lähtökohdista edes mahdollista aloittaa mitään suhdetta?
N->M
Olisiko meidän
21
566
Vastaukset
- Anonyymi
Tietenkin! Rakastuminen on paras lähtökohta!
Mieheltä -Naiselle- Anonyymi
Palsta on paras, palstasuhde toimii aina. Siinä on sopivasti liikkumatilaa kun voi palloilla päänsä sisällä suuntaan ja toiseen fiiliksen mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palsta on paras, palstasuhde toimii aina. Siinä on sopivasti liikkumatilaa kun voi palloilla päänsä sisällä suuntaan ja toiseen fiiliksen mukaan.
Ei todellakaan ole kyse palstasuhteesta 🙂
- Anonyymi
Jos olet M nainen niin mielestäni olisi
- Anonyymi
En ollut, mutta ota yhteys.
Mn - Anonyymi
Jos otat lisää yhteyttä, niin voidaan edetä.. muuten, jäädään paikalleen. Toinen M nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos otat lisää yhteyttä, niin voidaan edetä.. muuten, jäädään paikalleen. Toinen M nainen
Miten voisin ottaa yhteyttä? missä? miten uskaltaisin kun en varmaksi tiedä? Jos olisit hän ja näyttäisit vihreää valoa niin olisin jo kirjoittamassa sinulle viestiä luurillani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voisin ottaa yhteyttä? missä? miten uskaltaisin kun en varmaksi tiedä? Jos olisit hän ja näyttäisit vihreää valoa niin olisin jo kirjoittamassa sinulle viestiä luurillani
Et ole hän, jos et tiedä.
- Anonyymi
Jos olet vielä rohkea niin kuin joskus aikaisemmin, tiedän sinun ainakin haluavan jotain.
- Anonyymi
Itse en kyllä tiedä miksei olisi. Jotenkin olen huomannut että itselle tulee vaan asetettua turhia henkisiä esteitä, kun oikeasti merkitystä on lähinnä sillä, ovatko molemmat onnellisia siinä suhteessa.
- Anonyymi
Niin, tuollaisia asioita ei voi tietää etukäteen kokeilematta tai kokematta. Henkiset esteet ovat juuri kuvittelua ja ne helposti lipsahtavat odotuksissaan niihin huonoimpiin skenaarioihin.
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Mä mietin ihan samaa. Kaikki tää. Ja ilman tätäkin. Jos me yhteen päädytään, meidän täytyy kyl haluta sitä kummankin oikeasti.
N sivusta- Anonyymi
Ja haluta toisiamme ihan valtavasti, ennen kuin touhussa on mitään järkeä. /sivu
- Anonyymi
Ei jos jatkat välinpitämättömällä linjallasi.
- Anonyymi
Ei varmasti jos jo kyseenalaistat sen ja tarkoittaa jo sitä ettet ainakaan kovin syvästi välitä... Anna mun olla rauhassa äläkä koskaan enää palaa asiaan tuhlasit aikaani jo kohtuuttoman paljon. Olet kyllä jahkailun maailmanmestari. Varmaan kuolen vanhuuteen ennen kun olet tehnyt päätöksen lähestytkö vai et...
- Anonyymi
Hiljaa hyvää tulee, olemme kuitenkin jo hymyilleet toisillemme ja pidelleet kädestä. Jos saisimme kätemme vielä toistemme ympärille, saattaisi se olla menoa.
https://www.youtube.com/watch?v=NZIlAm5YyNY&list=RDNZIlAm5YyNY&start_radio=1 - Anonyymi
En tiedä nainen. Kun en ole ikinä ollut läheisess suhteessa. Oikeastaan en ole löytänyt elämäni aikana edes yhtään ystävää kenen kanssa voisin olla semmoinen kuin olen. En tiedä mikä minua vaivaa.
- Anonyymi
Oot mun oma rakas narsistini ja arvostan, sekä rakastan sua suuresti❤️✨🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot mun oma rakas narsistini ja arvostan, sekä rakastan sua suuresti❤️✨🔥
En tiedä kuk olet, enkä tiedä olenko narsisti. Narsistit (persoonallisuushäiriöiset) ei taida kyetä itsereflektioon. Tarkastelen itseäni paljon ja usein melko rehellisesti.
- Anonyymi
Olisi. Nyt 😐 Heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2702145Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys161530Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2111306Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851145- 711046
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60943TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18914- 51856
Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126840Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61823