Olisiko meidän

Anonyymi-ap

lähtökohdista edes mahdollista aloittaa mitään suhdetta?

N->M

21

566

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tietenkin! Rakastuminen on paras lähtökohta!

Mieheltä -Naiselle

• Anonyymi

Palsta on paras, palstasuhde toimii aina. Siinä on sopivasti liikkumatilaa kun voi palloilla päänsä sisällä suuntaan ja toiseen fiiliksen mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palsta on paras, palstasuhde toimii aina. Siinä on sopivasti liikkumatilaa kun voi palloilla päänsä sisällä suuntaan ja toiseen fiiliksen mukaan.

Ei todellakaan ole kyse palstasuhteesta 🙂

• Anonyymi

Jos olet M nainen niin mielestäni olisi

• Anonyymi

En ollut, mutta ota yhteys.
        Mn

• Anonyymi

Jos otat lisää yhteyttä, niin voidaan edetä.. muuten, jäädään paikalleen. Toinen M nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos otat lisää yhteyttä, niin voidaan edetä.. muuten, jäädään paikalleen. Toinen M nainen

Miten voisin ottaa yhteyttä? missä? miten uskaltaisin kun en varmaksi tiedä? Jos olisit hän ja näyttäisit vihreää valoa niin olisin jo kirjoittamassa sinulle viestiä luurillani

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten voisin ottaa yhteyttä? missä? miten uskaltaisin kun en varmaksi tiedä? Jos olisit hän ja näyttäisit vihreää valoa niin olisin jo kirjoittamassa sinulle viestiä luurillani

Et ole hän, jos et tiedä.

• Anonyymi

Jos olet vielä rohkea niin kuin joskus aikaisemmin, tiedän sinun ainakin haluavan jotain.

• Anonyymi

Itse en kyllä tiedä miksei olisi. Jotenkin olen huomannut että itselle tulee vaan asetettua turhia henkisiä esteitä, kun oikeasti merkitystä on lähinnä sillä, ovatko molemmat onnellisia siinä suhteessa.

• Anonyymi

Niin, tuollaisia asioita ei voi tietää etukäteen kokeilematta tai kokematta. Henkiset esteet ovat juuri kuvittelua ja ne helposti lipsahtavat odotuksissaan niihin huonoimpiin skenaarioihin.

• Anonyymi

Joo

• Anonyymi

Mä mietin ihan samaa. Kaikki tää. Ja ilman tätäkin. Jos me yhteen päädytään, meidän täytyy kyl haluta sitä kummankin oikeasti.

N sivusta

• Anonyymi

Ja haluta toisiamme ihan valtavasti, ennen kuin touhussa on mitään järkeä. /sivu

• Anonyymi

Ei jos jatkat välinpitämättömällä linjallasi.

• Anonyymi

Ei varmasti jos jo kyseenalaistat sen ja tarkoittaa jo sitä ettet ainakaan kovin syvästi välitä... Anna mun olla rauhassa äläkä koskaan enää palaa asiaan tuhlasit aikaani jo kohtuuttoman paljon. Olet kyllä jahkailun maailmanmestari. Varmaan kuolen vanhuuteen ennen kun olet tehnyt päätöksen lähestytkö vai et...

• Anonyymi
    • Anonyymi

En tiedä nainen. Kun en ole ikinä ollut läheisess suhteessa. Oikeastaan en ole löytänyt elämäni aikana edes yhtään ystävää kenen kanssa voisin olla semmoinen kuin olen. En tiedä mikä minua vaivaa.

• Anonyymi

Oot mun oma rakas narsistini ja arvostan, sekä rakastan sua suuresti❤️✨🔥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot mun oma rakas narsistini ja arvostan, sekä rakastan sua suuresti❤️✨🔥

En tiedä kuk olet, enkä tiedä olenko narsisti. Narsistit (persoonallisuushäiriöiset) ei taida kyetä itsereflektioon. Tarkastelen itseäni paljon ja usein melko rehellisesti.

• Anonyymi

Olisi. Nyt 😐 Heti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      270
      2145
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      16
      1530
    3. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      211
      1306
    4. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      185
      1145
    5. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      71
      1046
    6. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      943
    7. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      914
    8. Tunnisteita kaipaajille

Onko jokin juttu mistä sun kaivattu tietää et viesti ois hälle? ☎️📝
      Ikävä
      51
      856
    9. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      840
    10. Mä tuun aina rakastamaan sua J

Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai
      Ikävä
      61
      823
    Aihe