henkilöllä, kuin myös kaikilla niillä on vastuu siitä että oikeus tapahtuu jotka antoivat luvan projektille! Haluaisin niint tietää keitä luvan antaneet ovat ja kysyä heiltä kasvotusten, miltä tuntuu se kun aiheuttaa pakotettuna projektissa mukana olleelle pysyvän trauman! Joka varmasti muistuttaa kaikista kamalista vuosista jollain tavalla loppuelämän ajan! Sen myös kysyisin, olisitteko itse halunneet osallisistua moiseen projektiin? Ettekö todellakaan ymmärtäneet sitä kuinka paljon huonoa oloa se sai aikaan minussa erityispiirteisessä ihmisessä, jonka mielestä hänen kohtelunsa oli ala-arvoista ilman lupaa aloitettuna ja mitään kysymättä siitä mitkä olivat hänen haaveensa! Projektissa otettiin alusta asti huomioon vain toisen haaveet, mutta ei minun koskaan! Eikö se herätä sellaisia ajatuksia, että olimmepa pahoja ihmisiä kun emme osanneet ottaa kaikkea tärkeää huomioon molempien näkökulmasta!
Niin tietyllä
Anonyymi-ap
0
70
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161