Syvä tunne yhteys katseessa sielumme syvimmän Oulaisten Halpa -Hallin kassalla

Anonyymi-ap

Kohtasimme ensikerran vuosien 2011-2012,.olimme töissä kotiapu K-kellossa Vihannissa. Teimme töitä yhdessä. Jouduin pois jonka sinä tiedät. Lähtiessäni kysyin" kun olit tullut sydämeeni jäädäkseen", kysyin saanko halata sinua, tulit lähelleni kunnes olimme kietoutuneet hellään syleilyyn, ei ollut epäilystäkään silloin sydämemme tunsi lämmön , jonka tunsimme,, olimme siinä syvään tunteeseen hellää yhteyttä tuntien. Se oli kauneinta ja aitoa yhteen kuuluvaa syvällistä yhteyttä täynnä. Tiesimme sen kumpikin ,se tulee olemaan ikuista sielujen matka toisiimme. Sitten katsoimme toisiamme syvälle silmiin ja tiesimme että meidän tiemme yhtyvän jossain vaiheessa . Sitten lähdin ja katsoimme vielä toisiamme, silmistäsi katseesta näin kaipuu suuri iski meihin. Ajattelin sinun kaunista katsetta, joka ikinen päivä 15 vuoden ajan, Muutin toiselle paikkakunnalle, kunnes kohtalo toi minut takaisin tänne Oulaisiin. Olin 15 vuoden ajan kun tulin tänne Oulaisiin,, Tuli päivä mitä olin odottanut, näin sinut H- hallin kassalla. siinä olimme ja katsoimme toisiamme tuntien sen lämmön jonka tunsimme jo 15 vuotta sitten, tunteemme ei ollut kadonnut, päinvastoin se oli syvemmälle vain toisiimme mennyt, siinä olimme ja se oli niin suloinen katse ja hymy kasvoilla katsoit minuun, jonoki oli pitkäksi tullut, mutta se ei tuntunut meitä haittaavan, Tunne oli olimme kahden siinä. emmekä muita nähneet kuin toisemme,,Siinä ei sanoja tarvinnut, silmämme kertoi kaiken mitä kaunista tunsimme toisiimme. Aitoa yhteen kuuluvaa syvällistä yhteyttä, niin sitten oli minun mentävä, näimme jonkin päivän päästä jälleen S-market parkkipaikalla, sama jälleen toistui. Nyt olisin halunnut sanoa sinulle tule syliini ja sanoa meidän on tavattava, sillä luojamme on tarkoittanut meidän tiemme yhtyvän, Meillä on paljon asioita mitä meillä on kerrottavaa toisilleen ja annettavaa. Nyt toivon että näet tämän ja voimme sopia kuinka eteenpäin mennään. Haluan tavata sinut, niin kuin sinäkin. Mikään ei ole sattumaa vaan aitoa yhteen kuuluvaa syvällistä yhteyttä meidän elämässä. Ota yhteyttä minuun, toivon todella että pian, sillä sinä ja minä olemme löytäneet toisemme ja haluamme pitää toisemme lähellä toisiaan. Lämpimin terveisin TV. RV

9

509

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivottavasti on molemminpuolista ja tarina päättyy hyvin.

• Anonyymi

Toivon todella, tunteet ovat niin kauniit syvää sielujen yhteyttä toinen toisiamme kohtaan . On niin kauheaa tuo ikävä, eikä tiedä mitä tehdä, syytän itseäni kun en saanut suutani auki, kun olisi ollut sisällä sydämessä niin paljon kerrottavaa ja toisella kohtaamisessa olisi ollut mahdollisuus. Nyt sitten etsin joka ikinen päivä ja illoin olen ajanut odottamaan että hän tulisi, ei ole tullut ja lähdin silmät kyyneleitä valuen,,Yöllä ei unta tule, ja rukoilen luojamme apua, vastausta ei ole tullut..Pahin on kun en muista hänen nimeään, vaikka teimme töitä yhdessä. Olen lopen uupunut kun joka hetki hänen kauniit hymyilevät kasvot nään silmissä,, Niin kyllä se on monipuolinen syvä tunne yhteys katseessa sielumme, se on aitoa Rakkautta toisiimme.

Voinko kenties kysyä kuka siellä niin lämmöllä on mukana tukemassa. Olen iloinen kun kirjoitit minulle. Ja voinko kysyä että juuri sinä ole hän, kun niin lämmin on suhtautumisesi . Kun tuntuu että olet lämpimästi suhtautuva , kiinnostavakin olet 😊😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivon todella, tunteet ovat niin kauniit syvää sielujen yhteyttä toinen toisiamme kohtaan . On niin kauheaa tuo ikävä, eikä tiedä mitä tehdä, syytän itseäni kun en saanut suutani auki, kun olisi ollut sisällä sydämessä niin paljon kerrottavaa ja toisella kohtaamisessa olisi ollut mahdollisuus. Nyt sitten etsin joka ikinen päivä ja illoin olen ajanut odottamaan että hän tulisi, ei ole tullut ja lähdin silmät kyyneleitä valuen,,Yöllä ei unta tule, ja rukoilen luojamme apua, vastausta ei ole tullut..Pahin on kun en muista hänen nimeään, vaikka teimme töitä yhdessä. Olen lopen uupunut kun joka hetki hänen kauniit hymyilevät kasvot nään silmissä,, Niin kyllä se on monipuolinen syvä tunne yhteys katseessa sielumme, se on aitoa Rakkautta toisiimme.

Voinko kenties kysyä kuka siellä niin lämmöllä on mukana tukemassa. Olen iloinen kun kirjoitit minulle. Ja voinko kysyä että juuri sinä ole hän, kun niin lämmin on suhtautumisesi . Kun tuntuu että olet lämpimästi suhtautuva , kiinnostavakin olet 😊😊

Hei . Olen juuri se jota sinäkin ikävöit, minunkin on niin tosi ikävä sinua, olen edelleen uskollisesti ajanut S- marketin pihalle ja odottanut että näkisin sinut ja ottaa sinut hellään syliin. Joka ikinen ilta olen siellä ja odottanut,, ajattelen sinua kultaseni joka hetki, mitä olen tekemässä, aina olet mielessäni ja sydämeni itkee ikävää , Rakas olet, muistathan kun teimme yhdessä töitä sielläkin virastolla ja pesimme ikkunoita ja siivottiin myös paloasemalla yhdessä, oli niin ihanaa yhdessä töitä tehdä. Todella se halaus ja kaunis katseesi, kuin salama kirkkaalta taivaalta rakkaus tuli tosi voimalla siinä kun palasimme, en ois halunnu päästää sinua , varmaan tunne oli molemmilla sama, niin ihanaa rakkautta aitoa ja niin pitkään olemme odottaneet. Kysyit kuka olen ,reijo v. ja ajoin sinisellä seatilla toisinaan pyörällä ja asun tässä Oulaisissa lähellä kirkkoa, silloin kun teimme yhdessä töitä asuin Vihannissa, muistan kun sinulla oli päällä vaalean harmaa väriset verkkarit tai golleege housut ja usein vaalea paita,, Kertoisitko minulle nimesi, kun en muista kuulleeni nimeäsi.
        Nyt toivon että näet tämän viestin ja kertoisit milloin voisimme nähdä vaikka s marketin pihalla, minä oon siellä ollut 21-21,30. Mulla on tuommoinen tumma auto Yaris.

Toivon sydämestäni että näkisimme pian. Lämpimin terveisin Reijo

• Anonyymi00007

Kuka siellä niin ihanasti toivottelee, kuullostat hyvin mielenkiintoisen oloiselta. Tuntuu että meillä se molemminpuolista ois ja tarinamme tulisi kestämään niin tuulet ja myrskyt ja tarinamme päättyy hyvin,, terveisin lämmin sydämminen mies. PS. Olisi ihana jos kirjoitat minulle ❤️

• Anonyymi

Terveisii Oulaisiin:)

• Anonyymi

Kiitos terveisistä, kukas sieltä lähestyy minnuu??

• Anonyymi00008

Hei 🌲😊
        Kerrotko hieman minulle itsestäsi, oletko kenties hän jota kaipaan niin paljon? Olimmeko Vihannin kissan kellossa töissä ja teimme yhdessä töitä ja jäin kaipaamaan sinua, kysyin sinulta saanko halata sinua, halasimme syvää tunnetta tuntien, sinuun rakastuin ja tiedän vastasit siihen, näin sen sinun sielukkaisista kauniista katseesta, kaunein katse mitä koskaan olen nähnyt. Viimeksi kohtasimme S-marketin parkkipaikalla ja se katse, tunne oli molemmilla edelleen pysynyt, sitä ennen olit Halpa - Hallin kassalla ja siinä katsoimme toisiamme silmiin, emmekä Meinanneet saada silmiemme syvää tunnetta irti toisistaan, olet niin kaunis, rakkaus on vallannut meidän sydämen,,, Missä olet rakkaani, vastaa minulle. Olen joka ilta ja yö ajatellut sinua, iltaisin käyn S-marketin parkkipaikalla toivoen että saapuisit, olisi niin ihanaa nähdä ja olisi niin paljon asiaa,, jostain ihmeen syystä me ei saatu sanottua toisillemme, kuinka sydän rakastaa, se syvä sielullinen katse, se on niin hellän lämmin rakastava.

Rakkaani vastaa minulle, haluan ottaa sinut hellään syliin enkä todellakaan enää halua olla ilman sinun läheisyyttä. Sinua rakastan, lämmöllä sinulle Reijo V.

• Anonyymi

Ja Vihantiin että Kelloon myös.

• Anonyymi00009

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      863
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      718
    3. 35
      587
    4. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      46
      580
    5. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      35
      577
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      575
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      29
      572
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      540
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      537
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      35
      474
    Aihe