Mitä sana rakkaus todella tarkoittaa?
Nainen tiedätko
43
417
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä, että pihtaa pillua ja yrittää nyhtää toiselta vain rahat?
Sivusta- Anonyymi
Olet mies ja vihaat naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet mies ja vihaat naisia.
Olet nainen ja tykkäät rahasta niin paljon, että voit satuttaa toista miten paljon vaan.
- Anonyymi
Eipä sekoiteta työtä ja rakkautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet nainen ja tykkäät rahasta niin paljon, että voit satuttaa toista miten paljon vaan.
En tykkää. Se on vain pakollinen juttu. Olen oikeasti ihan köyhä. Sentitön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole rakkautta vaan vihaa ja katkeruutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole rakkautta vaan vihaa ja katkeruutta.
Sinä taas löysit jostain kumman syystä yhteisen sävelen rämän markan misogyynin kanssa. Lol
- Anonyymi
Tiedän, mutta tiedätkö sinä?
- Anonyymi
Rakkaus on laaja käsite.
Se sisältää lähimmäisen rakkaudesta lähtien. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus on laaja käsite.
Se sisältää lähimmäisen rakkaudesta lähtien.Niin tekee.
Ketä lasket lähimmäisiksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tekee.
Ketä lasket lähimmäisiksi?Ullatus, ei vastausta ;-)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tekee.
Ketä lasket lähimmäisiksi?Lähellä olevat ihmiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähellä olevat ihmiset.
Eli kaikki työkavereista lähtien?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain spesiaalit! Heille on varattuna amyös spesiaalirakkautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain spesiaalit! Heille on varattuna amyös spesiaalirakkautta.
Itse en voisi sanoa rakastavani kavereita tai välttämättä edes ystäviäni, vaikka heistä paljon välitänkin. Minulle lähimmäiset ovat perhettä ja mahdollinen seurustelukumppani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain yhden. ❤️ Eikä sekään johdu työkaveruudesta. -sivusta
- Anonyymi
Ei mitään hajua. Varmaan liittyy jotenkin rumanpainoisiin ja gubbeen.
- Anonyymi
Yritä edes.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritä edes.
Elämässäni on ihmisiä joiden puolesta vaikka kuolisin. Olen onnellinen ja etuoikeutettu kun saan olla osa heidän elämäänsä.
- Anonyymi
Kaikenlaista kujeilua selän takana......
- Anonyymi
Parisuhteessa ei parit kujeile toisiaan vastaan.
- Anonyymi
Tiedän. Mutta eräs mies ei tiennyt. Hän haluaa van hyötyä.
- Anonyymi
Ohi! Meillä se oli toistepäin.
Minä; Minä rakastan sinua!
Nainen; Minäkin rahastan sinua! - Anonyymi
Parisuhteessa ei ajatella hyötyä vaan vaan yhteistä hyvää.
Puhalletaan samaan hiileen. - Anonyymi
Sinä se jaksat tätä naisten haavoittamisesta fantasioivaa äijää neuvoa ku joku alentuva aikuisgroomaaja. Hyh hyh
- Anonyymi
En tiedä, etkä sinä ole opettanut siitä mitään sellaista, että voisin sitä ymmärtää.
- Anonyymi
Sitä, että kaipaan rakastamaani miestä ja makaan muiden miesten kanssa.
- Anonyymi
Kuulostat ihan häneltä naiselta. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostat ihan häneltä naiselta. 🤣
Meitä ihania ja rakastavia naisia riittää. Rakastellaan tunteettomien kanssa.
- Anonyymi
Ehkä viet telttailemaan ja opetat aiheesta kaiken käsinukeilla ensin asiaa lähestyen ja totuttaen. Pun intended? Kyllä on.
- Anonyymi
Ei se sana tässä ole tärkein tajuta, vaan se mitä 2 ihmisen välillä välittyy. Onko välittämistä, myötätuntoa, ymmärrystä, turvaa, luottamusta ..
- Anonyymi
Tiedän.
Toisaalta ikävä kyllä että tiedän,
toisaalta oon kiitollinen että oon saanut rakastaa. - Anonyymi
Rakkaus on Jumala ja portti korkeampiin ulottuvuuksiin ja sain kokea sen erään miehen kanssa.
- Anonyymi
Oon naimisissa silta vasepookissa lukee vaikeasti selitettävässä suhteessa ?...
- Anonyymi
No kerro ihmeessä mitä se mielestäsi tarkoittaa.
- Anonyymi
Antaa vapauden toiselle kun rakastaa niin paljon,ettei itse riitä hänen sydäntä täyttämään, tai luulee niin,
- Anonyymi
Rakkaus on irti päästämistä.
- Anonyymi
Kyllä. Rakkaus voi tosiaan olla tuotakin. Rakkaus on sitä, että haluaa toiselle hyvää ja toisinaan se tarkoittaa myös päästämistä irti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Rakkaus voi tosiaan olla tuotakin. Rakkaus on sitä, että haluaa toiselle hyvää ja toisinaan se tarkoittaa myös päästämistä irti.
Lässytystä ei muuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lässytystä ei muuta
Vain kylmiä faktoja.
- Anonyymi
toki, semmoisiin jotka ei hakkaa muista muihin. tai vaadi jotain uhraamaan itse dl ja oman elämänsä, ja hakkaa sitä. en ymmärrä kuka nainen menee noihin, ehkä ne niillä se menee hyvin. tänne ei kyllä mistään ole tullut hyvää. hyvää yhteistyötä tiettyjen kanssa. suurin osa nalleja, tai brittejä. jotkut harvat lappalaiset, osa slaaveista, intialaisista ja Afrikkalaisista. joskus tietyt julkiset ja toimittajat, välillä. ei tarvii paljoa. siinä ne.
- Anonyymi
Syysale edullisia löytöjä 🍇
- Anonyymi
Minä tiedän koska olen ollut lähes kolmenkymmenen vuoden parisuhteessa. Ja se riittää minulle. Toista parisuhdetta en halua, enkä edes seurustella kenenkään kanssa! Eroni jälkeen olen ollut yksin ja olen todennut sen olevan minulle paras tapa elää ja olla!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4903373Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1602400- 1352212
Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71695Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel371685Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2131446Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1811444Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien171317- 91222
- 571146