Minkälainen miehen pitää olla, että haluat parantaa hänet ja hoitaa kuntoon?
Mikä herättää hoivavietin miestä kohtaan?
36
388
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa'a. Ainakin sen pitää olla aitoa, eikä sellaista nenä vuotaa haluan äidin :-D
Ehkä sellainen vähän hukassa oleminen, että tarvitsee oikeasti sitä naista siihen. - Anonyymi
Ei ikinä enää mikään! En hiero en paapo. Jos en saa samaa takaisin
- Anonyymi
Ei hänen tarvitse kuin olla olemassa, niin haluan jo pitää huolta.
- Anonyymi
Tämä. Mutta rakkaus, välittäminen ja tietty herkkyys ja sen näyttäminen lisäävät halua pitää huolta.
- Anonyymi
Sellainen ihana haviseva haavanlehti. Kakelitkin voi olla lahkeessa toisinaan. Kukaan ei ole täydellinen.
- Anonyymi
Kirjoitatpa halventavasti hänestä nostaen itsesi hänen yläpuolelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitatpa halventavasti hänestä nostaen itsesi hänen yläpuolelle.
Oletko taas vallan suivaantunut palstasedän kivasta pikku roolipelistä?
- Anonyymi
En kerro. Hoivaviettiäni on ihan liikaa käytetty hyväksi tässä elämässä.
- Anonyymi
Hyi, aikuinen terve mies vailla hoivaa?
Jos sairas mies tarvitsee hoivaa, niitä löytyy vanhainkodeissa ja kotihoidossa. Käy sieltä tsekkaan millasia tapauksia; alkoholidementia, azhaimer, Parkinson, halvaantuneet, onnettomuudessa vaurioituneet, vammaiset, kansansairaudet, haireus-raihnaisuus...ym. - Anonyymi
Löytyy paljonkin naisia jotka miestään haluavat jopa hoivata lähtökovtaisesti lähtisin siitä että jos olisin nainen ni yksikään mies ole ansainnu naisensa hoivaa jos ei itse osaa hoivata naistaan tämän ollessa kipeä
- Anonyymi
Se, että kertoo tarvitsevansa minua.
- Anonyymi
Ei mun hoivavietti liity tuollaiseen. Paitsi jos toinen on sairaana. Mun elämäni miehet olleet kilttejä ja kultaisia ihmisiä. Enemmänkin se on sitä et ei mennä lääkäriin vaikka ois naulakädessä, ajetaan autolla kuin oltaisiin kuolemattomia jne..
- Anonyymi
Joo, tai moottorikelkalla että melkein kyytiläinen tippuu 🫣
- Anonyymi
Minua taas ei tuollaiset miehet viehätä ollenkaan. Ennemmin ne vastuulliset viehättää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua taas ei tuollaiset miehet viehätä ollenkaan. Ennemmin ne vastuulliset viehättää.
On ne vastuullisia liity siihen mitenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ne vastuullisia liity siihen mitenkään.
Jos kaahaa autolla "kuin olis kuolematon" niin siitä on vastuullisuus kaukana! 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kaahaa autolla "kuin olis kuolematon" niin siitä on vastuullisuus kaukana! 🤣
No se nyt oli vähän liioittelua hyvä ihminen. 😳 Mun mittapuulla kaahaa. Eli ajaa kuin normaali ihminen. 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle vastuullisuus on sitä että huolehtii perheestään, raha-asioistaan. Ei juo. Toki joskus voi ottaa.Eikä polta. On tavoitettavissa esim.
- Anonyymi
Kuollut
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Kuallu 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣ihan paras kommentti 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣voi saatana🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣tipu yip tip.. tipun just sohvalta🤣🤣🤣
- Anonyymi
Jos kyse on ihan vain jostain miehestä, niin ei mikään. Toki ihmistä autan hädässä, jos vain pystyn. Hoivaviettini voi kuitenkin herättää vain, jos rakastan jo ja henkilö on minulle tärkeä.
- Anonyymi
Jääkaappimaiset byllerönaiset eivät tunne hoivaviettiä.
- Anonyymi
tuu vttu tähän ni lätkäsen paistinpannulla näkös pois tarvi kattella enää yhtäkä naista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuu vttu tähän ni lätkäsen paistinpannulla näkös pois tarvi kattella enää yhtäkä naista
Byltsijääkaappi ilmoittautui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ette tiiäkkään kuinka monet kerrat ton jätkän perästä on käsketty koirat pois Ja vaan ihan v*ttu säälistä🤣mut nyt on ☂️ poissa👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ette tiiäkkään kuinka monet kerrat ton jätkän perästä on käsketty koirat pois Ja vaan ihan v*ttu säälistä🤣mut nyt on ☂️ poissa👍
Byltsijääkaapin cukkimies ilmoittautui
- Anonyymi
Sellainen joka vilpittömästi haluaa että olen onnellinen ja joka uskaltaa näyttää omat heikkoutensa. Sellaisen miehen onnellisuuden ja voimaantumisen eteen olen valmis tekemään kaikkeni. Kaiken mitä hän tarvii. Olipa se sitten aikaa, tilaa, etäisyyttä, rakkautta, fyysistä hoivaa, lohtua, myötätuntoa, seksiä, fyysistä läheisyyttä tai jopa että unohdan hänet jos hän sitä toivoisi. Olisin hänelle yksi tukipilari takavasemmalla.
- Anonyymi
Tuollainen elämä ei ole minun näköistäni elämää!
- Anonyymi
Ei ole kiinnostusta ruveta pelkästään hoivaamaan ketään. Sehän olisi kuin pelkkää työtä.
- Anonyymi
Tänään hän vaikutti väsyneeltä. Se esimerkiksi.
- Anonyymi
Kaikenlainen söpöily 😐
- Anonyymi
En halua hoitaa ketään kuntoon, se ei ole minun juttuni ollenkaan! Yksin oleminen ja töitä tehden ja vain pieniä lapsia hoitaen. Ikää on jo paljon, enkä jaksa vaikeita ihmisiä koska olen itse rauhallinen. Ja pidän hiljaisuudesta ja tasapainpainoisesta elämästä. Sellaisesta mitä olen elänyt sen jälkeen kun aikoinaan erosin.
- Anonyymi
Tykkään liikkua ja tehdä asioista yksin! En jaksa kuunnella kenenkään juttuja.
- Anonyymi
Mikä olisi gallupsetä ikäänkuin oikea vastaus- päihde ja MT-ongelmat sekä peliriippuvuus?
- Anonyymi
Tutti suussa, ei osaa vielä kävellä tai harjoittelee sitä. Harjoittelee syömistä ja kaikkia elämän perusjuttuja. On alle metrin mittainen, opettelee puhumaan. Paksut pullaposket ja pullean pyöreä olemus, joita vaipat vielä korostaa.👶
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1033953
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se512850- 1142669
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣422182Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu311930Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et291773Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2341720- 271612
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?871574- 221398