Mikset sano

Anonyymi-ap

Jääkö tähän vai

20

450

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä jää

• Anonyymi

Höpötystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpötystä.

Täyttä höpötystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täyttä höpötystä.

Älytöntä höpötystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älytöntä höpötystä.

Tajutonta höpötystä.

• Anonyymi

Sinustahan se on koko ajan ollut kiinni, joten osaat paremmin vastata kysymykseesi.

• Anonyymi

En tiedä kuka enää olet

• Anonyymi

Mikä jääkö tähän

https://youtube.com/shorts/7Y255p0Sxi0?si=ZqXoidLMkv_dCGEr

Mä olen jättäny valinnan vastakkaiselle sukupuolelle miksi en ole se yksinkertaisin ihminen mun kanssa saattaa olla jopa mahdotonta tulla toimeen en tie ei ihtiä silviittiä kiinnosta kun itse tulen itsenikin kanssa toimeen

• Anonyymi

Ei ole höpötystä ...

• Anonyymi

Perustele!

• Anonyymi

Anteeksi, en tarkoittanut eilisellä mitään.
      Harmittaa vaan

• Anonyymi

Mikä harmittaa?

• Anonyymi

Minulla alkaa pian sellaiset vaiheet, etten ehdi enää tänne kovin paljoa. Nyt olen ollut liikaa, mutta se muuttuu.

• Anonyymi

Mitä nämä vaiheet ovat?

• Anonyymi

Haluaisin että lähestyislt minua viestillä... Vaikeaa luottaa että merkitsisin sinulle juurikaan mitään jos en ole edes yhden viestin arvoinen.

• Anonyymi

Osuit asian ytimeen! Monet täällä eivät ole ghostaajille edes yhden viestin arvoisia...

• Anonyymi

Jatketaan sitten kun sinä näytät että haluat jatkaa laittamalla nyt sitten vaikka viestiä suoraan kun numero on.
      Vaihtoehtoisestihan voit myös lähestyä minua ihan face to face, sillä näemmehän kumminkin aika usein vaikka vaan moikkaillaan..
      Kun en kuulu siihen vakiporukkaan siellä... Vaikka onhan teillä nyt siellä joku "kiertotähti" viihdyttämässä, kuulema melkoinen tapaus.. ( vaikka en näe niin minulle kyllä kerrotaan mitä siellä tapahtuu 🗣️👤)
      Niin että voihan se olla että siinä on ihan tarpeeksi nyt sitä niin sanottua viihdykettä 😏

• Anonyymi

Kuin R mies ja hänen haaremi

• Anonyymi

Jos kirjoitin isoilla kirjaimilla että TODELLAKIN JÄÄ NYT SE ON LOPPU. Tulikohan selväksi. Toivon niin.

• Anonyymi

Mikä viestissä vikana kun poistetaan?? Ja
      Jos vaikka otat yhteyttä ja pyydät anteeksi. Sähän petit ja jätit. Hajotit ja hallitsit. Kaikki on sovittavissa, ehtona kuitenkin että teet kylän omalle pyörälle selväksi että pysyy kaukana, myös jälkikasvusta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      101
      3811
    2. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      48
      2731
    3. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      114
      2559
    4. 24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä

Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣
      Ikävä
      39
      2058
    5. Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi

Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu
      Ikävä
      30
      1817
    6. Mulla tulee vaan niin

Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et
      Ikävä
      22
      1591
    7. Rakastan sua

Tänäänkin, eilenkin, varmaan huomennakin..
      Ikävä
      27
      1562
    8. En tunne, en ymmärrä

enkä muista 😱
      Ikävä
      22
      1358
    9. Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi

Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?
      Ikävä
      71
      1333
    10. Olikohan se

Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi
      Ikävä
      8
      1291
    Aihe