Batstseba mainitaan Jeesuksen suku puussa urian vaimona.
2 Sam 12:3 Mutta köyhällä ei ollut mitän muuta cuin yxi wähä lammas/ jonga hän ostanut oli ja caswattanut suurexi/ ja rawidzi sen tykönäns lastens cansa/ joca myös söi hänen leipäns palasta/ ja joi hänen juomaastiastans/ ja macais hänen sylisäns/ ja se oli hänelle nijncuin tytär.
2 Sam 12:9 Mixis cadzoit HERran sanan ylön/ tehden tämän pahan hänen silmäins edes. Urian sen Hetheuxen olet sinä lyönyt miecalla/ hänen waimons olet sinä ottanut sinulles emännäxi/ mutta hänen olet sinä tappanut Ammonin lasten miecalla.
Miten uria kuoli? Ja oliko sillä lapsia? Tappoi koska Daavidin sotilas sen ammonian miekalla?
12
120
Vastaukset
- Anonyymi
Esim tämä tyyppi tapettiin omien miekalla koska ei halunnut tulla naisen tappamaksi
Abimelech then slew the field workers that came out of the city of Shechem the next day. When he heard that the people of Shechem had locked themselves in a strong tower, he and his men set fire to it, killing about a thousand men and women.
Abimelech went to Thebez and camped against it. When he went close to the tower in Thebez to set it on fire, a woman dropped an upper millstone on Abimelech's head. He did not want to be known as having been killed by a woman, so he asked his armour bearer to run him through with a sword. His place of death is cited as being Thebez. [1
2 Sam 11:21 Cuca löi Abimelechin JeruBesethin pojan? eikö waimo paiscannut myllynkiwen cappalda muurista hänen päällens/ että hän cuoli Thebezes? mixi te astuitte nijn lähes muuria? Nijn sano: sinun palwelias Uria se Hetheus on myös cuollut.- Anonyymi
Näköjään siinä meni muitakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näköjään siinä meni muitakin
Tai sit ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sit ei
Tai kuoli kumminkin tämän mukaan
2 Sam 11:24 Ja ambujat ambuisit muurista sinun palwelioitas/ ja tapoit muutamita Cuningan palwelioista/ ja sinun palwelias Uria se Hetheus on myös cuollut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai kuoli kumminkin tämän mukaan
2 Sam 11:24 Ja ambujat ambuisit muurista sinun palwelioitas/ ja tapoit muutamita Cuningan palwelioista/ ja sinun palwelias Uria se Hetheus on myös cuollut.Miten tämän tulkittee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämän tulkittee
Täs lukee nyt yhden nyt toisen
cuollut.
2 Sam 11:25 Dawid sanoi sanansaattajalle: sano näin Joabille: älä sitä huole/ sillä miecka syö nyt yhden nyt toisen/ älä lacka sotimast Caupungita wastan/ ettäs cukistaisit hänen/ ja wahwistaisit sinus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täs lukee nyt yhden nyt toisen
cuollut.
2 Sam 11:25 Dawid sanoi sanansaattajalle: sano näin Joabille: älä sitä huole/ sillä miecka syö nyt yhden nyt toisen/ älä lacka sotimast Caupungita wastan/ ettäs cukistaisit hänen/ ja wahwistaisit sinus.Onks se vaan et miekka syö yhden sun toisen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks se vaan et miekka syö yhden sun toisen
Pitäs käyttää jotai muuta jäännöstäVai oliko niin ettei ollut tarkotus kun et uria kuolisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäs käyttää jotai muuta jäännöstäVai oliko niin ettei ollut tarkotus kun et uria kuolisi
Kuoli joo niitä muutama
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuoli joo niitä muutama
daavid pääs taivaaseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
daavid pääs taivaaseen
Stefanus sano tällaista ennen ku juutalaiset kivitti sen
Se, joka löysi armot Jumalan edessä ja kysyi, että voisiko Jakob’n Jumala olla ilmestysmajassa.
Mutta Shlimon hänelle sen kodin rakensi.
Eikä Korkein asu käsin tehdyssä, niin kuin se profeetta sanoo;
Että, ”taivaat ovat minun valtaistuimeni, ja maa on kenkätelinen, joka on minun jalkani alla. Mikä on
se koti, jonka te minulle rakentaisitte, sanoo Herra, tai missä on se minun leponi paikka?”
Eikö, katso, minun oma käteni tehnyt nämä kaikki?
Voi kovaniskaisia, ja sydämissään ympärileikkaamattomia, ja kuuliaisuudessanne te nousette koko
ajan pyhyyden henkeä vastaan, niin kuin ne teidän isännekin.
Sillä millaista profeettaa teidän isänne eivät vainonneet ja tappaneet niistä, jotka ennen tutkivat
hänen tulemistaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stefanus sano tällaista ennen ku juutalaiset kivitti sen
Se, joka löysi armot Jumalan edessä ja kysyi, että voisiko Jakob’n Jumala olla ilmestysmajassa.
Mutta Shlimon hänelle sen kodin rakensi.
Eikä Korkein asu käsin tehdyssä, niin kuin se profeetta sanoo;
Että, ”taivaat ovat minun valtaistuimeni, ja maa on kenkätelinen, joka on minun jalkani alla. Mikä on
se koti, jonka te minulle rakentaisitte, sanoo Herra, tai missä on se minun leponi paikka?”
Eikö, katso, minun oma käteni tehnyt nämä kaikki?
Voi kovaniskaisia, ja sydämissään ympärileikkaamattomia, ja kuuliaisuudessanne te nousette koko
ajan pyhyyden henkeä vastaan, niin kuin ne teidän isännekin.
Sillä millaista profeettaa teidän isänne eivät vainonneet ja tappaneet niistä, jotka ennen tutkivat
hänen tulemistaan.miten se meni daavid aikoi rakentaa herralle temppelin ja jumala ei halunnut sen veren vuodatuksen takia mutta sit salomon piti rakentaa on risti riidassa stefanuksen kanssa mitä se sano
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837111Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267063Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv173477Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003390