Ihastuin sinussa ensin ulkonäköösi. Olit jumalaisen kaunis nainen. Vielä kauniimpi oli valloittava hymysi, jonka minulle soit. Haasteita yhteiseen matkaan heitti hankala luonteesi. Olit mustasukkainen ja kostonhaluinen. Enkä minäkään tiennyt, mitä halusin sinulta.
Rakastuin sinussa
14
578
Vastaukset
- Anonyymi
Halveksui, petti, valehteli, hyväkskäytti🤮
- Anonyymi
Mutta missä järjestyksessä, palstasetä ja aapee marttyyri rooli päällä?
Se oli rakkautta ensisilmäyksellä minun puoleltani. Salamarakastuminen. Kyllä kai minäkin sinulle jotain merkitsin, kun niin voimakkaasti reagoit kaikkeen, mitä tein.
- Anonyymi
No näin on soita piruuttas jokupäivä
- Anonyymi
Olen ollut elämässäni vain yhdestä miehestä mustasukkainen. Eihän se varmaan tervettä ole, mutta rakastan häntä niin ja satuttaa kun hän ei ole läsnä.
- Anonyymi
CigarettesAfterRun kirjoitti:
Ikävä kuulla, vaikka se mies en olekaan minä.
Et niin. Tykkään osallistua koskettaviin aiheisiin ja keskustelen kuin hänelle tai käyn asioita läpi samalla. Meidän yhteteytemme on reaalimaailmassa, mutta joskus mietin "voisiko tuo olla hänen tekstiään" kun näen jotakin tuttua. En tätä ketjua nyt tarkoita. Me ei puhuta normaalissa maailmassa juurikaan, niin vietän täällä välillä aikaani harhaisena.
- Anonyymi
Muutoin osuisi, mutta hän ei tupakoi.
- Anonyymi
Jaa no mulla ainakaan sillai ulkonäkö yleensä kiinnittää huomion peppu on se mitä tykkään kahtel kiinostus ihmiseen si taas se ei ole ihan niin yksinkertainen juttu enään mun elämänkokemuksella sitä olen itse pitäny jopa mahdottomana ettäkö olisi edes mahdollista ettäkö voisin rakastaa lasteni lisäksi ketään muuta miksi muiden kohdalla mielestäni on syytä varautua että toinen saattaa lähteä jo pienestäkin syystä en ole ollu äidilleni helppo poika millään muotoa enkä siskolleni huolehtiva veli välittävä toki seurustellessa tai edes parisuhteessa en anna itsestäni toiselle yhtään sen enempää kuin mitä itse koen toiselta saavani opin ensimmäisen parisuhteen/avoliiton myötä että yksin on edes ihan turha yrittää päätyy eroon enemmin tai myöhemmin joka tapauksessa tavalla tai toisella riippuu siitä millainen suhde on muutoin ollu väkivaltainen parisuhde taas lehdistä näkemäni mukaan aina niin että toinen päätyy lautoihin ja toinen rautoihin
- Anonyymi
Kuka oli kostonhaluinen?
- Anonyymi
Siellä joku ns kostonhaluinen ainakin nääs palstaäijän teatraalisesta stoorista innostui. T
- Anonyymi
CigarettesAfterRun kirjoitti:
Naiseni kosti minulle ghostaamalla.
Eli ei ollut naiseSI missään vaiheessa? No voi kyynel joka tapauksessa. Spoilasin tämänki
- Anonyymi
Eli tämä ”mustasukkainen” ja ”kostonhaluinen” ei ruvennu millekään palstaäijä? Olipa herrkullinen tarina silti 🥱
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.704915Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk2854504Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni2903468Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1183315Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie383240Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1271888- 1051630
- 1721291
Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!
Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."401205Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA921179