VAI MISTÄKÖ PERKELEESTÄ LÄHTIEN KANSAN ON PITÄNYT MAKSAA OMA SORTAMISENSAKIN JA ITSENSÄ VASTAINEN MEDIA JA AGENDA JA PROPAGANDA.
y l e ON KAPITALISMIN JA FASISMIN JA TOTALITARISMIN JA KANSAN SORRON JA vALTIOVALLAN MIELIVALLAN YLIVALLAN ASIALLA !!!
JOS EDELLISET ISOT MEDIAVÄEN POTKUT EI LIITTYNYT TOIMITTAJIEN YNNÄ MUIDEN ANSIOIHIN JA VIRHEISIIN MITENKÄÄN, NIIN ALOITETAANKOS SEURAAVA ISOJEN POTKUJEN ERÄ VIELÄ JÄLJELLÄ JA KÄSITTELEMÄTTÄ OLEVIIN SELLAISIINKIN LIITTYEN !!!
HYI HÄVETKÄÄ yleläiset SAATANA !!!
yle ALAS, JA KOKONAAN JA KANSAN HALTUUN SE MIKÄ KANSAN HALLITTAVAKS KUULUU !!!
Anonyymi-ap
3
98
Vastaukset
- Anonyymi
Oikein . Putinin media Suomeen .
- Anonyymi
Trumpin media .
- Anonyymi
Minua Yle sortaa liian vähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1189096Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3156917Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005980- 1523880
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303261Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.783250- 1792552
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171836- 321488
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191286