Onko nainen pakka jo sekaisin siellä uudessa paikassa?

Anonyymi-ap

Sen taidon sä osaat. Jos on ollut hyvä ilmapiiri ennen, niin se muuttuu kun sä tuut. Alkaa suhmurointi, juoruilu, manipulointi.

55

771

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuommoset ihmiset on ikäviä. Joka työpaikassa on aina se yksi narsku.

• Anonyymi

Niin on. Se on yleensä hienovaraista. Yksitellen viedään näitä tyhmimpiä kahdenkeskiselle "juttutuokiolle" missä "paljastetaan totuudet". Ei itse aktiivisesti juorua vaan käyttää näitä marionettnukkejaan siihen. Saavat myös syyt niskoille jos paljastuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on. Se on yleensä hienovaraista. Yksitellen viedään näitä tyhmimpiä kahdenkeskiselle "juttutuokiolle" missä "paljastetaan totuudet". Ei itse aktiivisesti juorua vaan käyttää näitä marionettnukkejaan siihen. Saavat myös syyt niskoille jos paljastuu.

Muuli- teoria tuttua narskujen keskuudessa. Todellakin, delekoivat muut tekemään sen likaisen työn ja itse mahdollisesti korjaavat sadon? Kokevat näin toimimalla itsensä fiksuksi ja muulit tyhmiksi, mut ilman hovinarrejaan eivät saisi tahtoaan toteutettua. Sairasta, mutta niin totta joissain työpaikoilla. Ovat monesti jo saavuttaneet jonkinlaisen esimies- aseman ja tällä pyrkivät turvaamaan lisäksi omaa selustaa?

Kohdannut yhden tällaisen, joka myös leikki hovinarriensa kustannuksella. Kertoi kahdelle ihmiselle, että toinen oli haukkunut toista ja sivusta sitten seurasi heitä huvittuneena, kun huomasi heidän käytöksen muuttuneen toisia kohtaan kielteiseksi. Narsistit ovat tittelin kipeitä ihmisiä. Samalla ilmapiirin myrkyttäjiä siellä missä ovat.

Tämä totuus paljastui sitten yhdessä kick- off illassa heille. Mut eipä siitä narsistille juuri haittaa koitunut jälkeenpäinkään, ajattelin itse tilanteesta, että todennäköistä oli, että narsistilla oli myös narsisti esimiehenä ja tapa ajatella asioita yhteinen "ylimielisyys korostuu näin". Kaikki on mahdollista, kun heitä on ympärillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jorma tekee näin.

• Anonyymi

Hajottaja. On rakentajia ja hajottajia.

• Anonyymi

Kyllä, olet aivan oikeassa!

• Anonyymi

Kohdannut heitä, joilla ollut tahtoa hajottaen hallitsemaan. Eivät ole niitä järjen jättiläisiä, jotka ajattelisivat asioissa yhteistä hyvää. Enemmän niitä ilmapiirin myrkyttäjiä.

• Anonyymi

Ei ole mitään uutta vaan vanhaa paskaa kaikki paska vaan jatkuu ja jatkuu

• Anonyymi

Ei. Siellä on oikein hyvä ilmapiiri. Koska toisin kuin te, he osaavat käyttäytyä!

• Anonyymi

Ei sulle siis.

• Anonyymi

Ei ole sitten multa. Juoruilla hän saattoi, mutta en usko, että suhmuroi tai manipuloi. Hyvätahtoinen oli ja on.

• Anonyymi

Ei taida liittyä sinuunkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida liittyä sinuunkaan.

Katos narsu ei saakkaan tahtoaan läpi😉 etkö päässyt kusemaan negaa ja haukkumaan takanapäin toisia😆😆😆😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katos narsu ei saakkaan tahtoaan läpi😉 etkö päässyt kusemaan negaa ja haukkumaan takanapäin toisia😆😆😆😆

???

• Anonyymi

🏆😍😁⭐️⭐️⭐️hienosti tehty👏👏👏👏👏👏

• Anonyymi

( täällä näyttäis olevan nyt vähän hassahtanut meininki 🙄 t.mahd.juorutäti)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

???

Lopeta tämän proosaäijän juttujen vatvominen niin kas päänsärky puolittuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta tämän proosaäijän juttujen vatvominen niin kas päänsärky puolittuu

Jaffalla poistuu puol päätäki samalla. Kuulemma. -asperiinikyytipojaks

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaffalla poistuu puol päätäki samalla. Kuulemma. -asperiinikyytipojaks

Jaa eikö se pepsi ookkaan mitään sitten? Sulla on taas kiukkukohtaus alkamassa, ainoa elinkeino vaikka et mitään tienaa uhkaa lähteä alta. Tämä palstapopulismi nimittäin. Yrität kauheesti tuottaa jotain tekstiä mutta ei se lähde

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa eikö se pepsi ookkaan mitään sitten? Sulla on taas kiukkukohtaus alkamassa, ainoa elinkeino vaikka et mitään tienaa uhkaa lähteä alta. Tämä palstapopulismi nimittäin. Yrität kauheesti tuottaa jotain tekstiä mutta ei se lähde

Pitää varmaan tuottaa itse vastalahjaksi tähän kuulemma linjaan vastaavaa skeidaa ja kysellä vaikka että joko torpedo on löytynyt? Älä ihan hopeakettua rekryä jne

• Anonyymi

On kyllä hämmästyttävää kuinka vihan vallassa ollaan valmiita vaarantamaan oman asemankin. Mutta narskut ja psykot kuvittelevat olevansa voittamattomia.

• Anonyymi

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

• Anonyymi

Olen katalyytti. Siellä minne menen mikään ei ole kuin ennen. Mutta kiihdytän vain pinnanalaisia prosesseja jotka kyteneet jo pidempään. On terveellistä katsoa teeskentelyn tuolle puolen. Toimintakultturi tekee osasta väkeä aina kaunaisia ja epätoivoisia. Olen toivon airut näille valheiden marttyyreille. Pistän vauhtiin sen mikä tapahtuisi joka tapauksessa. Totuus vapauttaa tavalla tai toisella.

• Anonyymi

Pitää vain löytää kunkin fantasia ja mennä siihen mukaan.

• Anonyymi

Impulssini ovat minulle korkein voima. Niiden varaan lasken kaiken. Tunnen ne omaksesi. Omaksitunnokseni. On helppoa vakuuttaa kaunan olevan vapautta. Ei ole velvollisuutta toimia mitenkään maailman ollessa mitä se on. Pitää langeta itseensä. Ei sairauteensa. Naisilta puuttuu sielua ja miehet taas irtautuvat todellisuudesta. Näistä vioista löytää aina mihin tarttua. Korvaamatonta ja helposti saatavaa tahdotaan pitää epäinhimillisenä. Se minä olen näyttäessäni pyytämättä mistä kaikessa on kyse.

• Anonyymi

Sinun on aika hakea apua itsellesi.

• Anonyymi

Epäiletkö, että tämä palstasetä on se nainen jota Sinä olet herjaillut ja perättömillä puheilla hänen elämälleen haittaa pyrkinyt tuottamaan? Ei ole mitenkään tavatonta että omiin valheisiin kompastuva alkaa kuvitella saavansa jatkuvia vastineita netistä. Muutenkin taidat pyöriä oman napasi ympärillä kokonaisuudessaan. TT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäiletkö, että tämä palstasetä on se nainen jota Sinä olet herjaillut ja perättömillä puheilla hänen elämälleen haittaa pyrkinyt tuottamaan? Ei ole mitenkään tavatonta että omiin valheisiin kompastuva alkaa kuvitella saavansa jatkuvia vastineita netistä. Muutenkin taidat pyöriä oman napasi ympärillä kokonaisuudessaan. TT

Ja oikeastaan tuo aloitus kuvaa toimintatapaa enemmän kuin hyvin. Lisäys

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en kiusaa ketään mutta sinulla on joku pakkomielle jauhaa tuota samaa litaniaa päivästä toiseen...

• Anonyymi

Eikun en saa seksiä. Dildo sattuu.

• Anonyymi

Puhut muiden kanssa et mun.

• Anonyymi

Koska luulen, ettei se ole toivottua. -sivusta

• Anonyymi

Eikun etin seksikumppania.

• Anonyymi

Joissain paikoissa suurin osa on Aikuisia ihmisiä. Olen nyt sellaisessa paikassa. Hanki sinäkin oma elämä.

• Anonyymi

Vähän vaikuttaisi, että pakka on taas sekaisin, vaikka itse en mielestäni ole antanut aihetta. Olen yrittänyt olla ystävällinen muita asukkaita kohtaan, ilmeisesti kokevat tunkeiluna, joten annetaanpa olla. Ilmeisesti juorut ehtivät edelleni, enkä niille voi mitään. Kukahan niitä levittää, vai uskooko ihmiset noin vankasti palstakirjoituksiin, miten edes tietäisivät näistä? Sanoisimpa vain, että ei voi olla totta. Eikö ihmiset osaa ajatella omilla aivoillaan? Helpottaisi varmastikin puheeksi ottaminen asianosaisten kesken.
      Tuo neuvoksi kaikille ihmisille, joilla ongelmia naapureidensa kanssa.
      Aloitus ei luultavasti koske minua.

• Anonyymi

Koita nyt omiin aloituksiisi horiseva äijä pysyä kerrankin linjassa ja vastailla tähän tähän alootukseen kuin työpaikkadraamaan ku sillä tämä kuriositeettis kerran alkoikin

• Anonyymi

noH yleensä tuon hyvää ilmapiiriä kaikkeen ja, kaikkialle ja saan siitä kunnolla turpaani aina. yritän olla neutraali jatkossa niin ärsyttää vähemmän. ja ku en suostu siihen ylimenevän paskaan jotta muut saa, hakkaavat ulos. kai tämä pian loppuu. unet sen kertoivat joka kuolema on iloa tänne.

• Anonyymi

on ne nyt muutaman vuoden jo tehnyt että. kai se kohta on jo loputtava, nyt jo vaikuttaa heihin itseensä. kovin kielteisesti.

• Anonyymi

silleen se loppuu oli mies tai nainen joka syö tai pitää otetta veitsellä etänä penis poikki ja puukko pilöuun tehtävä myös jos on väärä tehty sille ja vedä omaa takaisin, veitsellä päästä.

• Anonyymi

työnnä mielessä syvälle päähän ja pulluun/penikseen tyveen ja vedä /leikkaa ote pois ja ota omasi. ja jätö huonoa kosyoksi. pysyy myös telepatikot ja demonit poissa.

• Anonyymi

lähtee vaikutus myös rahaan ja muuhun ja jos lapset puhtaita eikä vaikuta muihin suojaa etteivät josta. ja sitä ennen kostuta veitsi Karman veteen. ei tuu virheitä.

• Anonyymi

jotkut miehet suojaa naisensa demoneilta, muutenkin kuin ympärileikkasmalla. niin ne liikkuu ja miehen ote naisesta lähtee noin pois, samoin tietoisuuden voi ottaa toisen päästä pois noin. karmasta riippuen ja, miten sinne otettu, onko se kipeää vai ei. tai hurjaa. jotkut ei tunne mitään, toiset halvaantuu.

• Anonyymi

niin ne jotkut ovat halvaantuneet. riippuen omasta tietoisuudessa ja halusta saada jonkun tietoisuutta. minun kohdalla ei kukaan halvaantunut mutta lähellä oli muutamien kohdalla.

• Anonyymi

Siis uudessa työpaikassako? Kuulostaa tosi kummalliselta ap:n aloitus.

• Anonyymi

Jos naapuruston elämä hankaloituu, jonkun asukkaan takia, löytyisikö naapureista joku, joka puhuttaisi häiriön aiheuttajaa? Hallituksen puh. joht. tai vaikkapa isännöitsijä? Kun tätä aihetta käsitellään Suomi24:ssä, yksi mahdollisuus voisi olla väärinymmärrys, joten puhuttaminen on ainoa mahdollisuus.

Pitäkää huolta ympäristöstänne, jotta ihmiset voisivat hyvin.

• Anonyymi

Miten se hankaloituu?Sinä se vaan jaksat kommuuunisti yrittää.

• Anonyymi

Kuule palstasetä nämä tällaiset naapurikärhämät hoidetaan nykyään joko isännöitsijää kiusaamalla sähköpostitulvalla, rappukäytävän passiivisaggreilla heippalapuiilla tai kirjoittelemalla ihan kaupungin tai kylän someryhmään. Sivusta T naiselta. Vihjailinko tässä nyt jotain? En omasta mielestäsi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule palstasetä nämä tällaiset naapurikärhämät hoidetaan nykyään joko isännöitsijää kiusaamalla sähköpostitulvalla, rappukäytävän passiivisaggreilla heippalapuiilla tai kirjoittelemalla ihan kaupungin tai kylän someryhmään. Sivusta T naiselta. Vihjailinko tässä nyt jotain? En omasta mielestäsi

Sen kyllä vielä ehkä lisään, että olisi varsin surrealistista mikäli joku telkkä, joka ei asu samoilla suunnilla pyrkisi ohjailemaan muiden välistä dynamiikkaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuules T-naiseksi naamioitunut sralkkeri, kirjoitus johon viittaat oli naiselta, eli minulta. Sinä haluaisit somessa levittää väitteitä, jotka eivät ehkä pidä paikkaansa, lapsellista. Eikö olisi hyvä ensin selvittää mistä on kyse ja hutkia vasta sitten.
        Voisit pakata nuo sun käyttämät kirjaimet kassiisi ja häipyä muualle häiriköimästä toisten naapurustoja.

• Anonyymi

Johan alkoi viestien poistelu hönöllä 😜

• Anonyymi

En kyllä huomannu tällaista toistaiseksi, hyvin sujuu esim palstasedän hakkaus-saaga joku taas kiristää vannetta päässä

• Anonyymi

Jätä persläpi ihan rauhaan jo perkeleen vainooja

• Anonyymi

Joo nyt kuultiin ensimmäinen voi voi ,jatkossa kuullaan lisää noin 2 viikon päästä,ensivuoden elokuuhun mennessä

• Anonyymi

Sairasta kuvittelua. Olen myöskin katalyytti kuten joku toinen tuossa myös. Puutun epäkohtiin. Sinä sen sijaan olit käärmeenkieli joka valehtelit asioita minuun liittyen. Yksi asia mitä et tajua että olen ns. Maanpäällinen enkeli, joka on tuotu tänne tekemään hyviä asioita ja kehittämään heitä jotka eivät siihen itse kykene, mutta ne jotka yrittävät lähettää minkäänlaista negatiivista minun vastustamiseksi, joutuvat itse maksamaan karman lain mukaisen velkansa 10- kertaisena takaisin.

• Anonyymi

Mikä uusi paikka?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      40
      5645
    2. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      224
      4601
    3. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      36
      4534
    4. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      73
      4340
    5. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      26
      4322
    6. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      160
      3805
    7. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      96
      3202
    8. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      23
      3075
    9. Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes

Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!
      Maailman menoa
      27
      3072
    10. Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun

Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill
      Apua aloittelijalle
      10
      2170
    Aihe