Pitäisi maksaa tapporahaa, vaikka tonni örkistä.
Vastaukset 10
- Anonyymi
Koko sota johtuu vain Venäjä vastaisuudesta. Olishan Ukraina voinut olla seuraava Sveitsi, mutta pitikin valita Venäjä vastaisuus
- Anonyymi
Mitä ihmettä tarkoitat??
- Anonyymi00004
Venäjän vastaisuus on kehittynyt venäläisten oman toiminnan tuloksena. Korban johdolla maa olisi kehittynyt eurooppalaiseksi kansakunnaksi ja arvostus oli kova, mutta venäläisten komunistien ikiaikainen kuppikunta tuhosi kaiken orastavan kansalaisten hyvinvoinnin, alkamalla haalimaan omaan säkkiin kaiken omaisuuden. KGP oli ylivoimainen omaisuuden ja rikkauksien haalija ja johdossa ? kukapa muukaan. Tarjaakin kusetti kissalla ja muita vodkalla. Venäjällä on ihmisiäkin, useat ovat tosin lähteneet. mutta jääneet ovat, kuin lampaat halal teurastukseen lähteviä. Eli nän on, mutta olkoon.
- Anonyymi00006
Olis se helvettiä jos olisi syntynyt Venäjän kansalaiseksi.
- Anonyymi00005
Russalla ei piä antaa mitään siää tässä maailman ajassa, siellä ei ihmishenki ole missään arvossa ikään ollut, ainut mikä on venäjää on vahvemman oikeus ja julkeus valehtelu
- Anonyymi00007
Ei ukronatsin henki ole tonnin arvoinen.
- Anonyymi00008
Voitais järjestää keräys ukronatsien tapporahaston luomiseksi. Vaikka 100 euroa per örkki. 200 jos natsiukron saa listittyä. 500 jos saa tuhottua ukronatsien panssaroidun ajoneuvon.
- Anonyymi00009
Venäläisyys ja kuolema ovat aina olleet samassa pussissa syksynä helvettiin.
- Anonyymi00010
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3621168- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50622
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20520SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht322508- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459