Jääkö tähän vai
Mikset sano
20
450
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä jää
- Anonyymi
Höpötystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpötystä.
Täyttä höpötystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täyttä höpötystä.
Älytöntä höpötystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älytöntä höpötystä.
Tajutonta höpötystä.
- Anonyymi
Sinustahan se on koko ajan ollut kiinni, joten osaat paremmin vastata kysymykseesi.
- Anonyymi
En tiedä kuka enää olet
- Anonyymi
Mikä jääkö tähän
https://youtube.com/shorts/7Y255p0Sxi0?si=ZqXoidLMkv_dCGEr
Mä olen jättäny valinnan vastakkaiselle sukupuolelle miksi en ole se yksinkertaisin ihminen mun kanssa saattaa olla jopa mahdotonta tulla toimeen en tie ei ihtiä silviittiä kiinnosta kun itse tulen itsenikin kanssa toimeen - Anonyymi
Ei ole höpötystä ...
- Anonyymi
Perustele!
- Anonyymi
Anteeksi, en tarkoittanut eilisellä mitään.
Harmittaa vaan- Anonyymi
Mikä harmittaa?
- Anonyymi
Minulla alkaa pian sellaiset vaiheet, etten ehdi enää tänne kovin paljoa. Nyt olen ollut liikaa, mutta se muuttuu.
- Anonyymi
Mitä nämä vaiheet ovat?
- Anonyymi
Haluaisin että lähestyislt minua viestillä... Vaikeaa luottaa että merkitsisin sinulle juurikaan mitään jos en ole edes yhden viestin arvoinen.
- Anonyymi
Osuit asian ytimeen! Monet täällä eivät ole ghostaajille edes yhden viestin arvoisia...
- Anonyymi
Jatketaan sitten kun sinä näytät että haluat jatkaa laittamalla nyt sitten vaikka viestiä suoraan kun numero on.
Vaihtoehtoisestihan voit myös lähestyä minua ihan face to face, sillä näemmehän kumminkin aika usein vaikka vaan moikkaillaan..
Kun en kuulu siihen vakiporukkaan siellä... Vaikka onhan teillä nyt siellä joku "kiertotähti" viihdyttämässä, kuulema melkoinen tapaus.. ( vaikka en näe niin minulle kyllä kerrotaan mitä siellä tapahtuu 🗣️👤)
Niin että voihan se olla että siinä on ihan tarpeeksi nyt sitä niin sanottua viihdykettä 😏- Anonyymi
Kuin R mies ja hänen haaremi
- Anonyymi
Jos kirjoitin isoilla kirjaimilla että TODELLAKIN JÄÄ NYT SE ON LOPPU. Tulikohan selväksi. Toivon niin.
- Anonyymi
Mikä viestissä vikana kun poistetaan?? Ja
Jos vaikka otat yhteyttä ja pyydät anteeksi. Sähän petit ja jätit. Hajotit ja hallitsit. Kaikki on sovittavissa, ehtona kuitenkin että teet kylän omalle pyörälle selväksi että pysyy kaukana, myös jälkikasvusta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1013811
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482731- 1142559
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392058Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu301817Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221591- 271562
- 221358
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?711333Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81291