Syytön mä siihen oon

Anonyymi-ap

Että tykkään susta 😘
Hyvää yötä ❤️

63

845

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minusta vai

• Anonyymi

Riippuu kuka oot 😉?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu kuka oot 😉?

Vastuullisuus on hyvä piirre, et kyl sä vähän voit itseäsikin syyllistää siitä? Muuten toinen voi turhaan vaan yli rasittua siitä, ku kaikki kaadetaan vain toisen niskaan vailla vastuita? Harvojen hartiat kestää liika kuormaa? Syyllisyyden tunne koetaan monesti haitalliseksi, mut näissä tapauksissa myönteiseksi.

• Anonyymi

Öitä

• Anonyymi

😘.

• Anonyymi

❤️😽 Kuinka lähelle tulet?

• Anonyymi

En kovin.

• Anonyymi

ei minusta kukaan tykkää olen niin agressiivinen ja vaikea.

• Anonyymi

Miksi olet aggressiivinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi olet aggressiivinen?

En kykene hillitsemään sitö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kykene hillitsemään sitö

Sitten sun pitää tehdä sille jotain.

• Anonyymi

Ihan täysin syyllinen olet, mut hivelee mun itsetuntoa saada näitä sun kommentteja, joita voin kuvitella koskevan itseäni. Olisitpa lähellä ❤️

• Anonyymi

Samoin sä kun oisit täällä ❤️

• Anonyymi

Oli varmasti sulle, että anna hivellä vain 😘

• Anonyymi

Äppäppäp, äläppä yritä, et ole☝🏻 Rautoihin ja heti! Tänne viekkuun 😘 Nuku hyvin mussukka, minä ulvon kuuta vielä tovin.

• Anonyymi

Nuku sinäkin hyvin 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuku sinäkin hyvin 😘

🥹🤗😘

• Anonyymi

Et varmaan ole syytön! Olet sinä sellainen nainen, tällaisen poikaparan, ole saanut itseesi kiintymään.

• Anonyymi

😘 Nuku hyvin poika parka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😘 Nuku hyvin poika parka.

😘 Kuin myöskin sinä nainen.

• Anonyymi

Voi pikku riepua...🥹... tuu tänne niin lohdutan 🤗

• Anonyymi

Kauniita unia

• Anonyymi

Samoin 😘

• Anonyymi

24 kaljapäkki päivässä on teidän suurin rakkaus. Sen kans ei voi kilpailla.

• Anonyymi

Ei se mitään, jos sun elämä on tuollaista. Nuku hyvin 😘

• Anonyymi

Haha😜

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se mitään, jos sun elämä on tuollaista. Nuku hyvin 😘

On se tehnyt tehtävänsä, kun ei osaa edes lukea saatikka ymmärrä lukemaansa.
        Mitäpä sitä muuta vois odottaakkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se tehnyt tehtävänsä, kun ei osaa edes lukea saatikka ymmärrä lukemaansa.
        Mitäpä sitä muuta vois odottaakkaan.

Ei, vaan sinulle ei olisi tuollaista tullut mieleen etenkään tässä yhteydessä, jos et puhuisi omasta kokemuksestasi 🙂
        Aina voit muuttaa tapojasi kultsi 😘

• Anonyymi

Tuollaiset on just niitä PAHIMPIA RIKOLLISIA jotka noin LAITTAA!

Minä laitoin Facebookiin usein, että ” SYYTÖN MINÄ SIIHEN…”
      Se oli kunnianloukkaus vaikka se on TOTTA, että MINÄ OLEN SYYTÖN OMAAN SYNTYMÄÄNI.

Peruste on se, että minun VANHEMMAT OVAT SYNTYNEET SUOMESSA ROTUHYGIENIALAIN AIKAAN. MINUN SYNTYMÄ LIITTYY MYÖS ROTUHYGIENIALAKIIN. LAKI ON POISTETTU 1.1.1970.
      Äitini on odottanut minua ja RASKAUS olisi voinut keskeyttää ROTUHYGIENIALAIN MUKAAN.
      Siihen löytyy PERUSTEET, että LÄÄKÄRI EI OLE NOUDATTANUT LAKIA.
      JOS OLISI NIIN MINÄ EN OLISI KOSKAAN LOUKANNUT SYNTYMÄLLÄ KENENKÄÄN KUNNIAA.

• Anonyymi

Lisään tähän, että TUO ROTUHYGIENIALAKI ON SYY MIKSI VANHEMPIA PITÄÄ KUNNIOITTAA JA PERHEEN VANHINTA LASTA JOS HÄNEN SYNTYMÄ LIITTYY SUOMEN ROTUHYGIENIALAKIIN, KOSKA KENENKÄÄN SYNTYMÄ EI OLLUT ITSESTÄÄN SELVYYS SUOMESSA ROTUHYGIENIALAIN AIKAAN.
        SE ON OLLUT VASTA SEN JÄLKEEN, KUN ROTUHYGIENIALAKI ON POISTETTU.
        SUOMEN HISTORIASSA MAINITAAN ROTUHYGIENIALAKI.

• Anonyymi

Mä en ehkä kestä nyt tätä. Liian söpöä. ❤️

• Anonyymi

Koita kestää, ehkä sä oot just se söpö ❤️

• Anonyymi

Syyllinen 👉

• Anonyymi

Syytön kunnes toisin todistetaan 😘

• Anonyymi

Entä jos oletkin syyllinen? Ja sut tuomitaan elinkautiseen suhteeseen ihastuksesi kanssa?

• Anonyymi

Vettä ja näkkäriä? Ei haittaa, silmän-, ja sielunruoka riittää minulle.

• Anonyymi

Okei, mä antaudun 😘

• Anonyymi

jotkut aikuistenkin on vaikea käsitellään tunteitaan, sietää pettymyksiä ja ovat kuin uhmaikäiset kun oma tahto ei mene läpi.

• Anonyymi

Totta, mutta miksi halusit tuoda tämän tässä esiin?
        Huomenta 😘

• Anonyymi

siis joidenkin.

• Anonyymi

Et voi olla syyllinen, koska et pysty itse päättämään mitä haluat, joku toinen päättää puolestasi.

TV-mainoskin voi puolestasi päättää mitä haluat, vaikka et itse haluaisi.

niin.,

• Anonyymi

Ei se mainos päätä, mutta mainos voi vedota tunteisiin, niin että alkaa haluamaan jotain, mitä ei tiennyt haluavansa.
        Huomenta 😘

• Anonyymi

Heh niin jooh, kyllä tv-mainos voi päättää sinut haluamaan jotain vaikka et haluaisi haluta sitä jotain, siltikin.

• Anonyymi

Huomenta 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta 😘

No höpsis, vai onko kokemusta?

• Anonyymi

no jos tykkäät syödä ja viedä, niin ne on kaikki veitsin hakattu teihin pahana ja työhön, kotiin, rahaan, harrastutksiin, elämään ja ihan kaikkeen. toivottavasti tulee karseita aikoja ja pahimmat kuolisi

• Anonyymi

Ihana olet Mxxxxa ja äänesi on myös aivan ihastuttava.

• Anonyymi

Toivottavasti hän tykkää sinusta, mutta minä olen väärä :-) pusu silti sullekin!

• Anonyymi

olen antanut jo pakit monta kertaa. en ole kiinnostunut ja haluan ne rahani ja työtkin niitä vaatii ja arki sujuu paremmin. en ole kiinnostunut mistään noista ehdotuksista enkä tästä toiminnasta.

• Anonyymi

minun ei ole pakko, tuottaa kohtuutonta haittaa ei elämän iloa siitä toiminnasta ja ei sovellu minulle mitenkään. ei vaan sovi.

• Anonyymi

ne menee niille naisille jotka sen on valinnut ja ottanut jo hyötyä. en kuulu heihin. minulle on tarkoitettu ihan muu elämän tie, ja tarkoitus eri kun teillä. enkä ole parempi tai huonompi elämän tiet vain erilaiset.

• Anonyymi

olisi kiva päästä jo työstämään kunnolla omaa elämää ja juttuja, ollaan jo aikataulusta myöhässä. ja nämä kiertotiet aiheuttaa lisäkuluja ja vaivaa. että olisi muutakin tekemistä kuin jankata näitä. se minulle suunnattu mies ei tarvitse pienituloista tai rikasta puolisoa emmekö tarvitse niitä mt juttuja kukaan. ne on teille ja ei oteta miestä joka vaatii näitä. meillä on omat jutut, ja minulla itsellä omia. olisi jo kohta hoppu. joten voisiko loppua. jos ostit tarvii mt juttuja ne tulee niille, eikä kuuluta ryhmiin missä niitä pitää ottaa eikä oma terveys vaadi, ei olla rikollista tehty eikä oteta näitä talousjuttujs ja meille suunnatut projektit vaatii rahaa sanon elämät. eli olisiko nyt jo ymmärretty. eikä olla kiinnostuneita lastenhoitotyöstä, hoitotyöstä, kotirouvuudesta tai poliisin avustajatyöstä tai muustakaan. täällä omat jutut, osa jo alkanut.

• Anonyymi

Ei oikein vaikuta siltä että tykkäät. Tätä menoa alan lipua kauemmas, ja tunteet haalistuu.

• Anonyymi

Noniiiiiii....

• Anonyymi

hahahah. ittellä on rakas olemassa jo onneksi. kunhan trollailen täällä 😊👍🦟

• Anonyymi

Nii, mitä sitten? Hyvä, että on ja pidä hänestä kiinni fyysisesti ja henkisesti 😘

• Anonyymi

Hyvä, että olette onnellisia yhdessä, eikä kaapeissa ole ns.luurankoja.

• Anonyymi

Voisitko ihana hyväksyä FB kamupyyntöni?

• Anonyymi

Ohi.

• Anonyymi

Voisin,jos sellainen tulisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisin,jos sellainen tulisi.

Sielllä on odottamassa

• Anonyymi

Tätä mäkin oon miettinyt, et miten kävis.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      483
      3303
    2. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      150
      2346
    3. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      135
      2172
    4. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      36
      1673
    5. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      7
      1615
    6. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      213
      1416
    7. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      177
      1404
    8. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      14
      1224
    9. Kuka opettaja, mikä koulu

Minkä koulun opettaja saanut potkut
      Nivala
      9
      1172
    10. Millaiset hiukset kaivatullasi on?

Hiusten pituus, väri, suorat vai kiharat?
      Ikävä
      57
      1126
    Aihe