Sitähän mä

Anonyymi-ap

Pohdin että mikä sun suunnitelma on. Roikutko vaan mussa etänä kun et tahdo kyetä irtaantumaan etkä uskalla itseäsi paljastaakaan.

29

533

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Roikutko?!

• Anonyymi

Sitähän tässä pohditaan kuka olet. Ei ihan tuntemattomalle osaa mitään vastata.

• Anonyymi

Snadisti narsistiset vibat tulee lukemastani. T naiselta sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Snadisti narsistiset vibat tulee lukemastani. T naiselta sivusta

Sinulla nyt on tuollaista höpötystä aina

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Senkun koitat kävellä yli sitten korpisovinisti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Senkun koitat kävellä yli sitten korpisovinisti

No mutta kylläpäs on kireät pöksyt tänä aamuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakko se on jossain päteä, jollei muualla niin anonyymisti muiden kommentteja rääpimässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta kylläpäs on kireät pöksyt tänä aamuna.

Minä olen omasta mielestä lakoninen oma itseni. Mutta koita toki rikastaa tekstiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakko se on jossain päteä, jollei muualla niin anonyymisti muiden kommentteja rääpimässä.

Ei tuo toisten sanojen ns hallinnointikaan niin hääviä ole, ihan kukkuiden hommaa

• Anonyymi

En minä enää roiku, ole rauhassa. Kaikki on ok.

• Anonyymi

Roikut sinä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Roikut sinä

Haluat edelleen kumppanikseni, näet edessäsi loittoavan selän jossa heijastinnauha kiiltelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluat edelleen kumppanikseni, näet edessäsi loittoavan selän jossa heijastinnauha kiiltelee.

Kuulen loittonevan tuulipuvun kahinaa

sivu-uuno

• Anonyymi

Eiköhän tuo ole tullut selväksi. Tästä lähin kartan kuin ruttoa.

• Anonyymi

Se että kirjoitan tänne. Ei ole sinussa roikkumista.

• Anonyymi

Roikun sinussa, koska haluan n*ssia sua!

• Anonyymi

Tämän toivon loppuvan, palstalle kirjoittelun. Kun lusikat menevät tarpeeksi jakoon ja omaisuus tarpeeksi lihoiksi, on viimeinkin aika lopettaa roikkuminen, tehdä ratkaisu ja elää, niinkuin tahtoo ❤️

• Anonyymi

Et sä kerkiä niistä nauttimaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sä kerkiä niistä nauttimaan

Oliko tämä uhkaus minkä juuri esitit tälle palstasedälle, mutta vinossa päässäsi jollekin toiselle? Onko sinulla sellainen käsitys, että tämä tällainen saattaa pitää paikkansa jossain muodossa? Älä itke itseäsi uneen joktap

• Anonyymi

Noh noh!

• Anonyymi

Mitä sinäkin vakosamettihousu yrität taas tusata täällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

viimeksi ollut vakosammarit ala-asteella :-D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

en tiä miksi roikun oot nii toksine, otat rusina pullasta p.nemalla ja muuten oot kohtuuton

• Anonyymi

Tuo on vähän rumasti sanottu. 😢 Kaipaus on kipeä tunne, mutta se syntyy, kun näkee toisessa sielussa jotain hyvin kaunista ja haluaisi tämän luokse. Roikkuminen kuulostaa pahantahtoiselta, eikä sellaisesta tässä varmastikaan ole kyse. Jos olisit hän, toivoisin anteeksipyyntöä tuollaisen sanan (roikkuminen) käyttämisestä. 😔

Kysymyksiä sinulle:
      - Miksi itse olet täällä? Kaipaatko sinäkin häntä?
      - Mitä ajattelet siitä, että hän mahdollisesti kaipaa sinua?

• Anonyymi

Ei mulla ole mitään suunnitelmaa. Olen kaivannut yhtä miestä ilman mitään selkeää päämäärää. Olen varattu, enkä eroamassa. Laittakaa mut sen takia jalkapuuhun kirkon eteen tai jotain, jos se jotakuta helpottaa. Olen vähentänyt palstailua ja tiedän, ettei meistä voi tulla mitään. En kirjoittele täällä enää juurikaan aloituksia, vastailen vain joihinkin sopiviin, jotka selkeyttää mun päätä. Joskus, kuten viime yönä, kuvittelen tunnistavani hänet täällä hetken. En tiedä, oliko se hyvä juttu. Onneksi avautumiseni poistettiin. Nyt taas pois täältä.
      T.psyko, joka on paranemassa

• Anonyymi

Vttu! Minähän roikun kenessä haluan, ja hän on minulle tarkoitettu joten KUKAAN, ei siihen väliin tule 😊

• Anonyymi

Mä roiku kenessäkään ihan on omavalintaista haluaako olla lähelläni vai ei

• Anonyymi

Käskystä en roiku missään edes puussa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      215
      9851
    2. Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!

🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen
      Maailman menoa
      51
      4603
    3. Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan

Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht
      Maailman menoa
      130
      4090
    4. Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!

Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu
      Maailman menoa
      116
      3988
    5. Kaivattusi nimi

Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      210
      3753
    6. Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut

😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik
      Maailman menoa
      45
      3097
    7. Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle

✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL
      Maailman menoa
      17
      2281
    8. Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle

Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos
      Ikävä
      158
      1647
    9. Mihin rakastuin sinussa?

Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its
      Ikävä
      99
      1590
    10. Nuoret pois politiikasta!

Näillä 30-kymppisillä ei ole juuri mitään elämänkokemusta. Ja tällaiset raakileet saavat huseerata ja pilata Suomen!
      Maailman menoa
      3
      1562
    Aihe