Ihastuin sinussa ensin ulkonäköösi. Olit jumalaisen kaunis nainen. Vielä kauniimpi oli valloittava hymysi, jonka minulle soit. Haasteita yhteiseen matkaan heitti hankala luonteesi. Olit mustasukkainen ja kostonhaluinen. Enkä minäkään tiennyt, mitä halusin sinulta.
Rakastuin sinussa
14
525
Vastaukset
- Anonyymi
Halveksui, petti, valehteli, hyväkskäytti🤮
- Anonyymi
Mutta missä järjestyksessä, palstasetä ja aapee marttyyri rooli päällä?
Se oli rakkautta ensisilmäyksellä minun puoleltani. Salamarakastuminen. Kyllä kai minäkin sinulle jotain merkitsin, kun niin voimakkaasti reagoit kaikkeen, mitä tein.
- Anonyymi
No näin on soita piruuttas jokupäivä
- Anonyymi
Olen ollut elämässäni vain yhdestä miehestä mustasukkainen. Eihän se varmaan tervettä ole, mutta rakastan häntä niin ja satuttaa kun hän ei ole läsnä.
- Anonyymi
CigarettesAfterRun kirjoitti:
Ikävä kuulla, vaikka se mies en olekaan minä.
Et niin. Tykkään osallistua koskettaviin aiheisiin ja keskustelen kuin hänelle tai käyn asioita läpi samalla. Meidän yhteteytemme on reaalimaailmassa, mutta joskus mietin "voisiko tuo olla hänen tekstiään" kun näen jotakin tuttua. En tätä ketjua nyt tarkoita. Me ei puhuta normaalissa maailmassa juurikaan, niin vietän täällä välillä aikaani harhaisena.
- Anonyymi
Muutoin osuisi, mutta hän ei tupakoi.
- Anonyymi
Jaa no mulla ainakaan sillai ulkonäkö yleensä kiinnittää huomion peppu on se mitä tykkään kahtel kiinostus ihmiseen si taas se ei ole ihan niin yksinkertainen juttu enään mun elämänkokemuksella sitä olen itse pitäny jopa mahdottomana ettäkö olisi edes mahdollista ettäkö voisin rakastaa lasteni lisäksi ketään muuta miksi muiden kohdalla mielestäni on syytä varautua että toinen saattaa lähteä jo pienestäkin syystä en ole ollu äidilleni helppo poika millään muotoa enkä siskolleni huolehtiva veli välittävä toki seurustellessa tai edes parisuhteessa en anna itsestäni toiselle yhtään sen enempää kuin mitä itse koen toiselta saavani opin ensimmäisen parisuhteen/avoliiton myötä että yksin on edes ihan turha yrittää päätyy eroon enemmin tai myöhemmin joka tapauksessa tavalla tai toisella riippuu siitä millainen suhde on muutoin ollu väkivaltainen parisuhde taas lehdistä näkemäni mukaan aina niin että toinen päätyy lautoihin ja toinen rautoihin
- Anonyymi
Kuka oli kostonhaluinen?
- Anonyymi
Siellä joku ns kostonhaluinen ainakin nääs palstaäijän teatraalisesta stoorista innostui. T
- Anonyymi
CigarettesAfterRun kirjoitti:
Naiseni kosti minulle ghostaamalla.
Eli ei ollut naiseSI missään vaiheessa? No voi kyynel joka tapauksessa. Spoilasin tämänki
- Anonyymi
Eli tämä ”mustasukkainen” ja ”kostonhaluinen” ei ruvennu millekään palstaäijä? Olipa herrkullinen tarina silti 🥱
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem1013258Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo42633HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat752526Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k731488Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?921482Valkoinen Golf
Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.161065Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N335975Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696184975Moottorisahalla kauppaan
Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s11880- 50834