Mikä herättää hoivavietin miestä kohtaan?

Anonyymi-ap

Minkälainen miehen pitää olla, että haluat parantaa hänet ja hoitaa kuntoon?

36

388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaa'a. Ainakin sen pitää olla aitoa, eikä sellaista nenä vuotaa haluan äidin :-D
      Ehkä sellainen vähän hukassa oleminen, että tarvitsee oikeasti sitä naista siihen.

• Anonyymi

Ei ikinä enää mikään! En hiero en paapo. Jos en saa samaa takaisin

• Anonyymi

Ei hänen tarvitse kuin olla olemassa, niin haluan jo pitää huolta.

• Anonyymi

Tämä. Mutta rakkaus, välittäminen ja tietty herkkyys ja sen näyttäminen lisäävät halua pitää huolta.

• Anonyymi

Sellainen ihana haviseva haavanlehti. Kakelitkin voi olla lahkeessa toisinaan. Kukaan ei ole täydellinen.

• Anonyymi

Kirjoitatpa halventavasti hänestä nostaen itsesi hänen yläpuolelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitatpa halventavasti hänestä nostaen itsesi hänen yläpuolelle.

Oletko taas vallan suivaantunut palstasedän kivasta pikku roolipelistä?

• Anonyymi

En kerro. Hoivaviettiäni on ihan liikaa käytetty hyväksi tässä elämässä.

• Anonyymi

Hyi, aikuinen terve mies vailla hoivaa?

Jos sairas mies tarvitsee hoivaa, niitä löytyy vanhainkodeissa ja kotihoidossa. Käy sieltä tsekkaan millasia tapauksia; alkoholidementia, azhaimer, Parkinson, halvaantuneet, onnettomuudessa vaurioituneet, vammaiset, kansansairaudet, haireus-raihnaisuus...ym.

• Anonyymi

Löytyy paljonkin naisia jotka miestään haluavat jopa hoivata lähtökovtaisesti lähtisin siitä että jos olisin nainen ni yksikään mies ole ansainnu naisensa hoivaa jos ei itse osaa hoivata naistaan tämän ollessa kipeä

• Anonyymi

Se, että kertoo tarvitsevansa minua.

• Anonyymi

Ei mun hoivavietti liity tuollaiseen. Paitsi jos toinen on sairaana. Mun elämäni miehet olleet kilttejä ja kultaisia ihmisiä. Enemmänkin se on sitä et ei mennä lääkäriin vaikka ois naulakädessä, ajetaan autolla kuin oltaisiin kuolemattomia jne..

• Anonyymi

Joo, tai moottorikelkalla että melkein kyytiläinen tippuu 🫣

• Anonyymi

Minua taas ei tuollaiset miehet viehätä ollenkaan. Ennemmin ne vastuulliset viehättää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua taas ei tuollaiset miehet viehätä ollenkaan. Ennemmin ne vastuulliset viehättää.

On ne vastuullisia liity siihen mitenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ne vastuullisia liity siihen mitenkään.

Jos kaahaa autolla "kuin olis kuolematon" niin siitä on vastuullisuus kaukana! 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kaahaa autolla "kuin olis kuolematon" niin siitä on vastuullisuus kaukana! 🤣

No se nyt oli vähän liioittelua hyvä ihminen. 😳 Mun mittapuulla kaahaa. Eli ajaa kuin normaali ihminen. 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle vastuullisuus on sitä että huolehtii perheestään, raha-asioistaan. Ei juo. Toki joskus voi ottaa.Eikä polta. On tavoitettavissa esim.

• Anonyymi

Kuollut

• Anonyymi

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Kuallu 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣ihan paras kommentti 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣voi saatana🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣tipu yip tip.. tipun just sohvalta🤣🤣🤣

• Anonyymi

Jos kyse on ihan vain jostain miehestä, niin ei mikään. Toki ihmistä autan hädässä, jos vain pystyn. Hoivaviettini voi kuitenkin herättää vain, jos rakastan jo ja henkilö on minulle tärkeä.

• Anonyymi

Jääkaappimaiset byllerönaiset eivät tunne hoivaviettiä.

• Anonyymi

tuu vttu tähän ni lätkäsen paistinpannulla näkös pois tarvi kattella enää yhtäkä naista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tuu vttu tähän ni lätkäsen paistinpannulla näkös pois tarvi kattella enää yhtäkä naista

Byltsijääkaappi ilmoittautui.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ette tiiäkkään kuinka monet kerrat ton jätkän perästä on käsketty koirat pois Ja vaan ihan v*ttu säälistä🤣mut nyt on ☂️ poissa👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ette tiiäkkään kuinka monet kerrat ton jätkän perästä on käsketty koirat pois Ja vaan ihan v*ttu säälistä🤣mut nyt on ☂️ poissa👍

Byltsijääkaapin cukkimies ilmoittautui

• Anonyymi

Sellainen joka vilpittömästi haluaa että olen onnellinen ja joka uskaltaa näyttää omat heikkoutensa. Sellaisen miehen onnellisuuden ja voimaantumisen eteen olen valmis tekemään kaikkeni. Kaiken mitä hän tarvii. Olipa se sitten aikaa, tilaa, etäisyyttä, rakkautta, fyysistä hoivaa, lohtua, myötätuntoa, seksiä, fyysistä läheisyyttä tai jopa että unohdan hänet jos hän sitä toivoisi. Olisin hänelle yksi tukipilari takavasemmalla.

• Anonyymi

Tuollainen elämä ei ole minun näköistäni elämää!

• Anonyymi

Ei ole kiinnostusta ruveta pelkästään hoivaamaan ketään. Sehän olisi kuin pelkkää työtä.

• Anonyymi

Tänään hän vaikutti väsyneeltä. Se esimerkiksi.

• Anonyymi

Kaikenlainen söpöily 😐

• Anonyymi

En halua hoitaa ketään kuntoon, se ei ole minun juttuni ollenkaan! Yksin oleminen ja töitä tehden ja vain pieniä lapsia hoitaen. Ikää on jo paljon, enkä jaksa vaikeita ihmisiä koska olen itse rauhallinen. Ja pidän hiljaisuudesta ja tasapainpainoisesta elämästä. Sellaisesta mitä olen elänyt sen jälkeen kun aikoinaan erosin.

• Anonyymi

Tykkään liikkua ja tehdä asioista yksin! En jaksa kuunnella kenenkään juttuja.

• Anonyymi

Mikä olisi gallupsetä ikäänkuin oikea vastaus- päihde ja MT-ongelmat sekä peliriippuvuus?

• Anonyymi

Tutti suussa, ei osaa vielä kävellä tai harjoittelee sitä. Harjoittelee syömistä ja kaikkia elämän perusjuttuja. On alle metrin mittainen, opettelee puhumaan. Paksut pullaposket ja pullean pyöreä olemus, joita vaipat vielä korostaa.👶

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      103
      3953
    2. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      51
      2850
    3. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      114
      2669
    4. 24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä

Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣
      Ikävä
      42
      2182
    5. Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi

Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu
      Ikävä
      31
      1930
    6. Mulla tulee vaan niin

Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et
      Ikävä
      29
      1773
    7. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      234
      1720
    8. Rakastan sua

Tänäänkin, eilenkin, varmaan huomennakin..
      Ikävä
      27
      1612
    9. Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi

Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?
      Ikävä
      87
      1574
    10. En tunne, en ymmärrä

enkä muista 😱
      Ikävä
      22
      1398
    Aihe