Välillä mä olen aivan varma, et säkin mies oot muhun ihastunut. Välillä mä mietin, et mitäköhän mä oikein kuvittelin. 😅 Ni. Päätän päivän, johon mennessään tän täytyy selvitä ja jos ei, mä meen eteenpäin. Ainakin henkisesti, jos vielä nähdäänkin väkisin.
Huvittaa tää
41
917
Vastaukset
- Anonyymi
Ääh... automaattinen korjaus. Trekit!
- Anonyymi
Kauan oot ollut ite ihastunut?
- Anonyymi
No sen ~puoli vuotta oon tuntenut oloni hoopoksi. Silloin tapahtui jotakin kummallista, mut alkuun sait mut vaan ärsyyntymään 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sen ~puoli vuotta oon tuntenut oloni hoopoksi. Silloin tapahtui jotakin kummallista, mut alkuun sait mut vaan ärsyyntymään 😄
Tää oli sivusta. Aloittajan vastaus on, että vajaan vuoden.
- Anonyymi
Kaikkeen vässyy ennen pitköö.
- Anonyymi
Joo väsytä mut oikein kunnolla 😍🥰🐰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo väsytä mut oikein kunnolla 😍🥰🐰
Joo niihä se on, että vastusteluunki vässyy.
- Anonyymi
Ei väsy...
- Anonyymi
Olen kyllä valmis aikamoiseen suoruuteen ja nimenomaan se ei saa olla epämääräistä.
- Anonyymi
Oon minä sinuun ihastunut. Oon vaan niin pöljä 🙄
- Anonyymi
Niin, minäkin osaan olla kaikkia mahdollista. Minusta on hyvä jos osaa olla monipuolinen 🤔
- Anonyymi
Kuinka pöljä 0-100 😂
Sivusta
- Anonyymi
Nähdään väkisin? Onks sullakin joku putkafantasia?🤣 Epäilen, ettet kuvittele, vaan olen leimautunut sinuun, kuin joku ankanpoikanen 🥹
- Anonyymi
Meidän on toistaiseksi pakko nähdä toisiamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän on toistaiseksi pakko nähdä toisiamme.
Eikä mulla ole putkafantasiaa. Yllättyisi, jos hänellä on, mutta hän on yllätysten mies.
- Anonyymi
Sullaki? Onko mullaki? Ankanpojat on söpöjä 🤗
- Anonyymi
Jos toinen tekee tikusta asiaa, niin kyllä se varmaakin jotakin kertoo. 😅 Voi olla vaan vähän epävarmuutta, että miten tulisi edetä. 🙄Kannattaa tulla itsekin vastaan, niin ehkä saa selvyyden.
- Anonyymi
Me ollaan tehty tikusta asiaa molemmat iinn paljon, että taskut on täynnä tikkuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me ollaan tehty tikusta asiaa molemmat iinn paljon, että taskut on täynnä tikkuja.
Ap? Vai niin. No, toivottavasti jompikumpi tajuaa edistää asiaa. 😅 Vaikeampi vaan päätellä, jos taskut on täynnä tikkuja valmiiksi, mutta jos yllättäen toinen alkaa useammin tekemään tikusta asiaa eikä ole aikaisemmin ollut tapana, niin ehkä helpompi tietää.
- Anonyymi
Oon ihan vähän koukussa, mut en paljon 🤭❤️
- Anonyymi
Tarvittaessa voi päästää irtikin, kun vaan pystyis. Varmaan liikaa sähköä tai jotain vetoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarvittaessa voi päästää irtikin, kun vaan pystyis. Varmaan liikaa sähköä tai jotain vetoa.
Vetoon auttaa ikkunan koin laittaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vetoon auttaa ikkunan koin laittaminen.
Koin eli kiinni
- Anonyymi
Jäätävä vetovoima. Minkäs teet.
- Anonyymi
🐃🐰🧸🐻reisikoipi bunny ässä on kaikki sama hlö olkaa varovaisia
- Anonyymi
Olen ihan hulluna häneen, mutta minkäs teet kun toinen ei tahdo. Kai tämä tästä tasaantuu.
- Anonyymi
Mistä tiiät ettei tahdo?
Onko sanottu suoraan?
-sivukyselijä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiiät ettei tahdo?
Onko sanottu suoraan?
-sivukyselijäEi ettei tahdo, mutta käytännössä joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ettei tahdo, mutta käytännössä joo.
Mitä tämä takoittaa. Olisin kiinnostunut tietämään. /sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tämä takoittaa. Olisin kiinnostunut tietämään. /sivusta
Nainen tehnyt selväksi, ettei kiinnosta. Mutta minkäs sitä omille tunteilleen voi? Ehkä aika auttaa? Tai ainakin opin elämään näiden kanssa, jotta jokainen kohtaaminen ei aiheuttaisi myllerrystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen tehnyt selväksi, ettei kiinnosta. Mutta minkäs sitä omille tunteilleen voi? Ehkä aika auttaa? Tai ainakin opin elämään näiden kanssa, jotta jokainen kohtaaminen ei aiheuttaisi myllerrystä.
Onko sanonut sulle, että sinä et kiinnosta vai puhunut jostain muusta, ettei halua olla tekemisissä ja olisit siitä vetänyt johtopäätöksen, ettei halua sinuakaan elämäänsä?
-sori, sivukyselijän hakuammunta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sanonut sulle, että sinä et kiinnosta vai puhunut jostain muusta, ettei halua olla tekemisissä ja olisit siitä vetänyt johtopäätöksen, ettei halua sinuakaan elämäänsä?
-sori, sivukyselijän hakuammuntaEi osu tuo lainkaan. Toivottavasti saat selvyyden tilanteeseesi. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei osu tuo lainkaan. Toivottavasti saat selvyyden tilanteeseesi. 😊
Vaikea näitä nyt on ymmärtää millään lailla. Mennään sillä, että molemmat vieläkin haluaa ja toivoo. On ihanampi ajatella niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta tuo paskan jauhaminen,pidä vaan itselläsi kaikki transnaiset! Jätä toiset rauhaan!
- Anonyymi
Onhan se nähty, mutta kumpikaan ei pysty irrottaan.
- Anonyymi
Eikä tarvi irrottaa jos molemmat tuntee samoin.
- Anonyymi
Haluan sinut, tiedoxi.
- Anonyymi
Haluan sinua. Tiedoxi.
- Anonyymi
Päätäppä päiväsi. Se on sinun päätöksesi. ;-))
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1104326
- 793523
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843365Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223331Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?263268- 742936
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim642817"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452790Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852579- 92522