Rammstein Setlist

Der Meister

Itse olin paikalla Ruisrockissa todistamassa ehkä kaikkien aikojen hienointa festariesiintymistä koskaan rakkaan Rammsteinin toimesta, mutta kokonainen settilista ei millään tarttunut muistiin. Eli jos joku sattui ottamaan ylös, niin nyt olis oikea aika päteä.

Kiitos.

7

1706

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeese

Tämä on varma settilista mikä kuultiin Ruisrockissa...

1.Reise,reise
      2.Links 234
      3.Keine lust
      4.Feuer frei!
      5.Asche zu asche
      6.Morgenstern
      7.Mein teil
      8.Stein um stein
      9.Stripped
      10.Du riechst so gut
      11.Du hast
      12.Sehnsucht
      13.Amerika
      14.Rammstein
      15.Sonne
      16.Ich will

Oli muuten hiton hyvä biisilista varsinkin asche zu asche on kyll pirun kova...

• Der Meister

Morjens,

ja kiitoksia suuresti listasta!! Itelläni oli biisit ulkomuistissa mutta järjestys poiki...

Oli joo huikea setti, hyviä biisejä, eikä liikaa miltään levyltä. Ja veto oli jälleen pirun kova! Ite olin kolmatta kertaa väijymässä ja kyllä oli ehkä paras veto!

• Attention
        Der Meister kirjoitti:

Morjens,

ja kiitoksia suuresti listasta!! Itelläni oli biisit ulkomuistissa mutta järjestys poiki...

Oli joo huikea setti, hyviä biisejä, eikä liikaa miltään levyltä. Ja veto oli jälleen pirun kova! Ite olin kolmatta kertaa väijymässä ja kyllä oli ehkä paras veto!

Mun on vaikea sanoa että oliko paras Rammsteinin esiintymisistä koska oli ensimmäinen kerta ko. bändin näin. Oli kyllä tosi mielettömän hienoa :) Kun "Sehnsucht" pärähti käyntiin niin meikäläinen oli ihan ekstaaseissa...;)

• mari77
        Attention kirjoitti:

Mun on vaikea sanoa että oliko paras Rammsteinin esiintymisistä koska oli ensimmäinen kerta ko. bändin näin. Oli kyllä tosi mielettömän hienoa :) Kun "Sehnsucht" pärähti käyntiin niin meikäläinen oli ihan ekstaaseissa...;)

Hellou!
        Sattuisiko kukaan tietämään mistä löytyisi kuvia RAMMSTEININ Ruisrockin keikalta? Kiitos kaikikke jo etukäteen =)

• Jeese
        mari77 kirjoitti:

Hellou!
        Sattuisiko kukaan tietämään mistä löytyisi kuvia RAMMSTEININ Ruisrockin keikalta? Kiitos kaikikke jo etukäteen =)

http://www.rammimages.com/galleries/index.php?cat=23

Siinä osoite mistä löytyy hyviä ja mahtavia kuvia Ruisrockista.

• tapio_kotkavuori

Es war bestimmt eine der besten Vorstellungen, die ich jemals im Leben gesehen habe! Spitze.

Tapio Kotkavuori

• Onko

Setin Temppelin johtava suomalainen nimi Tapio Kotkavuori das Rammstein fani??? HÄH??? :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      40
      2586
    2. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      55
      1092
    3. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      66
      921
    4. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      59
      874
    5. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      227
      783
    6. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      11
      710
    7. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      61
      691
    8. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      49
      634
    9. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      81
      617
    10. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      65
      613
    Aihe