran kesässä ja baarin muutkin illat kerää väkeä mitkä ei välttämättä muuten siellä istu.
Tinder ja muutkin treffisovellukset toimii ihan yhtä hyvin kuin muuallakin, mut Turussa nyt kuitenkin kaikkee enemmän.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845297Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.303526Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j402874Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin272094Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.591851Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2861646- 471596
- 941392
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441366Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71175