Mikä mulla on pyörässä vika kun se paukkuu kun poljen. Pyörähuolto on edelleen kiinni, ei voi sieltäkään saada apua. Vaihdoin takapyörän renkaan ja sen jälkeen se mun mielestä Rupes laukkuun. Voisiko kettingit olla huonosti, ne oli liian hellät ja siirsin takapyörää tiukemmalle.
Onko täällä lukijana ketään pyörän korjaajaa
kuka tietää
15
566
Vastaukset
- Anonyymi
Joo. Ketjut voi olla liian kireällä. Voitelukin voisi auttaa. Voi olla toisaalta että ketjut on venyneet.
- Anonyymi
Hernesoppapäiväkin on vasta huomenna. Eli ehkä sitten ketjut paukkuu? Vai lyökö vaihteet yli? Tai vaihteettomassa pyörässä tapakapan sisällä hampaat yli?
- Anonyymi
Syö vaan itte hernekeittoa ja oo hiljaa kun et mitään ymmärrä
- Anonyymi
En osaa sanoa. Pyörässä ei ole vaihteita
- Anonyymi
Liian kireällä ketjut enemmänkin rahisee. Tosi löysällä voi paukkua, jos lyö hampaan yli.
- Anonyymi
On sulla murheet
- Anonyymi
Onko itselläs isommat?
- Anonyymi
Takaratas kulunut. Lyö yli hampaan
- Anonyymi
Ei siinä muuta mut ihmiset katsoo kun pyörä paukkuu aina kun polkasee
- Anonyymi
Hyvähän se että katsovat; saavat loimaalaisetkin jotain mielenkiintoa ja sisältöä muuten tylsään arkeensa ja elämäänsä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvähän se että katsovat; saavat loimaalaisetkin jotain mielenkiintoa ja sisältöä muuten tylsään arkeensa ja elämäänsä!
😂😂😂
- Anonyymi
Kun se saakelin pyörähuolto on aina vaan kiinni. Ei taida ollenkaan aueta. Eikä se Ilolan poika voi pitää sitä yksinään auki
- Anonyymi
15.10 saakka tällä tietoa kiinni
Tosiaan saisi jo aueta.
Saattaa olla jonoa tuolloin jos aukee.
- Anonyymi
Ketjut löysällä tai/ja takaratas kulunut, jolloin ketjut lyövät yli kun polkaisee. Kulunut tai hajonnut kampilaakeri voi myös paukahdella polkaistessa.
- Anonyymi
Keskiö rikki tai pakat kuluneet. T. pyörähuoltaja kasvuseudulta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986428KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3605974Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602893Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072348Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072018- 1251774
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331158