On kyllä kallis paikka hu ,hu....
Hinnat korjauksissa 100e kalliimpia kuin muualla. Tiskipalvelussa oleva tyttö sekoittelee ajanvarauksia ja unohtaa merkata sovitut korjaukset.
EN todellakaan suosittele. Ahnehtivat niin paljon töitä , että työt tehdään kiiressä miten sattuu.
Aurinko auto
13
484
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitatko Aurinkotien autoa siinä Liiterin vieressä?
- Anonyymi
Kannentiivisteen vaihto maksaa lähes 2000 euroa ja auto huollossa yli viikon.
- Anonyymi
Vauhtipiste Raisiossa kannentiivisteen vaihto 900 euroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vauhtipiste Raisiossa kannentiivisteen vaihto 900 euroa.
K-autossa tekevät edullista huoltoa merkkikorjaamon hinnoin joten viekää autonne K-autoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
K-autossa tekevät edullista huoltoa merkkikorjaamon hinnoin joten viekää autonne K-autoon.
Missäpäin Naantalia on K-auto?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin Naantalia on K-auto?
Eipä taida olla Naantalissa K-autoa. S-market löytyy.
- Anonyymi
Eri mieltä omien kokemuksien myötä!
- Anonyymi
Mulla yksi kokemus sieltä ja se jäi ainoaksi. Autooni tehtiin jarruremontti ja 5 päivää kesti vaihtaa jarrupalat. Ei jatkoon.
- Anonyymi
Hyvä paikka jos haluaa että auto laitetaan kuntoon huolella eikä vain muutaman tunnin työllä. Öljynvaihto ja suodattimen vaihto kesti 4 tuntia.
- Anonyymi
Kyllä tiskillä oleva tyttö sekoittelee varattuja aikoja. Unohtaa merkata varatut ajat koneelle .Sekoilua paljon .....
Kallis paikka korjauttaa autoa.- Anonyymi
Onko jollain kokemusta Murikossa olevasta Motorfix korjaamosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko jollain kokemusta Murikossa olevasta Motorfix korjaamosta?
Karvetissa on myös sellainen korjaamo kuin Salminen Teräskadulla joten kannattaa kysellä sieltä että mitkä ovat hinnat heillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karvetissa on myös sellainen korjaamo kuin Salminen Teräskadulla joten kannattaa kysellä sieltä että mitkä ovat hinnat heillä.
Ei korjaa Salminen autoja vaan ainoastaan maalaa ja suoristaa peltejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4537657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633716Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552855Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442071- 1262066
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231893Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211841