Suihkulähdeveistokset

Live Antique!

6

582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo..

      ja minä oon kiinnostunut luovasta ajattelusta,löytyykö siihen myös kiinnostuneita rahoittajia.

      • malliksi

        Siinä lienee ristiriita - pienyritystoimintaa ja luovuutta kaivataan mutta riski otetaan mieluummin ns asiantuntija-sijoitusneuvojan aiheuttamana. Eli olet perimmäisen kysymyksen äärellä - rahoittajia toki tarvitaan ja kykyä nähdä tai aistia tulevaisuuden mahdollisuudet. Isossa yrityksessä ei kukaan ota todellista vastuuta, pienyritys on aina henkilöitynyt - tämä olisi syytä ymmärtää "riskinototossa". Konseptin kopioijia varmaan tulee pian...


    • Terve mies

      Mistä näitä loiseläjiä tässä yhteiskunnassa oikein riittää?? Saatanan pajukorinpunojat ja taivaanrannanmaalarit vetävät makaamalla avustuksia...

      • malliksi

        Mistähän moinen purkaus? Edustatko itse jotain ryhmää, joka ansaitsee toisen työllä (=loiseläjäkö?) ja ilmeisesti puutarhurisikin kuuluu johonkin ryhmään? Mahdatko maksaakin jostain vai pitäisikö Sinun saada kaikki tuotteet ja palvelut ilman korvausta ja jos olet työnanataja, et varmaan palkkaa kuin työllistämistuella tai pimeästi? Yrittäjä et ainakaan ole. Terve?


    • loinen

      En ole makaava pajukorinpunoja, joka loisii toisten kustannuksella. Olen keraamikko, joka tekee elääkseen keramiikkaa. Olen useissa yhteyksissä törmännyt moisiin loisiin, jotka haluavat tienata hyvät rahat toisten tekemisen ja osaamisen kustannuksella. Varokaa tuollaisia paskiaisia älkääkä menkö vipuun!

      • Malliksi

        Olen täysin samaa mieltä em keraamikon kanssa. On oksettavaa, että tämän päivän Suomessa on liian paljon niitä, jotka haluavat ansaita vain toisen työllä tekemättä ja osaamatta itse mitään muuta. Toisaalta "loiseläjiä" toimeentulon tai työttömyyskorvauksen "nauttijoina" on paljon sen takia, että työllä, kokemuksella ja osaamisella ei ole arvoa, jos ikää on liikaa, luottotiedot kelvottomat tai vaikkapa nainen, joka on synnyttämässä kuuden kuukauden kuluttua. Mutta toivon myös, että tämä "oksettavuus" kohdistuu oikein. Peiliin kannattaa aina välillä katsoa - jos vielä uskaltaa. Itse uskallan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollanen supernainen oot...

      Kunnon pakkaus, ja sitten asut jonkun idiootin kanssa jossain korvessa. Oliko sulla siinä joku ajatuskin kun siihen ru
      Ikävä
      116
      1592
    2. Kaipaan keskustelua kanssasi nainen

      Siinä oli niin hyvä olla.
      Ikävä
      62
      1195
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      47
      1010
    4. Tekisin sitä nyt

      Kanssasi jos voisin mutta pitää tehdä yksin
      Ikävä
      102
      956
    5. Sevenissä kuva "Aboriginaalista"

      Mutta eihän vaan ole Pikkuruisen salainen serkku - yhtä omituinen hymy päällä....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      852
    6. Ihana tumma

      Kaunotar nainen, oletko täällä? Tiedät että olet kauneinta maailmassa ja niin tiedän minäkin. Mitenkäs Juhannus?
      Ikävä
      36
      848
    7. Mitäpä sitä valehtelemaan nainen

      Kyl oisin toivonut että juhannus oltas vietetty yhdessä. Ehkä jopa oltaisiin rakssteltu yöttömänä yönä. Mutta ei, vain y
      Ikävä
      30
      773
    8. En kuulu tänäkään vuonna

      juhannukseesi. Ei sellaista juhannusta taida tullakaan. Eikä joulua..
      Ikävä
      40
      751
    9. Ei me saada tätä ikinä toimimaan

      Näytin herkimmän puoleni. Suuttumukseni ja turhautumisen. Luotin, että tutustuminen ei kaatuisi siihen. Luotin, että pys
      Ikävä
      31
      732
    10. Muistat varmaan tämänkin nainen

      miten kutsuin sinua ihanaksi, enkä väärässä ollutkaan. Mulle tuli aina hauskoja juttuja mieleen, joita sitten kerroin. J
      Ikävä
      27
      676
    Aihe