Puskaparkki yöpymiset vähenee asuntoautojen veronkorotuksen myötä.
Köyhät asuntoauto matkailijat puskaparkeissa
21
562
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko koskaan yöpynyt leirintäalueilla?
- Anonyymi
Keskitymme kaljanjuontiin sataman puskissa.
- Anonyymi
Taitaa puskaparkit lisua kun vero nousee
- Anonyymi
Asuntovaunu on hyvä matkailukäytössä, kulut ovat lähes olemattomat. Karavaanialueellakin kun jättää vaunun parkkiin niin paikka säilyy, kun lähtee vetoautolla tutustumaan laajemmin paikkakuntaan.
- Anonyymi
Asuntoautojen kuusinkertainen verotus tyrmistyttää
- Anonyymi
Hyvärilän matkailukeskuksen karavaanialue on nostanut suosiotaan. Nykyisin Caravan lehden esitteessäkin sijainti on Pielisen rannalla, eikä virheellisesti Lautiaisen rannalla, kuten joskus aikaisemmin.
- Anonyymi
Vaikka asuntoauto olisi puskaparkissa, niin paskat on kumminkin purkissa.
- Anonyymi
Kuinka sinun viisas kommentti liittyy kyseiseen aiaan????
- Anonyymi
Asuntoautossa ja -vaunussa on oma vc joten ei toimita kuten telttailijat luonnon helmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asuntoautossa ja -vaunussa on oma vc joten ei toimita kuten telttailijat luonnon helmassa.
Nuukat karavaanarit kakkailee levädyspaikoille eivät raaski käyttää vaununsa vessa. Likavedet ja roskat lentää myös aina minne sattuu. Siivotontoa porukkaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuukat karavaanarit kakkailee levädyspaikoille eivät raaski käyttää vaununsa vessa. Likavedet ja roskat lentää myös aina minne sattuu. Siivotontoa porukkaa!
KYLLÄ! Veli todistaa väkevästi ☝️
- Anonyymi
Veron korotus karkottaa köyhät asuntoautoilijat puskaparkeista
- Anonyymi
Karavaanarit on uskomattomia sikailijoita!
- Anonyymi
Juu, nähty on. Ja matkailuksi naamioitua parin vaihtoa on tuo..
- Anonyymi
Suomen karavaanialueet on useimmiten varattu pelkästään karavaanareille ja se näkyy alueiden todella siistissä kunnossa. Olisiko syy siinnä, että näissä paikoissa käy vain siistiä ja talkoohenkistä porukkaa. Kannattaa aloittaa karavaanarina, niin Suomestakin tulee aivan uusi kuva, kun pääsee tutustumaan sellaisiin paikkoihin, joihin ei muuten olisi asiaa.
- Anonyymi
Asuntoautolla on huoletonta ajella ja vaihtaa paikkakuntaa sekä lepäillä milloin haluaa. Asuntoautojen hinnat vain ovat niin kovia, että lyhyille lomareissuille kannattaa vuokrata ajopeli, niin ei ole säilytys ja huoltomurheita.
- Anonyymi
Asuntoauto ja matkailuauto mikä ero niissä on?
- Anonyymi
Kallista lystiä ja vaan kallistuu lisää. Keskiluokkasta alkaa jo huimata. Valtio on ahne.
- Anonyymi
Pitää siirtyä asuntovaunun käyttäjäksi, niin pakolliset menot ei huimaa.
- Anonyymi
Tuollanen puolvallaton matkailu on jatkossa melkein herrojen hupia. Aiemmin hyvä jos naapurikylän puolelle hevosella pääs ja nyt pitäs jonku hitsarin palkalla puol maapalloo nähä tuosta vaa, ei oo vastuullista. Globalisaatio tasottaa eroja ja suomalaiset joutuu ottamaan lakin nöyrästi kouraansa ja karsimaan asioita..
- Anonyymi
Asuntovaunu matkailu tulee lisääntymään asuntoautojen rajun veron korotuksen myötä. Moni varmaan harkitsee asuntoauton vuokrausta jatkossa reissun ajaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit765900KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2764783Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202598Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282503Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT881542Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro141430- 1051367
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281316seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1081264Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191221