ja menit sekaisin? Ja siitä alkoi pakomatka.
Entä jos rakastuit
29
401
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä me vielä päädytään yhteen..❤️
- Anonyymi
Ei koskaan enää
- Anonyymi
Tunteitaan voi olla vaikea kohdata.
- Anonyymi
Sama. Ei ikinä enää helvettiin. Parempiakin miehiä on kuin tommosia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteitaan voi olla vaikea kohdata.
❤️..
- Anonyymi
Parempi paeta. Nyt se on viimeistään nähty.
- Anonyymi
Mitä näit 😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä näit 😳
Liikaa itsekeskeisyyttä. Ei enää enempää sitä. Joku joka ymmärtää mitä vastavuoroisuus tarkoittaa. Hän ei sitä tajua, näkee vain itsensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikaa itsekeskeisyyttä. Ei enää enempää sitä. Joku joka ymmärtää mitä vastavuoroisuus tarkoittaa. Hän ei sitä tajua, näkee vain itsensä.
Tällainen on kyllä totta. Hankala tapaus. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän se olet vain omaa napaa ajatellut, kun käytit minua trampoliinina, että pääset itse ylöspäin. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi kuluttava mies kammoan🪫koko ajan aivan loppu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi kuluttava mies kammoan🪫koko ajan aivan loppu
Minua tarviitsee muutkin kuin kuluttava mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä todennäköisesti liittyy tiettyyn paljon nuorempaan mieheen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän se olet vain omaa napaa ajatellut, kun käytit minua trampoliinina, että pääset itse ylöspäin. 🤣
Minne ylös päin🙄🥺🤯
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä todennäköisesti liittyy tiettyyn paljon nuorempaan mieheen!
Ei ole se kyseessä. Mistä sinä nyt puhut😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole se kyseessä. Mistä sinä nyt puhut😳
Tää ho ro on sen nuoremman jo lempannut.
- Anonyymi
tasan tarkalleen odotan vaikka tappiin saakka se on ihan sama olla si totaali yksi ku ole mä mielisairas ollu jo hyvin pitkää mu toivois vielä jottai
- Anonyymi
J
0
0 - Anonyymi
Olen hyvin ihastunut tummatukkaiseen mieheen ja toivon että syksyn aikana voisimme ruveta tutustumaan toisiimme!
- Anonyymi
Hyi ei tod!
- Anonyymi
Miten voi tuntematon tuntua kodilta, katseet niin loputtomilta.
Kunpa oisin kertonut sulle kuinka sua rakastan ❤️- Anonyymi
Varmaan illan kaunein teksti
- Anonyymi
Voi näitä trolleja!
- Anonyymi
Niin mä mies rakastuinkin
En vaan pysty myöntää sitä.
Koska hävettää olla se pidempi meistä.
Naiselta - Anonyymi
Jos viime vuoden puolella aloittanut juoksemisen, niin on jo varmaan Timbuktussa 😂
- Anonyymi
Mihinkäs minä tässä mihinkään pakenen. Elelen elämääni rauhassa🤔
- Anonyymi
Ai sun pakomatka? Minä en minnekään oo menny.
- Anonyymi
🏃💨🤸🧍🤪❤️😍👱🏻♀️
- Anonyymi
Juoksee poika karkuun rakkautta siellä,saaattaa ottaa kiinni vielä😢
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 621164
- 701152
Kela kelaa toimeentulotukia takaisin
Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii86960Onkohan nyt niin, että kärvistellään kumpikin tykönämme
Toisiamme miettien ja ikävöiden. Miettien kuinka ihanaa olisi vaan olla sen toisen lähellä.. Mitä luulet mies?48838Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua
Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p56752Siksi meidän suhteesta
Ei koskaan tule mitään. Ei ikinä vaikka rakastettiin toisia. Olet uskomaton valehtelija. Säälin sua että olin niin pakko72718Mä unohdan kyllä
Sut ajallaan. Mitä enemmän aikaa kuluu niin olet muisto. Toki tämä yhteys hankaloittaa mut et sä jaksa kovin pitkään vai25707Minulla on edelleen
ikävä sinua mies. En itsekään pysty ymmärtämään, mistä tämä tunne vielä näiden vuosien jälkeen kumpuaa. Olisipa meillä o28685- 56682
Näin paljon somalian kielen tulkki tienaa
Istu ja hämmästy. Ammatti jota ei edes tarvittaisi Suomessa ilman maahanmuutto bisnestä. Tulkin keskimääräinen palkka ol148664