etten halua elämääni oman lapseni ikäistä. Mutta tutustuminen ei voi alkaa keneenkään ennen kuin korvauksia on maksettu! Koska se, että kaikki aloitettiin ilman lupaani teki mahdottomaksi tehdä töitä, koen että minun on saatava korvaus siitä mitä menetin.
Se on selvää
4
111
Vastaukset
- Anonyymi
Järkyttävyydessään projekti on ollut elämäni rankin kokemus ja juuri sen takia, että olisin halunnut pärjätä omillani ja se mahdollisuus minulta vietiin! Se on aiheuttanut valtavaa surua ja epätoivoa, koska en olisi antanut lupaa projektille siinä muodossa kuin se toteutettiin.
- Anonyymi
Oli tiedossa se, että olen erityispiirteinen ja siksikin rakkaan työpaikan menetys oli valtava isku ja on sitä yhä. Ja tulee jollain tasolla olemaan sitä aina. En voi lakata ihmettelemästä sitä koskaan, miksi minulta ei kysytty lupaa ja juuri siihen liittyen, että oli kyse oman lapseni ikäisestä henkilöstä! Muiden on helppo sanoa että elä toisen rahoilla, mutta minulle joka olen se jo kokenut, se ei lohduta yhtään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli tiedossa se, että olen erityispiirteinen ja siksikin rakkaan työpaikan menetys oli valtava isku ja on sitä yhä. Ja tulee jollain tasolla olemaan sitä aina. En voi lakata ihmettelemästä sitä koskaan, miksi minulta ei kysytty lupaa ja juuri siihen liittyen, että oli kyse oman lapseni ikäisestä henkilöstä! Muiden on helppo sanoa että elä toisen rahoilla, mutta minulle joka olen se jo kokenut, se ei lohduta yhtään!
Haluaisin keskustella heidän kanssaan jotka projektin aloittivat siihen lupaa kysymättä, että miksi he toimivat niin etteivät pitäneet minun ajatuksiani ollenkaan tärkeinä, vaikka sen olisi pitänyt olla kaikkien tärkein asia, koska kyse oli minun elämästäni eikä heidän! Minkälaiset ihmiset toimivat niin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin keskustella heidän kanssaan jotka projektin aloittivat siihen lupaa kysymättä, että miksi he toimivat niin etteivät pitäneet minun ajatuksiani ollenkaan tärkeinä, vaikka sen olisi pitänyt olla kaikkien tärkein asia, koska kyse oli minun elämästäni eikä heidän! Minkälaiset ihmiset toimivat niin!
Tuskinpa yksikään heistä olisi halunnut itselleen tehtävän niin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512