Milloinkahan Venäjä iskee Suomeen?
Maailmansota
16
454
Vastaukset
- Anonyymi
Aika pian varmaan. Onhan se ollut tuossa uhkana aina, joten ei ole yllätys.
- Anonyymi
venäjällä on sen verran kädet täynnä ettei edes putin olisi niin tyhmä että lähtisi muihin sotiin
- Anonyymi
Ois kyllä kiva jos asia ois noin.
- Anonyymi
Huomenna jos on kaunis päivä. Sateella droonit ruostuu.
- Anonyymi
Tehdäänhän me täällä vaan näitä turvaronttosia.
- Anonyymi
Näin vain se media saa ihmiset pelkäämään. Tässä on samanlaisia elementtejä ku oli nord streamin räjäytyksissä. Venäjä kielsi tehneensä ne, mut media oli jo päättäny et se oli ne putket räjäyttänyt. Mites se sit olikaan? Jäitä hattuun nyt lampaat ja ajatelkaa kriittisesti!
- Anonyymi
Totta, mahtaakohan olla sama kuin putkien räjäyttäjäkin.
- Anonyymi
Se tapahtuma on odotettavissa. Itärajalla koulutetaan jo ihmisiä varautumiseen monella tapaa.
Itä-Suomeen eivät yritykset investoi eikä sieltä osteta asuntoja.
Jokaiseen kuntaan ja kaupunkiin on tehty jo evakuointiohjeet. - Anonyymi
Ei ainakaan lähi vuosina. Taas yksinkertaista tv kuluttajaa pelotellaan. 😂
- Anonyymi
Pitää lukea myös kirjallisuutta. Tiedotteita, lehtiä ja selontekoja. Kaikkea ei kerrota TV:ssä.
- Anonyymi
Mistäpä sitä kukaan tietää. Emme tiedä vielä mitä Trump päättää.
Passi pitää olla voimassa. Asiapaperit yhdessä paikassa, että voi ottaa tarvittaessa mukaan. Lemmikkien paperit ja rokotukset pitää olla kunnossa. Auto huollettuna ja polttoainetta varastossa.
Varautuminen on tätä päivää, jos tulee kiire lähtö. - Anonyymi
Ranskassa on sairaalat määrätty valmistautumaan mahdolliseen sotaan.
Samoin Suomessa tullaan myös määräämään. Punnan alla tapahtuu koko ajan. - Anonyymi
Nyt tuli tieto, että tarvittaessa Suomi evakuoi miljoona ihmistä itärajalta hyvinkin nopeasti. Kyllä Suomi on nyt varuillaan.
Venäjä uhkailee Suomea samalla tavalla kuin ennen hyökkäystä Ukrainaan.
Ei saa olla sinisilmäinen. Suuret sotaharjoitukset ovat alkamassa Venäjällä lähellä rajaa. Suomussalmella on harjoiteltu evakuointia. - Anonyymi
Kohta ei ole kellään mukavaa
- Anonyymi
Virossa, Liettuassa ja Latviassa tavalliset ihmiset jo pelkäävät Venäjän hyökkäystä. Venäjähän on ilmoittanut, että Suomi kuuluu Venäjälle.
- Anonyymi
Zele ampui jo melko lähelle, siihen ei ole luottamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896072KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3455422Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222727Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852951942Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1061715- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181563seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423