Meinasitko kuinka monta vuotta vielä unelmoida meistä? Eikös tämä kuitenkin alkanut jo 2020. Kyllähän minäkin sua rakastan mutta aika hömelöksi on mennyt 🤍
Kultamussukka. Sinä siellä niin
22
381
Vastaukset
- Anonyymi
Aina olen niin tehnyt, ja ikuisesti ajattelin niin tehdä.
🔥🔥- Anonyymi
Ikuisuus on pitkä aika..
- Anonyymi
Tule panemaan mua. Pakko tämä on saada jotenkin eteenpäin.
- Anonyymi
Ei kiinnosta pano.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta pano.
Ok. No sitten saat odotella hamaan tappiin asti. Heippa!
- Anonyymi
Jaa
- Anonyymi
Tein paluun tänne palstalle näin kesälomien jälkeen ja ihan kivaahan täällä on.
- Anonyymi
Teretulemast palstaäijän fantasiaestradille missä naiset on kaiken pahan alku ja juuri ja kaikki muut pääsee panee paitsi itse torakka
- Anonyymi
Missä nähtiin 20 20 ?
- Anonyymi
Optikolla yleensä. 20:20 Kirkakin laulaa tästä junakellon havainnoinnin vaikeudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Optikolla yleensä. 20:20 Kirkakin laulaa tästä junakellon havainnoinnin vaikeudesta.
Nonni. Sun kaa on aina tosi vaikee keskustella. Miksi sä mua siis kaipaisit? Välitätkö oikiasti mukamas
- Anonyymi
Hän näki, eikä saanut mielestään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän näki, eikä saanut mielestään
En mäkään saa kyllä häntä mielestäni😔😍ehkä mun mentävä kinderiin katsomaan vieläkö hän on ensimmäinen tykkääjä kutrn silloin ennen😊pus pus jos oisit🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mäkään saa kyllä häntä mielestäni😔😍ehkä mun mentävä kinderiin katsomaan vieläkö hän on ensimmäinen tykkääjä kutrn silloin ennen😊pus pus jos oisit🤗
Kuten
- Anonyymi
Muulloin on vain vuosi sirkusta ja tuntuu riittävän haavveet haihtuu normaalia.
- Anonyymi
Ossoo lopettaa ajoissa
- Anonyymi
Mä en harrasta unelmointia joillekin kai kiva harrastus unelma on siitä huono että unelma takaa puuttuu harkinta toteutuksesta harkintaan kun kuului mahdollisten seurausten huomiointi ja si jos tekee taas suunnitelman toteuttaakseen unelmansa ni siinä onkin si jo miljuuna eri asiaa huomioitavaksi kenellä riittää osaaminen moiseen
- Anonyymi
En minäkään harrasta unelmointia kuin vasta sitten kun olen olen rakastunut. Silloin kaipaa paljon toista kun on erossa hänestä. Tämä liittyy 50+ mieheen, jos niin kävisi että rakastuisimme.
- Anonyymi
Ikä tulee vastaan ja sillä viiissin.
- Anonyymi
Hyvin selvittiin ilman huolia
- Anonyymi
Olet ollut mielessäni jo vuodesta 2007
- Anonyymi
😅apua! Niin kauan. Olet seurannut mun taivalta
Mites se sun oma taival? Eksä kuvioissa edelleen? Pari työkaveria ym sellasta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk1589874Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi29491Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta1307966Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html2617508Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.1236167Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k875967Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j535779Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan
Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit944841Oikeistohallitusten aikaan saannokset.
Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja143917Pelle Miljoona, 70, saa harvinaista taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on kuussa!
Pelle Miljoona on kyllä symppis! Peace! Suomen punk-konkari Pelle Miljoona on yksi syksyn Vain elämää -kauden artisteist541444