Oletko iloinen kun

Anonyymi-ap

Ei enää nähdä.

45

698

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole, tiedät varmaan. Naiselta

• Anonyymi

Olen iloinen, ett en T-naista näe enää. Pysykööt poissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen iloinen, ett en T-naista näe enää. Pysykööt poissa.

Eikö tämä kirjoiteta palstasetä enääN? Kerro myös lisää tästä T naisesta, mm lasten lukumäärä voi vaihdella tai ulkoiset seikat myös. Kannustan tähän siksi, että tiedän joillakin olevan fiksaatio näihin tiettyihin kuvauksiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö tämä kirjoiteta palstasetä enääN? Kerro myös lisää tästä T naisesta, mm lasten lukumäärä voi vaihdella tai ulkoiset seikat myös. Kannustan tähän siksi, että tiedän joillakin olevan fiksaatio näihin tiettyihin kuvauksiin

Onhan nämä aa aariat ja m naisen mollauksetkin herättäneet yksinkertaisissa kiinnostusta. Jatkakaa ihmiset samaan malliin👍

• Anonyymi

Saan nukkumatilta joka yö.

• Anonyymi

Mä saunatontulta 🤭

• Anonyymi

En ole, mutta en halua kohdatakaan.

• Anonyymi

Ei sit.

• Anonyymi

Haluan vaihtaa edes yhden viestin tietääkseni toisen halukkuuden.

• Anonyymi

Eihän me koskaan nähdä anonyymi

• Anonyymi

Kaikki hyvä loppuu aikanaan.
      Meen ikiuneen kun ei nähdä enää 😔

• Anonyymi

Etkä tapa itseäsi 😭

• Anonyymi

Tavallaan rennompaa, toisaalta ei ole enää toivonpilkahduksia.

• Anonyymi

Miksi rennompaa

• Anonyymi

Sama. Hiukan keskittyminen parempaa.

• Anonyymi

Arvaa miten kauniiksi tunsin mut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi rennompaa

Ei tarvitse jännittää, tuleeko hän kulman takaa ja jos, moikkaako vai porhaltaako ohi, kuin ei tunnettaisi. Eli ei mene päivä/ilta pilalle enää niin usein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva. Oon kyl nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunsin myös olevani komea ensimmäistä kertaa hyvin pitkään aikaan.

• Anonyymi

Hyvää jatkoo sit.

• Anonyymi

ei todellakaan kiinnosta anonyymit, toki olen itsekin, koska telsun kautta osallistun keskusteluun halutessani, eikä mul oo Suomi24.fi tiliä...

• Anonyymi

En ole iloinen. Mut c'est la vie. Sellaista on elämä.

• Anonyymi

En tietystikään 😢

• Anonyymi

Suoraaa yhteydenottoa turha oottaa poistin numeros

• Anonyymi

Ei oikeastaan herätä enää tunteita. Oot kuin kuka tahansa vieras. Tajunnut et en tuntenut sua oikeastaan ollenkaan sitten loppupeleissä. Ehkä kuvitelin vaan sinusta ne hyvät jutut enkä halunnut myöntää totuutta millainen olet.

• Anonyymi

Tulen parin päivän kuluttua takaisin. On pari limasta juttua hoidettavana. Sellasia vakkareita.

• Anonyymi

Pari limaista juttua hoidettavana. I bet you do buddy

• Anonyymi

Hyvä niin, sattuisi vain liikaa näkeminen kun ei hän välitä. E

• Anonyymi

Mulla sama juttu, kaikki haavat aukeaa jos näen häntä yhtään. Viime näkemisen jälkeen masennuin kunnolla, siinä meni pari kuukautta. Ryhdistäydyin sittemmin, jätin kaikki päihteet ja nyt pystyn toimimaan jo. Pahat traumat jäi ihmisestä, yhtään en sellaista olisi tarvinnut elämääni lisää. Ilkeys oli käsittämätöntä. Ja nyt olen todella ihmisarka sitten. Toisaalta nosti näkyville mun lapsuuden traumat, joita olen tässä koittanut työstää.

• Anonyymi

😞

• Anonyymi

Kyllä se on hyvä.

• Anonyymi

En ole iloinen todellakaan siitä et ei enään nähdä mut on ollut helpompaa...ja...vaikeempaa...ja helpompaa.

• Anonyymi

En ole.

• Anonyymi

Olen hyvinkin iloinen siitä

• Anonyymi

Se olisi kamalaa.

• Anonyymi

Tänäänkin kyllä näin.

• Anonyymi

Sinä lähdet pois lähitulevaisuudessa.
      Pääsenkö siitä yli? En.
      Mutta elämä jatkuu.
      💔

• Anonyymi

Näillä näkymin en ole tulossa takaisin vaikka saatan niin sanoakin. Häivyn kuin tuhka tuuleen. Löysin paikan jossa samoista hommista maksetaan parempaa palkkaa... En ole onnellinen mutta ehkä tulee helpotus kun ei näe niin pystyy ehkä pääsemään siten irti. Ei meidän kemiat toiminu molemmat omalla laillaan ollaan niin vissejä eikä omista periaatteista tingitä niin ei se sitten toimi ollenkaan. Sattui liikaa kun näin sut ja ignoorasit silloin on varmaan parempi kun ei näe lainkaan.

• Anonyymi
    • Anonyymi

En. Olen ollut erityisen surullinen viimeiset puoli vuotta.

• Anonyymi

Tappelua vaan niin kyllä olen siksi helpottunut ainakin. Sanotaan niin. Tappelu on maailman turhinta ja inhottavinta touhua. Vie äkkiä kaiken elämänilon.

• Anonyymi

Superhappy!

• Anonyymi

😮‍💨😥😢
      Nyyh, snif

• Anonyymi

En taatusti ole!

• Anonyymi

En, koska meidän pitää nähdä!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      147
      3207
    2. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      70
      2200
    3. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      10
      2167
    4. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      73
      1876
    5. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      155
      1692
    6. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      24
      1596
    7. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      12
      1475
    8. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      23
      1148
    9. Pesäpallo rulettaa

Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy
      Tampere
      3
      1143
    10. Lamppu syttyi

Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️
      Ikävä
      75
      1095
    Aihe