Sä oikeasti kovin helpolla muihin rakastu ja ehkä se on molemminpuolista
Sen uskon että et
68
1420
Vastaukset
- Anonyymi
Näin on meidänkin kohdalla, vaikka puhuisin vasta ihastumisesta. Selvää kuitenkin on mihin suuntaan tämä johtaa.
- Anonyymi
Ai nyt puhut vain ihastumisesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai nyt puhut vain ihastumisesta
Olen puhunut (itsekseni) monilla eri sanoilla, mutta ihastumisvaiheessa ollaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen puhunut (itsekseni) monilla eri sanoilla, mutta ihastumisvaiheessa ollaan.
Jonkun muun suhteen vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkun muun suhteen vai?
En tiedä mitä tarkoitat. Yhdestä on kyse.
- Anonyymi
Tänne ei kannata laittaa nimiä.
- Anonyymi
Totuus monelle on se, että erehtymiset omalla kohdalla tekee ihmiset entistä varovaisemmiksi? Sanonta moni kakku päältä kaunis, on erehdyttänyt monia uskomaan liian hyvään toisesta? Aina hyvä varmistua toisesta kunnolla, ennen kuin on valmis mihinkään suurempaan. Aina on mahdollista erehtyminen.
Valitettavasti moni lupaavakin suhteen alku voi kaatua mahdottomuuteen, kun usko hyvään ei riitä toisella tai molemmilla? Monet elämän rasitteet vaikeuttaa eloa. Halu lähentyä ei aina riitä, jos toiselta se tarvittava halu puuttuu pelkojen vuoksi. Luottamus omiin aisteihin vaihtelee itselläkin paljon. Sivusta vain pohdin asiaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus monelle on se, että erehtymiset omalla kohdalla tekee ihmiset entistä varovaisemmiksi? Sanonta moni kakku päältä kaunis, on erehdyttänyt monia uskomaan liian hyvään toisesta? Aina hyvä varmistua toisesta kunnolla, ennen kuin on valmis mihinkään suurempaan. Aina on mahdollista erehtyminen.
Valitettavasti moni lupaavakin suhteen alku voi kaatua mahdottomuuteen, kun usko hyvään ei riitä toisella tai molemmilla? Monet elämän rasitteet vaikeuttaa eloa. Halu lähentyä ei aina riitä, jos toiselta se tarvittava halu puuttuu pelkojen vuoksi. Luottamus omiin aisteihin vaihtelee itselläkin paljon. Sivusta vain pohdin asiaa.Hyviä pointteja mainitset. Erehtyminen on mahdollista alussa, kun ei vielä tunne toista kunnolla. Me etenemme kuitenkin niin hitaasti, että mahdolliset luurangot kaapissa valahtavat väkisinkin esiin matkan varrella. Uskon hyvään on molemmilla onneksi tallella ja perusluottamus elämään. Jos perusluottamus puuttuisi, mikä tahansa suhde olisi tuhoon tuomittu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyviä pointteja mainitset. Erehtyminen on mahdollista alussa, kun ei vielä tunne toista kunnolla. Me etenemme kuitenkin niin hitaasti, että mahdolliset luurangot kaapissa valahtavat väkisinkin esiin matkan varrella. Uskon hyvään on molemmilla onneksi tallella ja perusluottamus elämään. Jos perusluottamus puuttuisi, mikä tahansa suhde olisi tuhoon tuomittu.
Paljon kun löytyy samaistettavia juttuja luottamus lisääntyy. Jos ajatukset ja luonteet kohtaavat monesti, silloin voi olla syytä hymyynkin siitä, että on löytänyt hyvän ihmisen rinnalleen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon kun löytyy samaistettavia juttuja luottamus lisääntyy. Jos ajatukset ja luonteet kohtaavat monesti, silloin voi olla syytä hymyynkin siitä, että on löytänyt hyvän ihmisen rinnalleen?
Niinhän se on. Myös jatkuvuus luo luottamusta, toistuminen, ja se että mahdolliset erimielisyydet osataan selvittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänne ei kannata laittaa nimiä.
Ja sitten niitä kuitenkin halutaan tänne
- Anonyymi
Kiitos.❤️
- Anonyymi
Tieni sydämmeeni ei ole käsikirjoitus vol 1. Jos jossain olen hyvä niin vaistoamaan, onko joku tosissaan tunnetasolla ja se pitää tapahtua läheltä piti kiinni. Herkkinä tapaamaan kuin haavan lehdet, samaan aikaan vaistoten toisen tunnelämpöä kuin alkukantaiset eläimet. Vaikka kuinka kaukaakin voi vaistota, silti ne ovat kuin kesäpäivän hattarapilvet, joita voidaan tulkita monella tavalla ja ne menevät vain pois päin. Siksi tarvitaan läheisyyttä, varmuutta.
- Anonyymi
En rakastu tai ihastu todellakaan helposti. Se mikä tämä tunne on, on hieman auki tällä hetkellä.
- Anonyymi
No tämä "meidän" kuvio huitelee jo ihan omissa sfääreissä. Rakkautta? Kyllä. Ja paljon kaikkea muutakin
- Anonyymi
Mitä muuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä muuta
Hämmennystä, vetovoimaa, epäilyä, himoa, samankaltaisuutta, sielunkumppanuutta, jännitystä... Ja sitä rakkautta kaikesta päätellen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hämmennystä, vetovoimaa, epäilyä, himoa, samankaltaisuutta, sielunkumppanuutta, jännitystä... Ja sitä rakkautta kaikesta päätellen.
Ihanaa rakkautta, ihanaa 🥰 - sivusta rakastunut 🫶🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa rakkautta, ihanaa 🥰 - sivusta rakastunut 🫶🏻
Rakkaus on ihanaa rakastakaa rakkaita rajusti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loukkaamista enemmän kuin mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loukkaamista enemmän kuin mitään.
ei omista jutuista kannata loukkaantua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei omista jutuista kannata loukkaantua.
Omista jutuista. Tähän sotkit ja loukkasit kaikessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omista jutuista. Tähän sotkit ja loukkasit kaikessa
Sinun jutuista sinä loukkaannuit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun jutuista sinä loukkaannuit.
Sinä aiheutit kaiken
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä aiheutit kaiken
Mitä minä tein kun kaiken aiheutin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä minä tein kun kaiken aiheutin?
Vietit yhteisiä öitä sen kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oih❤️
- Anonyymi
Olet oikeassa. Tällä hetkellä tuntuu, että se olet sinä tai ei kukaan.
- Anonyymi
No huh huh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No huh huh
Kokeilisit itse joskus rakastua, niin ymmärtäisit.
- Anonyymi
Aika usein, kun rakastuu, niin se on just näin.
- Anonyymi
Olen rakastunut
- Anonyymi
Mietin kyllä rakastunko enää muihin tässä elämässä. Kai sitä pitäis ihan tosissaan yrittää, jos ei halua olla koko loppuelämää yksin.
- Anonyymi
Joskus parisuhteessa saattaa tuntea itsensä yksinäisemmäksi kuin yksinään koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus parisuhteessa saattaa tuntea itsensä yksinäisemmäksi kuin yksinään koskaan.
Aivan varmasti. Huono tai kylmentynyt suhde ei ole yleensä sen arvoinen ja sitten on parempi olla vaikka yksin.
- Anonyymi
Oletko avion rikkoja?
- Anonyymi
Totta.
- Anonyymi
Jos olen näin pitkään tykännyt, niin en todellakaan oikeasti ihastu helposti.
- Anonyymi
Mutta se että vain toinen on ihastunut tai rakastaa on oikeastaan yhtä tyhjän kanssa, sehän ei todellakaan johda mihinkään jos vastapuolella ei ole niitä tunteita joilla vastata että asia etenisi toivottuun suuntaan sen ihastuneen tai rakastuneen kohdalta.
Vaikka syyt olisivat erittäinkin ymmärrettäviä ei se silti oikein lohduta, mutta ehkä se antaa tilaa seuraavalle.. ehkä hän sitten on juuri se joka oli tarkoitettukin, kuka tietää!- Anonyymi
Väitätkö että minun puolelta on kaikki ollut ongelmaa
- Anonyymi
Löydän kyllä paremman. Joku saattaa jopa kommunikoida.
- Anonyymi
Sun kans kommunikointi on ollut aika haastavaa, vaikka molemmat tietääkseni puhuvat jopa samaa kieltä 😛
- Anonyymi
En voi tietää, kun ei kuule mitään 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi harmi, et paljon menetä 😄
- Anonyymi
Ugh ✋🏻 olen puhunut. Mutta työhuoneessa vähemmän, kun luulin ettei kärsi siellä suuta aukaista. Mutta housut saan, saanko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos puhut äänellä jonka kuulen 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ugh ✋🏻 olen puhunut. Mutta työhuoneessa vähemmän, kun luulin ettei kärsi siellä suuta aukaista. Mutta housut saan, saanko?
Mikset saisi, ellet ole aku ankka jolla ei ole niitä jalassa töissä alunperinkään
- Anonyymi
Kommunikointi on silloin juuri vaikeaa kun mies ei vaan yksinkertaisesti saa mitään sanottua!!!
- Anonyymi
Tärkeää ei ole mitä sanoo vaan mitä tekee!
- Anonyymi
Mä en ylipäätään halunnut rakastua. Olin saanut tarpeekseni miehistä ja ajattelin, että en ikinä enää halua yhtään miestä elämääni. Ja sit mä tajusin ihastuneeni.
- Anonyymi
Jos jokaiseen mieheen rakastuu niin ei ole välttämättä rakkautta. Jos ollut esim. paljon miehiä tai naisia, niin määrä paremminkin turruttaa. Mielestäni ihastuminen vaatii jotenkin toisen näkemisen erilaisena, muista erottuvana. Sellaista ei ole kokenut aikaisemmin, on samalla jotain uutta ja samalla jotain tuttua.
- Anonyymi
Se on varsin helppoa ap, varsinkin oikean kohdattuani!! Susta en tiä?!
- Anonyymi
Jos olet kohdannut oikean niin mitä ihmettä täällä katkerana kiljut?
-sivuihmettelijä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-sivuihmettelijäEn mä kyllä tuosta mitään katkeruutta löytänyt, enkä kyllä kiljumistakaan.
vusivusivusivusivusivusi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-sivuihmettelijäAjattelitko kauankin vielä ihmetellä ja vatvoa tätä aloittajaäijän perunakellariteatteria
- Anonyymi
Joka elämässä mä valitsisin sut uudelleen ❤️
En ole ikinä rakastanut ketään näin syvällisesti ja menetys ja yksipuolisuus tekee mut rauhattomaksi. Vai oliko yksipuolista kun mietin että vihastuitko siitä kun tilanne ei edistynyt kun olen varattu.- Anonyymi
Vihastuin siitä, että otit jonkun muun sen jälkeen kun kohtasimme. En ymmärrä miten pystyit siihen.
- Anonyymi
"Hänen, koska rakastat häntä niin paljon, ettet voi enää koskaan nukkua levollisesti. Et edes silloin kun päädytte yhteen." Niin, näin hän vastasi minulle. Ai kuka? Voin paljastaa etukirjaimen: S....ja loppuu i. Sydämeni, kun kysyin minkä ihmeen takia herätät minut aina niin aikaisin? Ihan kuin loppuraskaudessa hormonit saavat tulevan äidin vähemmän unta tarvitsevaksi, sama tapahtuu nyt uudelleen. Koska minun tulee olla valmiustilassa, hereillä. I'm ready 4 U 🥱🥰
- Anonyymi
Oli niin voimakas tunne erään kanssa, että vaikka kaikki yhteydenpito on nyt loppunut vai tauolla, en tiedä, sen tunteen yli on lähes mahdottomuus kenenkään tulla ja tuo tunne tulee olemaan se minkä muistan. Eli tuskin tulen aivan heti rakastumaan jos ollenkaan.
- Anonyymi
Olet täysin oikeassa. niin koin jo heti aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen, ettn halua enää suhdetta kenenkään kanssa! Kahta miestä tapailin pari muutaman kerran, mutta koin ettei minua kiinnosta tippaakaan löytää uutta kumppania! Kun olin ollut jo parisuhteessa lähes kolmenkymmenen vuoden ajan, en koe minkäänlaita tarvetta enää jakaa aikaani kenenkään kanssa! Tuntuu ahdistavalta pelkkä ajatuskin, että pitäisi ruveta huomioimaan ihan uutta ihmistä! Minulle kaikkein tärkeimpiä ihmisiä ovat omat lapseni ja se riittää minulle mainiosti!
- Anonyymi
Olen kyllä aika helposti ihastuva. Mutten ala suhteilemaan helposti. Kuten ootkin varmaan huomannut.
- Anonyymi
En rakastu, kun taas muhun rakastuu kaikki
- Anonyymi
No näin sen täytyy olla, kun kerran sanot :-D
- Anonyymi
Koetko sen taakkana
- Anonyymi
"Näin on meidänkin kohdalla, vaikka puhuisin vasta ihastumisesta. Selvää kuitenkin on mihin suuntaan tämä johtaa."
Joo. Ennenpitkää jompi-kumpi saa lähestymiskiellon ja syytteen vainoamisesta? - Anonyymi
Kukaan ei ole sama kuin hän vaikka kenet kohtaisin, rakkaus tai tunne ei ole samaa. Ja en tosiaan ole rakastunut muihin..
/Sivusta miehelle- Anonyymi
Mäkin tiedän yhden naisen, jolle ei vedä kukaan vertoja. Pääsisinpä hänen syleilyynsä vielä joskus.
- Anonyymi
Olet ihan oikeassa en todellakaan! Koska miksi??
Osaan elää yksin ja pidänkin siitä hyvin pitkälle joten minun ei tarvitse pelätä sitä ja ottaa ketään vain läheisyyden tuskaan tai muuten pikkumaisista syistä, lapsihaaveistakin olen jo luopunut.
Nyt siis todellakin vaadin todella kovaa näyttöä ja tekoja jotta avaan sydämmeni täysin auki ja ojennan taas yhden moran jollekin.
Ja kyllä tiedän tasan tarkalleen senkin että se mitä minä itse vaadin pitää minun myös itse pystyä antamaan toiselle joten silläkin ihan mieluusti mietiskelen vielä yksinäni enkä lähde enää hetkenmielijohteesta flirttimään liikoja. :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094206
- 783456
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?763249Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243189Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223072- 722896
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452760Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim602678Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852519- 332364