Rostilan mielestä ulkomaalaisten vapaaehtoista poistumista kannattaa tukea.
– Ihmisten on hyvä muistaa, että mikäli mentäisiin vuosikausien oikeusprosessiin ja sillä välillä henkilöllä olisi ilmainen ylläpito, niin se muutaman tonnin paluuraha on pieni ylläpitoon verrattuna, Rostila katsoo ja jatkaa:
– Olisi hyvä, että meillä olisi tietynlaisia työntötekijöitä ihmisille, jotka eivät saa täältä oleskelulupaa tai muuten joutuvat lähtemään, edellyttäen, että pakettiin saadaan leivottua riittävän tiukat maahantulokiellot.
Rostila huomauttaa, että paluurahasta ei saa tulla houkutin.
– Ruotsissa on Suomea suurempia ”tervemenoa” -rahoja jaossa, eli jos suostuu lähtemään jo turvapaikkaprosessin aikana ja sitoutuu olemaan ilmestymättä maahan. Palautusraha ei saa kuitenkaan muodostua vetovoimatekijäksi tai maksuautomaatiksi, Rostila painottaa.
https://www.suomenuutiset.fi/onni-rostila-ulkomaalaisten-maasta-poistumista-kannattaa-tukea/
Rostila huomauttaa, että paluurahasta ei saa tulla houkutin.
Anonyymi-ap
6
137
Vastaukset 6
- Anonyymi
20 henkinen perhe lähtee suomesta niin saavat 100000e?
- Anonyymi
siinä ne vihervassareiden ihmisoikeudet nähtiin! Rahan perässä ovat ja lähtevät sen avulla...
- Anonyymi
Parempi maksaa kuin katua - muutoin v. 2100 saattaa olla nk. väestönvaihdos tapahtunut! Kyllä maailmassa väkeä piisaa, Afrikassakin kohta miljardin raja ylitetään!
- Anonyymi
Suomeen mahtuu
- Anonyymi
Rostilan lätinät jää unholaan koko puolueen kera
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521033Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll20955Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl503820- 48766
- 45692
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE179583Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59558Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37550