Rakastuin sinussa

Ihastuin sinussa ensin ulkonäköösi. Olit jumalaisen kaunis nainen. Vielä kauniimpi oli valloittava hymysi, jonka minulle soit. Haasteita yhteiseen matkaan heitti hankala luonteesi. Olit mustasukkainen ja kostonhaluinen. Enkä minäkään tiennyt, mitä halusin sinulta.

8

409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Halveksui, petti, valehteli, hyväkskäytti🤮

• Se oli rakkautta ensisilmäyksellä minun puoleltani. Salamarakastuminen. Kyllä kai minäkin sinulle jotain merkitsin, kun niin voimakkaasti reagoit kaikkeen, mitä tein.

• Anonyymi

No näin on soita piruuttas jokupäivä

• Anonyymi

Olen ollut elämässäni vain yhdestä miehestä mustasukkainen. Eihän se varmaan tervettä ole, mutta rakastan häntä niin ja satuttaa kun hän ei ole läsnä.

• Ikävä kuulla, vaikka se mies en olekaan minä.

• Anonyymi
        CigarettesAfterRun kirjoitti:

Ikävä kuulla, vaikka se mies en olekaan minä.

Et niin. Tykkään osallistua koskettaviin aiheisiin ja keskustelen kuin hänelle tai käyn asioita läpi samalla. Meidän yhteteytemme on reaalimaailmassa, mutta joskus mietin "voisiko tuo olla hänen tekstiään" kun näen jotakin tuttua. En tätä ketjua nyt tarkoita. Me ei puhuta normaalissa maailmassa juurikaan, niin vietän täällä välillä aikaani harhaisena.

• Anonyymi

Muutoin osuisi, mutta hän ei tupakoi.

• Anonyymi

Jaa no mulla ainakaan sillai ulkonäkö yleensä kiinnittää huomion peppu on se mitä tykkään kahtel kiinostus ihmiseen si taas se ei ole ihan niin yksinkertainen juttu enään mun elämänkokemuksella sitä olen itse pitäny jopa mahdottomana ettäkö olisi edes mahdollista ettäkö voisin rakastaa lasteni lisäksi ketään muuta miksi muiden kohdalla mielestäni on syytä varautua että toinen saattaa lähteä jo pienestäkin syystä en ole ollu äidilleni helppo poika millään muotoa enkä siskolleni huolehtiva veli välittävä toki seurustellessa tai edes parisuhteessa en anna itsestäni toiselle yhtään sen enempää kuin mitä itse koen toiselta saavani opin ensimmäisen parisuhteen/avoliiton myötä että yksin on edes ihan turha yrittää päätyy eroon enemmin tai myöhemmin joka tapauksessa tavalla tai toisella riippuu siitä millainen suhde on muutoin ollu väkivaltainen parisuhde taas lehdistä näkemäni mukaan aina niin että toinen päätyy lautoihin ja toinen rautoihin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla

Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk
      Maailman menoa
      154
      9809
    2. Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava

Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta
      Maailman menoa
      126
      7922
    3. Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!

🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin
      Maailman menoa
      34
      7684
    4. Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä

HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html
      Maailman menoa
      260
      7462
    5. Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä

Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi
      Maailman menoa
      2
      6271
    6. Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös

seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.
      Maailman menoa
      121
      6152
    7. Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?

Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k
      Maailman menoa
      86
      5941
    8. Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro

Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j
      Maailman menoa
      50
      5742
    9. Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa

Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko
      Maailman menoa
      133
      5652
    10. Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan

Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit
      Maailman menoa
      92
      4818
    Aihe