Mulla on ehkä liikaa aika miettiä. Musta tuntuu, että hän kuvittelee mun olevan erilainen kuin mitä mä oon. Tai oikeadtaan mä tiedän tän siitä, mitä hän on sanonut mulle. Oon kyllä yrittänyt kertoa ja näyttää sen, millainen mä oon. Mut hän ei ole nähnyt musta kaikkia puolia. En tiedä, tykkääkö hän musta sitxsellaisena, mikä oikeasti olen vai vaan siitä mielikuvasta, jonka on luonut musta.
mistä sen tietää?
6
227
Vastaukset
- Anonyymi
En osaa oikein kommentoida kun en tunne sua.🙂 Vaikutat ihan symppikseltä
- Anonyymi
Minä mies yritän tehdä maahdollisimman vattumaisen kuvan itsestäni hänelle niin sitten ruleekin pisitiivisena yllätyksenä kuinka mukava ja huippu tyyppi olen.
- Anonyymi
Jaa mielenkiintoista
https://youtube.com/shorts/Q5R5oeSX5Uk?si=R0KrKVy5jyU4a1o_
Mä olen yleensä pyrkiny näyttämään kuinka hankala osaan olla jo pienellä vaivalla noi nii kui etuottoisesti ettei voi toinen sanoa ettenkö olisi antanu harkinta aikaa että haluaako heittäytyä hankalaksi kanssani
- Anonyymi
Tykkään hänestä juuri sellaisena kuin hän on. On todella vaikea kuvitella, että hänestä paljastuisi mitään sellaista, joka saisi tykkäämään vähemmän. Eipä tällä taida enää kyllä olla merkitystä. ❤️
- Anonyymi
Mikset voisi antaa hänen nähdä niitä muitakin puolia? Muuten et voikaan tietää.
- Anonyymi
Liikaa aikaa on usein huono juttu elämässä, kannattaa olla kiireinen. Ei ehdi miettiä turhia liikaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä4410629Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12810166- 227947
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776354Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.355038- 584790
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1304144Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1293466- 633175
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2273114