Rammstein Setlist

Der Meister

Itse olin paikalla Ruisrockissa todistamassa ehkä kaikkien aikojen hienointa festariesiintymistä koskaan rakkaan Rammsteinin toimesta, mutta kokonainen settilista ei millään tarttunut muistiin. Eli jos joku sattui ottamaan ylös, niin nyt olis oikea aika päteä.

Kiitos.

7

1613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeese

Tämä on varma settilista mikä kuultiin Ruisrockissa...

1.Reise,reise
      2.Links 234
      3.Keine lust
      4.Feuer frei!
      5.Asche zu asche
      6.Morgenstern
      7.Mein teil
      8.Stein um stein
      9.Stripped
      10.Du riechst so gut
      11.Du hast
      12.Sehnsucht
      13.Amerika
      14.Rammstein
      15.Sonne
      16.Ich will

Oli muuten hiton hyvä biisilista varsinkin asche zu asche on kyll pirun kova...

• Der Meister

Morjens,

ja kiitoksia suuresti listasta!! Itelläni oli biisit ulkomuistissa mutta järjestys poiki...

Oli joo huikea setti, hyviä biisejä, eikä liikaa miltään levyltä. Ja veto oli jälleen pirun kova! Ite olin kolmatta kertaa väijymässä ja kyllä oli ehkä paras veto!

• Attention
        Der Meister kirjoitti:

Morjens,

ja kiitoksia suuresti listasta!! Itelläni oli biisit ulkomuistissa mutta järjestys poiki...

Oli joo huikea setti, hyviä biisejä, eikä liikaa miltään levyltä. Ja veto oli jälleen pirun kova! Ite olin kolmatta kertaa väijymässä ja kyllä oli ehkä paras veto!

Mun on vaikea sanoa että oliko paras Rammsteinin esiintymisistä koska oli ensimmäinen kerta ko. bändin näin. Oli kyllä tosi mielettömän hienoa :) Kun "Sehnsucht" pärähti käyntiin niin meikäläinen oli ihan ekstaaseissa...;)

• mari77
        Attention kirjoitti:

Mun on vaikea sanoa että oliko paras Rammsteinin esiintymisistä koska oli ensimmäinen kerta ko. bändin näin. Oli kyllä tosi mielettömän hienoa :) Kun "Sehnsucht" pärähti käyntiin niin meikäläinen oli ihan ekstaaseissa...;)

Hellou!
        Sattuisiko kukaan tietämään mistä löytyisi kuvia RAMMSTEININ Ruisrockin keikalta? Kiitos kaikikke jo etukäteen =)

• Jeese
        mari77 kirjoitti:

Hellou!
        Sattuisiko kukaan tietämään mistä löytyisi kuvia RAMMSTEININ Ruisrockin keikalta? Kiitos kaikikke jo etukäteen =)

http://www.rammimages.com/galleries/index.php?cat=23

Siinä osoite mistä löytyy hyviä ja mahtavia kuvia Ruisrockista.

• tapio_kotkavuori

Es war bestimmt eine der besten Vorstellungen, die ich jemals im Leben gesehen habe! Spitze.

Tapio Kotkavuori

• Onko

Setin Temppelin johtava suomalainen nimi Tapio Kotkavuori das Rammstein fani??? HÄH??? :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      84
      4531
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3115
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      3109
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2192
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      220
      1308
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1213
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1197
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      65
      1082
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1074
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      983
    Aihe