etten halua elämääni oman lapseni ikäistä. Mutta tutustuminen ei voi alkaa keneenkään ennen kuin korvauksia on maksettu! Koska se, että kaikki aloitettiin ilman lupaani teki mahdottomaksi tehdä töitä, koen että minun on saatava korvaus siitä mitä menetin.
Se on selvää
4
112
Vastaukset
- Anonyymi
Järkyttävyydessään projekti on ollut elämäni rankin kokemus ja juuri sen takia, että olisin halunnut pärjätä omillani ja se mahdollisuus minulta vietiin! Se on aiheuttanut valtavaa surua ja epätoivoa, koska en olisi antanut lupaa projektille siinä muodossa kuin se toteutettiin.
- Anonyymi
Oli tiedossa se, että olen erityispiirteinen ja siksikin rakkaan työpaikan menetys oli valtava isku ja on sitä yhä. Ja tulee jollain tasolla olemaan sitä aina. En voi lakata ihmettelemästä sitä koskaan, miksi minulta ei kysytty lupaa ja juuri siihen liittyen, että oli kyse oman lapseni ikäisestä henkilöstä! Muiden on helppo sanoa että elä toisen rahoilla, mutta minulle joka olen se jo kokenut, se ei lohduta yhtään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli tiedossa se, että olen erityispiirteinen ja siksikin rakkaan työpaikan menetys oli valtava isku ja on sitä yhä. Ja tulee jollain tasolla olemaan sitä aina. En voi lakata ihmettelemästä sitä koskaan, miksi minulta ei kysytty lupaa ja juuri siihen liittyen, että oli kyse oman lapseni ikäisestä henkilöstä! Muiden on helppo sanoa että elä toisen rahoilla, mutta minulle joka olen se jo kokenut, se ei lohduta yhtään!
Haluaisin keskustella heidän kanssaan jotka projektin aloittivat siihen lupaa kysymättä, että miksi he toimivat niin etteivät pitäneet minun ajatuksiani ollenkaan tärkeinä, vaikka sen olisi pitänyt olla kaikkien tärkein asia, koska kyse oli minun elämästäni eikä heidän! Minkälaiset ihmiset toimivat niin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin keskustella heidän kanssaan jotka projektin aloittivat siihen lupaa kysymättä, että miksi he toimivat niin etteivät pitäneet minun ajatuksiani ollenkaan tärkeinä, vaikka sen olisi pitänyt olla kaikkien tärkein asia, koska kyse oli minun elämästäni eikä heidän! Minkälaiset ihmiset toimivat niin!
Tuskinpa yksikään heistä olisi halunnut itselleen tehtävän niin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362250
- 841303
- 561298
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361236- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39894Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122779- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21582Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565