Että tykkään susta 😘
Hyvää yötä ❤️
Syytön mä siihen oon
63
845
Vastaukset
- Anonyymi
Minusta vai
- Anonyymi
Riippuu kuka oot 😉?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu kuka oot 😉?
Vastuullisuus on hyvä piirre, et kyl sä vähän voit itseäsikin syyllistää siitä? Muuten toinen voi turhaan vaan yli rasittua siitä, ku kaikki kaadetaan vain toisen niskaan vailla vastuita? Harvojen hartiat kestää liika kuormaa? Syyllisyyden tunne koetaan monesti haitalliseksi, mut näissä tapauksissa myönteiseksi.
- Anonyymi
Öitä
- Anonyymi
😘.
- Anonyymi
❤️😽 Kuinka lähelle tulet?
- Anonyymi
En kovin.
- Anonyymi
ei minusta kukaan tykkää olen niin agressiivinen ja vaikea.
- Anonyymi
Miksi olet aggressiivinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olet aggressiivinen?
En kykene hillitsemään sitö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kykene hillitsemään sitö
Sitten sun pitää tehdä sille jotain.
- Anonyymi
Ihan täysin syyllinen olet, mut hivelee mun itsetuntoa saada näitä sun kommentteja, joita voin kuvitella koskevan itseäni. Olisitpa lähellä ❤️
- Anonyymi
Samoin sä kun oisit täällä ❤️
- Anonyymi
Oli varmasti sulle, että anna hivellä vain 😘
- Anonyymi
Äppäppäp, äläppä yritä, et ole☝🏻 Rautoihin ja heti! Tänne viekkuun 😘 Nuku hyvin mussukka, minä ulvon kuuta vielä tovin.
- Anonyymi
Nuku sinäkin hyvin 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuku sinäkin hyvin 😘
🥹🤗😘
- Anonyymi
Et varmaan ole syytön! Olet sinä sellainen nainen, tällaisen poikaparan, ole saanut itseesi kiintymään.
- Anonyymi
😘 Nuku hyvin poika parka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😘 Nuku hyvin poika parka.
😘 Kuin myöskin sinä nainen.
- Anonyymi
Voi pikku riepua...🥹... tuu tänne niin lohdutan 🤗
- Anonyymi
Kauniita unia
- Anonyymi
Samoin 😘
- Anonyymi
24 kaljapäkki päivässä on teidän suurin rakkaus. Sen kans ei voi kilpailla.
- Anonyymi
Ei se mitään, jos sun elämä on tuollaista. Nuku hyvin 😘
- Anonyymi
Haha😜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mitään, jos sun elämä on tuollaista. Nuku hyvin 😘
On se tehnyt tehtävänsä, kun ei osaa edes lukea saatikka ymmärrä lukemaansa.
Mitäpä sitä muuta vois odottaakkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se tehnyt tehtävänsä, kun ei osaa edes lukea saatikka ymmärrä lukemaansa.
Mitäpä sitä muuta vois odottaakkaan.Ei, vaan sinulle ei olisi tuollaista tullut mieleen etenkään tässä yhteydessä, jos et puhuisi omasta kokemuksestasi 🙂
Aina voit muuttaa tapojasi kultsi 😘
- Anonyymi
Tuollaiset on just niitä PAHIMPIA RIKOLLISIA jotka noin LAITTAA!
Minä laitoin Facebookiin usein, että ” SYYTÖN MINÄ SIIHEN…”
Se oli kunnianloukkaus vaikka se on TOTTA, että MINÄ OLEN SYYTÖN OMAAN SYNTYMÄÄNI.
Peruste on se, että minun VANHEMMAT OVAT SYNTYNEET SUOMESSA ROTUHYGIENIALAIN AIKAAN. MINUN SYNTYMÄ LIITTYY MYÖS ROTUHYGIENIALAKIIN. LAKI ON POISTETTU 1.1.1970.
Äitini on odottanut minua ja RASKAUS olisi voinut keskeyttää ROTUHYGIENIALAIN MUKAAN.
Siihen löytyy PERUSTEET, että LÄÄKÄRI EI OLE NOUDATTANUT LAKIA.
JOS OLISI NIIN MINÄ EN OLISI KOSKAAN LOUKANNUT SYNTYMÄLLÄ KENENKÄÄN KUNNIAA.- Anonyymi
Lisään tähän, että TUO ROTUHYGIENIALAKI ON SYY MIKSI VANHEMPIA PITÄÄ KUNNIOITTAA JA PERHEEN VANHINTA LASTA JOS HÄNEN SYNTYMÄ LIITTYY SUOMEN ROTUHYGIENIALAKIIN, KOSKA KENENKÄÄN SYNTYMÄ EI OLLUT ITSESTÄÄN SELVYYS SUOMESSA ROTUHYGIENIALAIN AIKAAN.
SE ON OLLUT VASTA SEN JÄLKEEN, KUN ROTUHYGIENIALAKI ON POISTETTU.
SUOMEN HISTORIASSA MAINITAAN ROTUHYGIENIALAKI.
- Anonyymi
Mä en ehkä kestä nyt tätä. Liian söpöä. ❤️
- Anonyymi
Koita kestää, ehkä sä oot just se söpö ❤️
- Anonyymi
Syyllinen 👉
- Anonyymi
Syytön kunnes toisin todistetaan 😘
- Anonyymi
Entä jos oletkin syyllinen? Ja sut tuomitaan elinkautiseen suhteeseen ihastuksesi kanssa?
- Anonyymi
Vettä ja näkkäriä? Ei haittaa, silmän-, ja sielunruoka riittää minulle.
- Anonyymi
Okei, mä antaudun 😘
- Anonyymi
jotkut aikuistenkin on vaikea käsitellään tunteitaan, sietää pettymyksiä ja ovat kuin uhmaikäiset kun oma tahto ei mene läpi.
- Anonyymi
Totta, mutta miksi halusit tuoda tämän tässä esiin?
Huomenta 😘
- Anonyymi
siis joidenkin.
- Anonyymi
Et voi olla syyllinen, koska et pysty itse päättämään mitä haluat, joku toinen päättää puolestasi.
TV-mainoskin voi puolestasi päättää mitä haluat, vaikka et itse haluaisi.
niin.,- Anonyymi
Ei se mainos päätä, mutta mainos voi vedota tunteisiin, niin että alkaa haluamaan jotain, mitä ei tiennyt haluavansa.
Huomenta 😘
- Anonyymi
Heh niin jooh, kyllä tv-mainos voi päättää sinut haluamaan jotain vaikka et haluaisi haluta sitä jotain, siltikin.
- Anonyymi
Huomenta 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta 😘
No höpsis, vai onko kokemusta?
- Anonyymi
no jos tykkäät syödä ja viedä, niin ne on kaikki veitsin hakattu teihin pahana ja työhön, kotiin, rahaan, harrastutksiin, elämään ja ihan kaikkeen. toivottavasti tulee karseita aikoja ja pahimmat kuolisi
- Anonyymi
Ihana olet Mxxxxa ja äänesi on myös aivan ihastuttava.
- Anonyymi
Toivottavasti hän tykkää sinusta, mutta minä olen väärä :-) pusu silti sullekin!
- Anonyymi
olen antanut jo pakit monta kertaa. en ole kiinnostunut ja haluan ne rahani ja työtkin niitä vaatii ja arki sujuu paremmin. en ole kiinnostunut mistään noista ehdotuksista enkä tästä toiminnasta.
- Anonyymi
minun ei ole pakko, tuottaa kohtuutonta haittaa ei elämän iloa siitä toiminnasta ja ei sovellu minulle mitenkään. ei vaan sovi.
- Anonyymi
ne menee niille naisille jotka sen on valinnut ja ottanut jo hyötyä. en kuulu heihin. minulle on tarkoitettu ihan muu elämän tie, ja tarkoitus eri kun teillä. enkä ole parempi tai huonompi elämän tiet vain erilaiset.
- Anonyymi
olisi kiva päästä jo työstämään kunnolla omaa elämää ja juttuja, ollaan jo aikataulusta myöhässä. ja nämä kiertotiet aiheuttaa lisäkuluja ja vaivaa. että olisi muutakin tekemistä kuin jankata näitä. se minulle suunnattu mies ei tarvitse pienituloista tai rikasta puolisoa emmekö tarvitse niitä mt juttuja kukaan. ne on teille ja ei oteta miestä joka vaatii näitä. meillä on omat jutut, ja minulla itsellä omia. olisi jo kohta hoppu. joten voisiko loppua. jos ostit tarvii mt juttuja ne tulee niille, eikä kuuluta ryhmiin missä niitä pitää ottaa eikä oma terveys vaadi, ei olla rikollista tehty eikä oteta näitä talousjuttujs ja meille suunnatut projektit vaatii rahaa sanon elämät. eli olisiko nyt jo ymmärretty. eikä olla kiinnostuneita lastenhoitotyöstä, hoitotyöstä, kotirouvuudesta tai poliisin avustajatyöstä tai muustakaan. täällä omat jutut, osa jo alkanut.
- Anonyymi
Ei oikein vaikuta siltä että tykkäät. Tätä menoa alan lipua kauemmas, ja tunteet haalistuu.
- Anonyymi
Noniiiiiii....
- Anonyymi
hahahah. ittellä on rakas olemassa jo onneksi. kunhan trollailen täällä 😊👍🦟
- Anonyymi
Nii, mitä sitten? Hyvä, että on ja pidä hänestä kiinni fyysisesti ja henkisesti 😘
- Anonyymi
Hyvä, että olette onnellisia yhdessä, eikä kaapeissa ole ns.luurankoja.
- Anonyymi
Voisitko ihana hyväksyä FB kamupyyntöni?
- Anonyymi
Ohi.
- Anonyymi
Voisin,jos sellainen tulisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin,jos sellainen tulisi.
Sielllä on odottamassa
- Anonyymi
Tätä mäkin oon miettinyt, et miten kävis.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4833303Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1502346- 1352172
Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel361673Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71615Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2131416Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1771404Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien141224- 91172
- 571126