Suosittelen tekemään sen mahdollisimman pian.
Et ole vieläkään jättänyt kokonaan rauhaan
70
935
Vastaukset
- Anonyymi
Miehen vai naisen?
- Anonyymi
Nyt jätän!
- Anonyymi
Ole stalkkeri narsu hiljaa
- Anonyymi
Enkä jätäkkään, jäkä jäkä jäkä vaan, oot ilkeä halventaja.
- Anonyymi
Millä tavalla häiritsen?
- Anonyymi
Kirjoituksillasi ei ole mitään merkitystä.
- Anonyymi
Henkilökohtaisesti olen osallistunut aloituksiin, joihin haluan sanoa jotakin. En ole täällä häiritsemässä ketään.
- Anonyymi
Etkä muuallakaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkä muuallakaan?
Mitä tarkoitat? En ole käynyt 3 viikkoon muualla kuin töissä
- Anonyymi
Nyt oikeasti, sano mistä kenkä puristaa.
- Anonyymi
Jokainen saa päättää itse kenet haluaa omaan elämäänsä millään tavalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen saa päättää itse kenet haluaa omaan elämäänsä millään tavalla
No etkö saa, tai eikö hän anna?
- Anonyymi
Mä en sit oo tällainen Karen. Luulen et hän tajuu kyllä🤔
- Anonyymi
Joku yrittää vaikuttaa sun puolisovalintaan?
- Anonyymi
Onko toinen T-mies joka pallottelee ideoitaan?
- Anonyymi
Eiköhän se piakkoin toteudu ja on täälläkin ollut liian pitkään. Sitä kyllästyy ja siirtää katseen kokonaisuudessaan muualle.
- Anonyymi
Näinhän se on. Aikaa aikaa kutakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se on. Aikaa aikaa kutakin.
Äh. Siis aika aikaa kutakin. Ja sitten päin uusia haasteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuitenkin roikut yhä täällä 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on hyvä tapa toimia. Menneet ovat menneitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuitenkin roikut yhä täällä 😅
Kuule, 12.7 kävin lukeen ekan kerran v.2007 jälkeen, kun selasin nettiä ja osuin sivuille ja luin hetken. Palasin joutessani parin päivän päästä. Luin ja mietin, että oho onpas aloitukset niinkuin minun parisuhteesta parodioitu. Sain varmuuden kun laiton livessä viestin ja sattumoisin kirjoitti asiasta tänne. Myös edellisten yhteenottojeni jälkeen oli sama homma. Eräs ex mies jo 2021 vuodesta asti tänne minusta vitsejä väännellyt selkäni takana. Milloin olen ollut lihava, haiseva ja kyläpyörä. Ettäs kehtasikin. Onneksi ystävät ja koko kaupunki tietää mitä oikeasti olen. Olen toiminut elämässäni hyvässä uskossa ja vilpittömin mielin. Olkaapa naiset tarkkana komeiden setämiesten kanssa somessa, Tinderissä ja senssipalstoilla. Samat huijarit siellä saalistaa. Varmaan tämä tulee poistumaan, kun on kirjoittaa tänne päivittäin. Mutta paikallislehtiin tulee juttua ja kirkon oveen myös. Nukkumaan menossa ja olen saanut palstasta migreenin ja ihan tarpeekseni.
- Anonyymi
Naiselle vai miehelle?
- Anonyymi
Muunsukupuoliselle kai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muunsukupuoliselle kai?
Todennäköisesti..
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Joopas joo. Teen sen nyt. Tän päivän palstailut riittänee, nyt suihkuun ja nukkumaan.🥱 Öitä.
T.nainen50+- Anonyymi
Vttuakos täällä noin vanhat kirjoittaa???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitä juuri, nyt sillä v;llä on käyttöä ja aikaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulu sulle pässi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N L. nainenko täällä kirjoittelee??
- Anonyymi
Ääni sisälläni käskee edelleen kääntymään puoleesi. Jotain on vielä kesken. Selvyys ilman pienintäkään epäilystä. Että paluu todellisuuteen olisi täydellinen.
- Anonyymi
Minä en osaa ajatella noin, mutta ehkä olemme siinä asiassa erilaisia. Jos koet tarvitsevasi keskustella, niin missä se voisi tapahtua. Tuota yhtä asiaa en tiennyt, josta juuri luin. Onko se ollut sellainen mkä on vaikuttanut elämää huonontavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en osaa ajatella noin, mutta ehkä olemme siinä asiassa erilaisia. Jos koet tarvitsevasi keskustella, niin missä se voisi tapahtua. Tuota yhtä asiaa en tiennyt, josta juuri luin. Onko se ollut sellainen mkä on vaikuttanut elämää huonontavasti.
Jos on muista selvästi poikkeava se yleensä aiheuttaa ongelmia jossain määrin.
- Anonyymi
Sä teet paluun todellisuuteen ilman mun apua
Sivusta .. heippa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä teet paluun todellisuuteen ilman mun apua
Sivusta .. heippaIhme juttua
- Anonyymi
Kerropas mitä oon tehny?
- Anonyymi
Etkö itse tiedä sitä...
- Anonyymi
Hienosti käännät asiat nurinpäin.
- Anonyymi
Ihan selkeää suomen kieltä
- Anonyymi
Naama kiinni. Ei nappaa ulinasi.
- Anonyymi
Ei todellakaan! En ole kokenut mitään tarvetta auttaa häntä..
- Anonyymi
En jätä koskaan rauhaan. Tai en nyt mikään stalkkeri vainoaja ole, mutta ikävöin tykönäni. Sillälailla.
- Anonyymi
Olen jättänyt rauhaan. Jos sekoilen tykönäni se ei ole häneltä pois.
- Anonyymi
Sama täällä, en ole vuoteen pyrkinyt mihinkään tekemisiin IRL, päinvastoin tietoisesti pyrkimys ollut poistaa itseäni kaikista kuvioista luonnollisen poistuman kautta. Koskaan en ole iskenyt nimeään hakukoneisiin, sos. mediaan tai selaillut hänen mitään tuotoksia muutoin, niin ei pitäisi olla minkäänlaista digitaalista jälkeä minusta missään eikä minulla mitään sellaista tietoa hänestä, jota hän ei olisi itse suoraan kertonut. Palstailu onkin ollut ainoa purkupaikka, pahoittelen jos täällä olenkin liian röyhkeä, toisaalta olen pyrkinyt aika tunnisteettomasti liikkumaan. Pyrkimys onkin nyt lähinnä järjestää arkeni rutiinit niin ettei palstailulle jää tilaa, itsekuri kun muutoin saattaa siinä asiassa pettää.
- Anonyymi
Olen höyry häyrinen.
- Anonyymi
kaikki eivät halua samaa ja valintojaan mutta ei niitä. voi muille sysätä tsi viedä muille, sitten pitää etsiä sovinnollisesti muita polkuja.
- Anonyymi
Jätä sinä ensin minut rauhaan.
- Anonyymi
Jättänyt aikoja sitten
- Anonyymi
Juu kyllä mielessä käynyt lopettaminenkin ja näin öllen niin käy.
- Anonyymi
Se ikäkysymys painaa mieltä....
- Anonyymi
Tähän on olemassa ratkaisu. Odota niin kauan kuin olet saman ikäinen kuin vanhempi ikäpuoli. Tosin hän voi olla jo kuollut ja et itsestäsikään ole varma, mutta ainakin tiedät miltä tuntuu sen ikäisenä ja muutenkin miten elämä toimii.
- Anonyymi
Mikä siinä eniten mietityttää?
- Anonyymi
Olen kyllä melko nuorekas.
- Anonyymi
Näin öllen
- Anonyymi
Ja kenkä mun pitäs jättää kokonaan rauhaan ei ole keltään tullu henkilökohtaista pyyntöä moisesta oletko kenties jonkun mustasukkainen poikaystävä vai muutoin vain mustasukkainen mies jostain naisesta naispuolisia kavereitakin mulla on kai jopa paljonkin vaikka mua harvoin näkee keskustelemassa naisen kanssa johtuu mistä no siitä että osaan heitä varoittaa tarvittaessa siitä miehestä jonka kanssa ovat
- Anonyymi
Jätä minut jo rauhaan palsta-akka.
- Anonyymi
ENKÄ JÄTÄ NIIN KAUAN KUN SINÄ ET KANNA VASTUUTA OMISTA TEOISTASI!!!
-M-- Anonyymi
Mistä teoista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä teoista?
Rakastutit ja jätit minut tänne yksin kaipaamaan? /sivusta varmaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä teoista?
Jo tuomituista.
Kirjoitettu on.tämä maailma on tuomittu Ristillä.
Ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas,
Aamen,
https://m.youtube.com/watch?v=RxJXY13ROq4 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä teoista?
Mm. Sydämen rikkominen, epärehellisyys, valehtelu, hyväksikäyttö, mustamaalaminen.
Halusin vain hyvää sinulle puhtaasta sydämestäni ja sinä käytit kiltteyttäni hyväksi ja pelailit monen naisen kanssa selkäni takana samalla kun vihjailit yhteisistä hetkistä tulevassa. Johdit tietoisesti harhaan. Sitten jätit minut yksin kuin sormia napsauttamalla etkä vaivautunut selvittämään asioita tai pyytämään anteeksi toimisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mm. Sydämen rikkominen, epärehellisyys, valehtelu, hyväksikäyttö, mustamaalaminen.
Halusin vain hyvää sinulle puhtaasta sydämestäni ja sinä käytit kiltteyttäni hyväksi ja pelailit monen naisen kanssa selkäni takana samalla kun vihjailit yhteisistä hetkistä tulevassa. Johdit tietoisesti harhaan. Sitten jätit minut yksin kuin sormia napsauttamalla etkä vaivautunut selvittämään asioita tai pyytämään anteeksi toimisi.Toimiasi
Olen jättänyt sinut rauhaan. Lukuunottamatta palstailua.
- Anonyymi
Jatkoin jo matkaa vaikka mitään ollut
- Anonyymi
Höpötystä. Ei se noin mee.
- Anonyymi
teidät laitetaan vastuuseen, korvaamaan, ottamaan huonoa ja kitumaan ja maksamaan tekonne.
- Anonyymi
Jos olet vielä rauhanomainen niin ihmettelen ja paljon sitä miksi sinua ei jätetä rauhaan!
- Anonyymi
Höpötystä.
- Anonyymi
Täällä somiessa voi vihata mielin määrin, mutta irlä vihataan kirjeillä. Faktaa.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1289147Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3176970Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005990- 1523890
Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.803273Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303271- 1812601
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171846- 321498
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191296