Rakastuin sinussa

Ihastuin sinussa ensin ulkonäköösi. Olit jumalaisen kaunis nainen. Vielä kauniimpi oli valloittava hymysi, jonka minulle soit. Haasteita yhteiseen matkaan heitti hankala luonteesi. Olit mustasukkainen ja kostonhaluinen. Enkä minäkään tiennyt, mitä halusin sinulta.

14

557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Halveksui, petti, valehteli, hyväkskäytti🤮

• Anonyymi

Mutta missä järjestyksessä, palstasetä ja aapee marttyyri rooli päällä?

• Se oli rakkautta ensisilmäyksellä minun puoleltani. Salamarakastuminen. Kyllä kai minäkin sinulle jotain merkitsin, kun niin voimakkaasti reagoit kaikkeen, mitä tein.

• Anonyymi

No näin on soita piruuttas jokupäivä

• Anonyymi

Olen ollut elämässäni vain yhdestä miehestä mustasukkainen. Eihän se varmaan tervettä ole, mutta rakastan häntä niin ja satuttaa kun hän ei ole läsnä.

• Ikävä kuulla, vaikka se mies en olekaan minä.

• Anonyymi
        CigarettesAfterRun kirjoitti:

Ikävä kuulla, vaikka se mies en olekaan minä.

Et niin. Tykkään osallistua koskettaviin aiheisiin ja keskustelen kuin hänelle tai käyn asioita läpi samalla. Meidän yhteteytemme on reaalimaailmassa, mutta joskus mietin "voisiko tuo olla hänen tekstiään" kun näen jotakin tuttua. En tätä ketjua nyt tarkoita. Me ei puhuta normaalissa maailmassa juurikaan, niin vietän täällä välillä aikaani harhaisena.

• Anonyymi

Muutoin osuisi, mutta hän ei tupakoi.

• Anonyymi

Jaa no mulla ainakaan sillai ulkonäkö yleensä kiinnittää huomion peppu on se mitä tykkään kahtel kiinostus ihmiseen si taas se ei ole ihan niin yksinkertainen juttu enään mun elämänkokemuksella sitä olen itse pitäny jopa mahdottomana ettäkö olisi edes mahdollista ettäkö voisin rakastaa lasteni lisäksi ketään muuta miksi muiden kohdalla mielestäni on syytä varautua että toinen saattaa lähteä jo pienestäkin syystä en ole ollu äidilleni helppo poika millään muotoa enkä siskolleni huolehtiva veli välittävä toki seurustellessa tai edes parisuhteessa en anna itsestäni toiselle yhtään sen enempää kuin mitä itse koen toiselta saavani opin ensimmäisen parisuhteen/avoliiton myötä että yksin on edes ihan turha yrittää päätyy eroon enemmin tai myöhemmin joka tapauksessa tavalla tai toisella riippuu siitä millainen suhde on muutoin ollu väkivaltainen parisuhde taas lehdistä näkemäni mukaan aina niin että toinen päätyy lautoihin ja toinen rautoihin

• Anonyymi

Kuka oli kostonhaluinen?

• Naiseni kosti minulle ghostaamalla.

• Anonyymi

Siellä joku ns kostonhaluinen ainakin nääs palstaäijän teatraalisesta stoorista innostui. T

• Anonyymi
        CigarettesAfterRun kirjoitti:

Naiseni kosti minulle ghostaamalla.

Eli ei ollut naiseSI missään vaiheessa? No voi kyynel joka tapauksessa. Spoilasin tämänki

• Anonyymi

Eli tämä ”mustasukkainen” ja ”kostonhaluinen” ei ruvennu millekään palstaäijä? Olipa herrkullinen tarina silti 🥱

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      151
      9223
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      49
      6221
    3. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      61
      4531
    4. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      61
      4429
    5. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      72
      4050
    6. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      97
      3813
    7. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      85
      3454
    8. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      160
      3355
    9. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      18
      2986
    10. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      18
      2386
    Aihe