Kohtasimme ensikerran vuosien 2011-2012,.olimme töissä kotiapu K-kellossa Vihannissa. Teimme töitä yhdessä. Jouduin pois jonka sinä tiedät. Lähtiessäni kysyin" kun olit tullut sydämeeni jäädäkseen", kysyin saanko halata sinua, tulit lähelleni kunnes olimme kietoutuneet hellään syleilyyn, ei ollut epäilystäkään silloin sydämemme tunsi lämmön , jonka tunsimme,, olimme siinä syvään tunteeseen hellää yhteyttä tuntien. Se oli kauneinta ja aitoa yhteen kuuluvaa syvällistä yhteyttä täynnä. Tiesimme sen kumpikin ,se tulee olemaan ikuista sielujen matka toisiimme. Sitten katsoimme toisiamme syvälle silmiin ja tiesimme että meidän tiemme yhtyvän jossain vaiheessa . Sitten lähdin ja katsoimme vielä toisiamme, silmistäsi katseesta näin kaipuu suuri iski meihin. Ajattelin sinun kaunista katsetta, joka ikinen päivä 15 vuoden ajan,Muutin toiselle paikkakunnalle, kunnes kohtalo toi minut takaisin tänne Oulaisiin. Olin 15 vuoden ajan kun tulin tänne Oulaisiin,, Tuli päivä mitä olin odottanut, näin sinut H- hallin kassalla. siinä olimme ja katsoimme toisiamme tuntien sen lämmön jonka tunsimme jo 15 vuotta sitten, tunteemme ei ollut kadonnut, päinvastoin se oli syvemmälle vain toisiimme mennyt, siinä olimme ja se oli niin suloinen katse ja hymy kasvoilla katsoit minuun, jonoki oli pitkäksi tullut, mutta se ei tuntunut meitä haittaavan, Tunne oli olimme kahden siinä. emmekä muita nähneet kuin toisemme,,Siinä ei sanoja tarvinnut, silmämme kertoi kaiken mitä kaunista tunsimme toisiimme. Aitoa yhteen kuuluvaa syvällistä yhteyttä, niin sitten oli minun mentävä, näimme jonkin päivän päästä jälleen S-market parkkipaikalla, sama jälleen toistui. Nyt olisin halunnut sanoa sinulle tule syliini ja sanoa meidän on tavattava, sillä luojamme on tarkoittanut meidän tiemme yhtyvän, Meillä on paljon asioita mitä meillä on kerrottavaa toisilleen ja annettavaa.Nyt toivon että näet tämän ja voimme sopia kuinka eteenpäin mennään. Haluan tavata sinut, niin kuin sinäkin. Mikään ei ole sattumaa vaan aitoa yhteen kuuluvaa syvällistä yhteyttä meidän elämässä.Ota yhteyttä minuun, toivon todella että pian, sillä sinä ja minä olemme löytäneet toisemme ja haluamme pitää toisemme lähellä toisiaan. Lämpimin terveisin TV. RV
Syvä tunne yhteys katseessa sielumme syvimmän Oulaisten Halpa -Hallin kassalla
5
188
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti on molemminpuolista ja tarina päättyy hyvin.
- Anonyymi
Toivon todella, tunteet ovat niin kauniit syvää sielujen yhteyttä toinen toisiamme kohtaan . On niin kauheaa tuo ikävä, eikä tiedä mitä tehdä, syytän itseäni kun en saanut suutani auki, kun olisi ollut sisällä sydämessä niin paljon kerrottavaa ja toisella kohtaamisessa olisi ollut mahdollisuus. Nyt sitten etsin joka ikinen päivä ja illoin olen ajanut odottamaan että hän tulisi, ei ole tullut ja lähdin silmät kyyneleitä valuen,,Yöllä ei unta tule, ja rukoilen luojamme apua, vastausta ei ole tullut..Pahin on kun en muista hänen nimeään, vaikka teimme töitä yhdessä. Olen lopen uupunut kun joka hetki hänen kauniit hymyilevät kasvot nään silmissä,, Niin kyllä se on monipuolinen syvä tunne yhteys katseessa sielumme, se on aitoa Rakkautta toisiimme.
Voinko kenties kysyä kuka siellä niin lämmöllä on mukana tukemassa. Olen iloinen kun kirjoitit minulle. Ja voinko kysyä että juuri sinä ole hän, kun niin lämmin on suhtautumisesi . Kun tuntuu että olet lämpimästi suhtautuva , kiinnostavakin olet 😊😊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon todella, tunteet ovat niin kauniit syvää sielujen yhteyttä toinen toisiamme kohtaan . On niin kauheaa tuo ikävä, eikä tiedä mitä tehdä, syytän itseäni kun en saanut suutani auki, kun olisi ollut sisällä sydämessä niin paljon kerrottavaa ja toisella kohtaamisessa olisi ollut mahdollisuus. Nyt sitten etsin joka ikinen päivä ja illoin olen ajanut odottamaan että hän tulisi, ei ole tullut ja lähdin silmät kyyneleitä valuen,,Yöllä ei unta tule, ja rukoilen luojamme apua, vastausta ei ole tullut..Pahin on kun en muista hänen nimeään, vaikka teimme töitä yhdessä. Olen lopen uupunut kun joka hetki hänen kauniit hymyilevät kasvot nään silmissä,, Niin kyllä se on monipuolinen syvä tunne yhteys katseessa sielumme, se on aitoa Rakkautta toisiimme.
Voinko kenties kysyä kuka siellä niin lämmöllä on mukana tukemassa. Olen iloinen kun kirjoitit minulle. Ja voinko kysyä että juuri sinä ole hän, kun niin lämmin on suhtautumisesi . Kun tuntuu että olet lämpimästi suhtautuva , kiinnostavakin olet 😊😊Hei . Olen juuri se jota sinäkin ikävöit, minunkin on niin tosi ikävä sinua, olen edelleen uskollisesti ajanut S- marketin pihalle ja odottanut että näkisin sinut ja ottaa sinut hellään syliin. Joka ikinen ilta olen siellä ja odottanut,, ajattelen sinua kultaseni joka hetki, mitä olen tekemässä, aina olet mielessäni ja sydämeni itkee ikävää , Rakas olet, muistathan kun teimme yhdessä töitä sielläkin virastolla ja pesimme ikkunoita ja siivottiin myös paloasemalla yhdessä, oli niin ihanaa yhdessä töitä tehdä. Todella se halaus ja kaunis katseesi, kuin salama kirkkaalta taivaalta rakkaus tuli tosi voimalla siinä kun palasimme, en ois halunnu päästää sinua , varmaan tunne oli molemmilla sama, niin ihanaa rakkautta aitoa ja niin pitkään olemme odottaneet. Kysyit kuka olen ,reijo v. ja ajoin sinisellä seatilla toisinaan pyörällä ja asun tässä Oulaisissa lähellä kirkkoa, silloin kun teimme yhdessä töitä asuin Vihannissa, muistan kun sinulla oli päällä vaalean harmaa väriset verkkarit tai golleege housut ja usein vaalea paita,, Kertoisitko minulle nimesi, kun en muista kuulleeni nimeäsi.
Nyt toivon että näet tämän viestin ja kertoisit milloin voisimme nähdä vaikka s marketin pihalla, minä oon siellä ollut 21-21,30. Mulla on tuommoinen tumma auto Yaris.
Toivon sydämestäni että näkisimme pian. Lämpimin terveisin Reijo
- Anonyymi
Terveisii Oulaisiin:)
- Anonyymi
Ja Vihantiin että Kelloon myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot23518025Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss6910292Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3176751Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki224519Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai483777Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.743237"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1132913Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen892410MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä201597Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit181416