Sut ajallaan. Mitä enemmän aikaa kuluu niin olet muisto. Toki tämä yhteys hankaloittaa mut et sä jaksa kovin pitkään vaikka sinnikäs oöet
Mä unohdan kyllä
25
796
Vastaukset
- Anonyymi
Mun olo on sanoinkuvaamattoman karmea.
Jatkan elämääni kyllä vieläkin silti.
Sä et vain kulje enää samaan suuntaan.
Et aidosti halua nii.
Vaikka päivät pitkät seliteketki miten on muka nii ikävä
Ei vain oo keino mitää tekoja jotka vakuutais et tahtoisit muutakin kun häättää mut pois.
Naiselta miehelle- Anonyymi
Tule käymään mun luona niin laitan siemenen itämään sisällesi. Kyllä se vielä iloksi muuttuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule käymään mun luona niin laitan siemenen itämään sisällesi. Kyllä se vielä iloksi muuttuu.
Ehkä loukkaavin töröytys ikinä.
Mä en lapsia saa eikä siihen vaikuta miten sun muna toimii, koska mun munasarjat ei toimi.
Naiselta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä loukkaavin töröytys ikinä.
Mä en lapsia saa eikä siihen vaikuta miten sun muna toimii, koska mun munasarjat ei toimi.
NaiseltaKerro naisena juustoille esiintyvä mies lisää munasarjoista, tietovisassa ei saa käyttää googlea periaatteella ei tulis sitäkään vähää tätä vihamielistä skeidaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro naisena juustoille esiintyvä mies lisää munasarjoista, tietovisassa ei saa käyttää googlea periaatteella ei tulis sitäkään vähää tätä vihamielistä skeidaa
En ole sun paltatasetä mielikuvitus kaverisi
Mennepös toisaalle taas tulkintojesi kanssa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole sun paltatasetä mielikuvitus kaverisi
Mennepös toisaalle taas tulkintojesi kanssaVaikutat palstaäijä hieman ponnettomalta tänään, onko mieli maassa? T se toimen ns kiusaajasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat palstaäijä hieman ponnettomalta tänään, onko mieli maassa? T se toimen ns kiusaajasi
Onhan se kamalaa jos näin räikeän läpinäkyvästä naisvihasta mainitsee, voi kyynel
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se kamalaa jos näin räikeän läpinäkyvästä naisvihasta mainitsee, voi kyynel
Mikä mun naisen joka on oikeasti hedelmätön
Ja jäänyt vastentahtoisesti lapsettomaksi tekstissä oli naisvihaa mikä ...
Enkö saa sanoa tai puhua etten saa lapsia
Ja siitä tulee tosi paha mieli.
Miks mun tekstit yritetään tahallaan tulkita
Miehen kirjoittamiksi kerta toisensa perästä
Mullon oikeus puhua myöskin
Myös tuollaisen jatkuvan kiusaamisen kohteena!
Mä en oo se sun vitun palstapelle jonka tunget kiusan vuoksi jokaiseen keskusteluun..
Ja itket naisvihasta.
Sä itse vihaat naisia!
Kukaan muu ei kommentoi tuota pallstasetää kaikkialle
Paitsi sinä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä mun naisen joka on oikeasti hedelmätön
Ja jäänyt vastentahtoisesti lapsettomaksi tekstissä oli naisvihaa mikä ...
Enkö saa sanoa tai puhua etten saa lapsia
Ja siitä tulee tosi paha mieli.
Miks mun tekstit yritetään tahallaan tulkita
Miehen kirjoittamiksi kerta toisensa perästä
Mullon oikeus puhua myöskin
Myös tuollaisen jatkuvan kiusaamisen kohteena!
Mä en oo se sun vitun palstapelle jonka tunget kiusan vuoksi jokaiseen keskusteluun..
Ja itket naisvihasta.
Sä itse vihaat naisia!
Kukaan muu ei kommentoi tuota pallstasetää kaikkialle
Paitsi sinäNo yhyhy naista naisiin alentuvasti suhtautuville esittävä jodlaaja olipa sydäntä särkevä teksti. T naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No yhyhy naista naisiin alentuvasti suhtautuville esittävä jodlaaja olipa sydäntä särkevä teksti. T naiselta
Haluaako joku kuulla lisää naisten munasarjoista ja anatomiasta? Voin toki korvata tätä naista esittävä titityyn puhetta ja kirjoittaa jonkun kivan kokonaisuuden jos ”elämä” on siitä kiinni ns. T just se kiusaaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro naisena juustoille esiintyvä mies lisää munasarjoista, tietovisassa ei saa käyttää googlea periaatteella ei tulis sitäkään vähää tätä vihamielistä skeidaa
Kävin prismassa aamulla. Kaiken muun muistin mutta munasarjat jäi sinne..
sivu-uuno
- Anonyymi
Miksi satutat?
- Anonyymi
Ei sulle
- Anonyymi
Luuletko, että voisin sinut joskus unohtaa?
- Anonyymi
Ehkä voit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä voit
Tiedän etten voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän etten voi.
Mikset voisk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset voisk
Kun joku osuu näin syvälle, ei sitä voi koskaan unohtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun joku osuu näin syvälle, ei sitä voi koskaan unohtaa.
Totta. E
- Anonyymi
Mikä yhteys?
- Anonyymi
Loukaavaa käytöstä. juntit on juntteja
- Anonyymi
Sinä olet jo unohdettu
- Anonyymi
Ei aika paranna syviä tunteita eikä auta unohtamaan. Oot niin erilainen ja mulle maailman rakkain ❤️
En tuu ikinä rakastamaan ketään muuta ku sua.- Anonyymi
Miksi sitten satutit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten satutit
Kääntämällä selkää?
Itse käänsit ensin.
Kumpa en olisi käyttäytynyt niin. Sen hetken ku sais takas tekisin toisin❤️
Rakastan ja ikävöin sua enemmän kuin koskaan.
Ja pelkään. Pelkään että menetin sut ikuisesti.
Facessa odotan vielä hetken aikaa ja poistan sit kaikki somet jos et laita kaveripyyntöä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283386- 973176
- 763014
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim702948"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m532881Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862658- 352470
- 572341
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432195- 321953