Pohdin että mikä sun suunnitelma on. Roikutko vaan mussa etänä kun et tahdo kyetä irtaantumaan etkä uskalla itseäsi paljastaakaan.
Sitähän mä
29
533
Vastaukset
- Anonyymi
Roikutko?!
- Anonyymi
Sitähän tässä pohditaan kuka olet. Ei ihan tuntemattomalle osaa mitään vastata.
- Anonyymi
Snadisti narsistiset vibat tulee lukemastani. T naiselta sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Snadisti narsistiset vibat tulee lukemastani. T naiselta sivusta
Sinulla nyt on tuollaista höpötystä aina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senkun koitat kävellä yli sitten korpisovinisti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senkun koitat kävellä yli sitten korpisovinisti
No mutta kylläpäs on kireät pöksyt tänä aamuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko se on jossain päteä, jollei muualla niin anonyymisti muiden kommentteja rääpimässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta kylläpäs on kireät pöksyt tänä aamuna.
Minä olen omasta mielestä lakoninen oma itseni. Mutta koita toki rikastaa tekstiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko se on jossain päteä, jollei muualla niin anonyymisti muiden kommentteja rääpimässä.
Ei tuo toisten sanojen ns hallinnointikaan niin hääviä ole, ihan kukkuiden hommaa
- Anonyymi
En minä enää roiku, ole rauhassa. Kaikki on ok.
- Anonyymi
Roikut sinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roikut sinä
Haluat edelleen kumppanikseni, näet edessäsi loittoavan selän jossa heijastinnauha kiiltelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluat edelleen kumppanikseni, näet edessäsi loittoavan selän jossa heijastinnauha kiiltelee.
Kuulen loittonevan tuulipuvun kahinaa
sivu-uuno
- Anonyymi
Eiköhän tuo ole tullut selväksi. Tästä lähin kartan kuin ruttoa.
- Anonyymi
Se että kirjoitan tänne. Ei ole sinussa roikkumista.
- Anonyymi
Roikun sinussa, koska haluan n*ssia sua!
- Anonyymi
Tämän toivon loppuvan, palstalle kirjoittelun. Kun lusikat menevät tarpeeksi jakoon ja omaisuus tarpeeksi lihoiksi, on viimeinkin aika lopettaa roikkuminen, tehdä ratkaisu ja elää, niinkuin tahtoo ❤️
- Anonyymi
Et sä kerkiä niistä nauttimaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sä kerkiä niistä nauttimaan
Oliko tämä uhkaus minkä juuri esitit tälle palstasedälle, mutta vinossa päässäsi jollekin toiselle? Onko sinulla sellainen käsitys, että tämä tällainen saattaa pitää paikkansa jossain muodossa? Älä itke itseäsi uneen joktap
- Anonyymi
Noh noh!
- Anonyymi
Mitä sinäkin vakosamettihousu yrität taas tusata täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
viimeksi ollut vakosammarit ala-asteella :-D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
en tiä miksi roikun oot nii toksine, otat rusina pullasta p.nemalla ja muuten oot kohtuuton
- Anonyymi
Tuo on vähän rumasti sanottu. 😢 Kaipaus on kipeä tunne, mutta se syntyy, kun näkee toisessa sielussa jotain hyvin kaunista ja haluaisi tämän luokse. Roikkuminen kuulostaa pahantahtoiselta, eikä sellaisesta tässä varmastikaan ole kyse. Jos olisit hän, toivoisin anteeksipyyntöä tuollaisen sanan (roikkuminen) käyttämisestä. 😔
Kysymyksiä sinulle:
- Miksi itse olet täällä? Kaipaatko sinäkin häntä?
- Mitä ajattelet siitä, että hän mahdollisesti kaipaa sinua? - Anonyymi
Ei mulla ole mitään suunnitelmaa. Olen kaivannut yhtä miestä ilman mitään selkeää päämäärää. Olen varattu, enkä eroamassa. Laittakaa mut sen takia jalkapuuhun kirkon eteen tai jotain, jos se jotakuta helpottaa. Olen vähentänyt palstailua ja tiedän, ettei meistä voi tulla mitään. En kirjoittele täällä enää juurikaan aloituksia, vastailen vain joihinkin sopiviin, jotka selkeyttää mun päätä. Joskus, kuten viime yönä, kuvittelen tunnistavani hänet täällä hetken. En tiedä, oliko se hyvä juttu. Onneksi avautumiseni poistettiin. Nyt taas pois täältä.
T.psyko, joka on paranemassa - Anonyymi
Vttu! Minähän roikun kenessä haluan, ja hän on minulle tarkoitettu joten KUKAAN, ei siihen väliin tule 😊
- Anonyymi
Mä roiku kenessäkään ihan on omavalintaista haluaako olla lähelläni vai ei
- Anonyymi
Käskystä en roiku missään edes puussa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....2159851Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen514603Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1304090Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1163988- 2103753
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik453097Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL172281Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle
Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos1581647Mihin rakastuin sinussa?
Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its991590Nuoret pois politiikasta!
Näillä 30-kymppisillä ei ole juuri mitään elämänkokemusta. Ja tällaiset raakileet saavat huseerata ja pilata Suomen!31562