Kun valkeni että nyt olet lähtenyt lopullisesti, se oli isku vatsaan. Niin luja että jouduin sairaalaan. Teho-osastolle. Nyt opettelen taas kävelemään mutta hyperventiloin ja hengitän pussiin vieläkin. Siinä ei ole mitään järkeä miten paljon rakastuin. Yritän muistaa mitä muuta kivaa maailmassa vielä on. Löytää jos olisi jossain joku yhtä hyvä kuin sinä mutta en usko että rakastan enää koskaan ketään miestä. Olet liian nuori minulle mutta kun näen miten pääsi huitelee puoli metriä omani yläpuolella, kroppani signaloi vahvasti että siinä on mies eikä lapsi.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Mikä sinua palstasetä sitten vaivasi- pieru kiersi vatsassa? Kai tämä kynäily on sinulle joku keino tuottaa verbaalista väkivaltaa yleisellä tasolla tms
- Anonyymi
Oletko sinä täälläkin? Yritin paeta sinua toiseen ryhmään.
- Anonyymi
Olisi kiva nähdä kerran että pystyisin lopettamaan tämän itkemisen.
- Anonyymi
Syksyn värit tuovat vähän iloa, samoin pari muuta vanhaa harrastusta. Mutta olen kyllä varmaan täst'edes aseksuaali. Toivottavasti en enää ratkea silti syömään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129578
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496