RAAMATULLINEN PYHÄPÄIVÄ ON SAPATTI-LAUANTAI

Anonyymi-ap

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä. Tämä on siksi tärkeä aihe, koska pyhäpäiväkysymys on myös pelastuskysymys. Ei niin, että pelastuisimme tekojemme kautta, ainoastaan armosta uskon kautta Jeesukseen Kristukseen, koska emme voi saada syntejämme anteeksi muuta kuin Jeesuksen sovitusuhrin kautta. Mutta Jumala vaatii, että luovumme synneistämme, jos mielimme päästä Taivaaseen ja Uuteen Maahan. Ja synti on juuri Jumalan lain rikkomista, myös sitä jos emme pyhitä sapatinpäivää.
No niin, eli neljäs käsky kehottaa pyhittämään seitsemännen päivän ja olemaan silloin tekemättä työtä ja askareita. Tämän käskyn rikkominen on myös syntiä(1.Joh.3:4).
Toiset viettävät pyhäpäivänään sunnuntaita, toiset lauantaita ja kolmannet väittävät voivansa itse valita minkä päivän tahansa. Tää kolmas vaihtoehto putoaa heti pois, koska Jumala on nimenomaan kehoittanut pyhittämään seitsemännen päivän. Mitä päivää juutalaiskansa pyhitti Vanhan Testamentin aikaan, siitä selviää mikä oli oikea pyhäpäivä Vanhan Liiton aikana. Tunnettu tosiasia on, että juutalaiskansa on aina pyhittänyt pyhäpäivänään lauantai-sapattia, joka ajoittuu perjantain ja lauantain auringonlaskujen väliin. Eka vaihtoehto, eli sunnuntaikin putoaa siten pois, kun luemme Matteuksen evankeliumista, että Jeesus opetti ettei laista katoa ja poistu(eikä siis muutukaan) yksikään kirjain tai piirto (Matt.5:17-21). Ja tätä vahvistaa myös se, että luettuamme Uuden Testamentin alusta loppuun, emme sieltä löydä yhtään mainintaa siitä, että pyhäpäivä pitäisi muuttaa viikon seitsemänneltä päivältä viikon ensimmäiselle päivälle.
Ja viikon seitsemäs päivähän oikeasti on lauantai, vaikka se Suomessa ja joissakin muissakin maissa 1970-luvun alussa muutettiinkin sunnuntaiksi. Ihmisten tekemä muutos ei muuta Jumalan säädöksiä.
Kirkkohistoriasta taas selviää, että 300-luvun alussa Rooman valtakunnassa tapahtui jotain outoa. Silloin, vuonna 321 keisari lailla teki viikon ensimmäisestä päivästä, aurinkopäivästä, Rooman yhteiskunnan viikottaisen vapaapäivän. Rooman kirkko paavi Sylvesterin johdolla seurasi pian perässä lopettaen sapatinvieton ja alkaen viettää pyhäpäivänään aurinkopäivää, viikon ensimmäistä, joka nyt oli Rooman yhteiskunnan lakisääteinen juhlapäivä.
Eli oikea Raamatullinen pyhäpäivä on sapatti-lauantai. Sapattiuskonpuhdistus menee nopealla vauhdilla eteenpäin. Jatkuvasti ympäri maailmaa uskovat huomattuaan asian, alkavat pyhittään oikeata pyhäpäivää sapatti-lauantaita ja luopuvat sunnuntaista. Suurin sapattia viettävä seurakunta taitaa nykyään olla Seitsemännen Päivän Adventtiseurakunta, ja toisena tulee perässä Seitsemännen Päivän Helluntaiseurakunta, joita heitäkin on jo useita miljoonia.

Liity sinäkin sapatinviettäjien joukkoon ja astu askel eteenpäin kuuliaisuuden tiellä ja vältä pedon merkki.

27

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En lähde väänämään tästä enempää, mutta mieleeni tuli apostolien ja vanhinten kokous Jerusalemissa.
      APT 15: 27. Niin me olemme lähettäneet Juudaan ja Silaan, jotka myös sen suusanalla teille ilmoittavat.
      28. Sillä niin kelpasi Pyhälle Hengelle ja meille, ettei yhtään enempää raskautta pidä teidän päällenne pantaman kuin nämät tarpeelliset:
      29. Että te vältätte epäjumalain uhria, ja verta, ja läkähtynyttä, ja salavuoteutta. Jos te niitä vältätte, niin te teette hyvin. Olkaat hyvästi!
      30. Kuin he siis olivat lähteneet, tulivat he Antiokiaan, ja kokosivat kansan paljouden, ja antoivat heille kirjan.
      31. Kuin he sen olivat lukeneet, ihastuivat he siitä lohdutuksesta.
      Uskon ja oletan, että asia olisi tässä yhteydessä tullut esille, jos se olisi pelastuskysymys?

• Anonyymi

Harhaoppia kopiodaan, ei kerrota miten Pyhä Henki valaisee ihmisen, vaan lihallisesti yritetään aivopestä.

Ja herjataan niitä, jotka eivät niele syöttiä.

• Anonyymi

Herjaamalla ja väittelemällä aikaansaatu usko ei ole Jumalasta, vaan saatanan luomus.

• Anonyymi

Herjaaminen on nykyään muotisana !

• Anonyymi

Sanaan mukaan vanhan liiton tavat olivat kuvia ja varjoja tulevasta hyvästä. Näin myös vanhan liiton sapatti. Ottamalla jonkin tai joitakin käskyjä vanhasta liitosta ja tuomalla vanhan liton määräyksiä sellaisenaaan rikkoo tämän keskeisen Sanan totuuden ja kieltää tulevan hyvän, Jeesuksen Kristuksen.

• Anonyymi

Jeesus ei tullut kumoamaan lakia ja profeettoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus ei tullut kumoamaan lakia ja profeettoja.

Juutalaisten tavat ja lain määräykset ovat varjoja ja kuvia. Sanan mukaan laki ja sen käskyt eivät ole lopulllisen ja täydellinen Jumalan tahto, vaan "laissa on vain tulevan hyvän varjo, ei itse asiain olemusta". Yksi päivä viikossa ruumiillista lepoa ole ole asian olemus, eli ydin, vaan asian olemus, ydin on Jeesus. Siis Jumala antaa enemmän kuin vain ruummillisen levon kerran viikossa, sillä lupaus päästä lepoon ei ole viikkosapatin vietto, vaan tuleva hyvä Jeesus, ja Jeesuksen antama lepo synnin orjuudesta.
        Juutalaisten juhlat ja sapatinvietto olivat ulkoisia kuvia Jeesuksesta.

• Anonyymi

Sanassa on kirjoitettu: hän on jossakin sanonut seitsemännestä päivästä näin: "Ja Jumala lepäsi seitsemäntenä päivänä kaikista teoistansa. Siis Jumalan lepäsi omista teoistaan, ei jonkun toisen teoista, seitsemäntenä päivänä. Adventistit jäävät kieriskelemään toisten ja omista teoista lepäämiseen lauantaisin.
      Mutta adventistit eivät ole koskaan päässeet Jumalan lupaamaan todelliseen lepoon: hän taas määrää päivän, "tämän päivän".
      Jumalan sapatinlepoon voi päästä tänään, ei pidä, eikä tarvitse odottaa seitsemättä päivää.
      Sana neuvoo tien lepoon: sanomalla Daavidin kautta niin pitkän ajan jälkeen, niinkuin ennen on sanottu: "Tänä päivänä, jos te kuulette hänen äänensä, älkää paaduttako sydämiänne".
      Tottelemattomat, jotka tänään kuulevat Jumalan äänen, mutta paaduttavat itsensä eivät pääse lepoon, eikä heillä ole Jumalan antamaa lepoa, vaikka kuinka kerskaisivat sapatinvietollaan.
      Seitsemännen päivän sijaan Jumalan antoi tämän päivä.
      Sana todistaa: Sillä niin monta kuin Jumalan lupausta on, kaikki ne ovat hänessä "on"; sentähden tulee hänen kauttaan myös niiden "amen", Jumalalle kunniaksi meidän kauttamme.
      Todellinen Jumalan lupaama sapatinlepo on Jeesuksessa. Mutta uskosta osattomat adventistit ovat Jumalan lupausten ulkopuolella. Adventistit ovat ottaneet Jeesuksen, todellisen lepopaikan oman lepopäivänsä, sapatin. He eivät ole alistuneet Jumalan tahdon alle.

• Anonyymi

Mielestäni tämä on vasta kiista kakkonen on vieläkin enemmän jakava asia.

• Anonyymi

Jeesus itse sanoi ettei Jumala vietä sapattia, eikä silloin myöskään hän.

Harhaoppiset siinä tilanteessa sanonavat että Jeesusta ei koskenut sapattimääräykset kun oli pappi. Miksi sitten koskisi Hänen seuraajiaan, jos Jeesuksen esimerkki on ettei vietetä sapattia erikseen sääntöjen mukaan, vaan joka päivä uskotaan ja tehdään se mitä Henki tehtäväksi antaa, eikä sitä mihin harhaoppi kietoo.

• Anonyymi

Muutosten tuulet puhallelleet ajan saatossa.

Convert's Cateshism:
        Katolisen, käännynnäisen katekismus, Reverend Peter Geiermann C.Ss.R., joka sai 25.1.1910 paavi Pius X:nen "apostolisen siunauksen", sanoo sapatin muuttamiskysymyksestä: KYSYMYS: Mikä päivä on sapatti ? VASTAUS: Lauantai on sapatti. KYSYMYS: Miksi vietämme sunnuntaita lauantain sijaan? VASTAUS: vietämme sunnuntaita lauantain sijaan siksi, että KATOLINEN KIRKKO LAODIKEAN KIRKOLLISKOKOUKSESSA 364 jKr. SIIRSI SEN PYHYYDEN LAUANTAILTA SUNNUNTAILLE. - 2. painos, s.50.

UUTINEN COP27- ilmastokonferenssista, jossa maailman johtavat tahot pyrkivät löytämään ratkaisuja ilmaston lämpenemisen estämiseen. Paavi Franciscus lähetti terveisensä kokoukseen ja muistutti osallistujia ajatuksestaan sunnuntain asettamisesta koko maailman lepopäiväksi maailman pelastamiseksi, kuten hän esitti jo vuonna 2015.

Ei sanaakaan Jumalan siunaamasta ja pyhittämästä sapatista.

1234567---

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutosten tuulet puhallelleet ajan saatossa.

Convert's Cateshism:
        Katolisen, käännynnäisen katekismus, Reverend Peter Geiermann C.Ss.R., joka sai 25.1.1910 paavi Pius X:nen "apostolisen siunauksen", sanoo sapatin muuttamiskysymyksestä: KYSYMYS: Mikä päivä on sapatti ? VASTAUS: Lauantai on sapatti. KYSYMYS: Miksi vietämme sunnuntaita lauantain sijaan? VASTAUS: vietämme sunnuntaita lauantain sijaan siksi, että KATOLINEN KIRKKO LAODIKEAN KIRKOLLISKOKOUKSESSA 364 jKr. SIIRSI SEN PYHYYDEN LAUANTAILTA SUNNUNTAILLE. - 2. painos, s.50.

UUTINEN COP27- ilmastokonferenssista, jossa maailman johtavat tahot pyrkivät löytämään ratkaisuja ilmaston lämpenemisen estämiseen. Paavi Franciscus lähetti terveisensä kokoukseen ja muistutti osallistujia ajatuksestaan sunnuntain asettamisesta koko maailman lepopäiväksi maailman pelastamiseksi, kuten hän esitti jo vuonna 2015.

Ei sanaakaan Jumalan siunaamasta ja pyhittämästä sapatista.

1234567---

1234567---, adventistien sapatti ol elävää henkiolento, riivaaja,

• Anonyymi

Harhaoppi kun tosiaan kietoo pauloihinsa ihminen kadottaa uskon Jumalan sanaan ja Pyhään Henkeen ja uskosta tulee käsittämätöntä harhaoppista lätinää.

Aina pitää väittää ja olla erimieltä kuin Raamattu.

Huippu olisi jos vielä Paavalin tekisi valehtelijaksi ja sotarikokset pyhyyden töiksi.

• Anonyymi

Kautta aikain on ollut sotia. Näin Raamatussa: Sota ja hävitys on oleva maailman loppuun saakka. Ei ole pääsyä sodasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kautta aikain on ollut sotia. Näin Raamatussa: Sota ja hävitys on oleva maailman loppuun saakka. Ei ole pääsyä sodasta.

Ei ne siunaa silti harhaoppisten murhanhimoa.

Sodat ovat saatanan jouni ihmiskuntaa vastaan ja sotateknologia kielletty hedelmä, joka aiheuttaa lankeemuksen.

Harhaoppinen tosin muuttaa sen pyhyydeksi ja näyttää julmat karvansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne siunaa silti harhaoppisten murhanhimoa.

Sodat ovat saatanan jouni ihmiskuntaa vastaan ja sotateknologia kielletty hedelmä, joka aiheuttaa lankeemuksen.

Harhaoppinen tosin muuttaa sen pyhyydeksi ja näyttää julmat karvansa.

Mitä oppeja harhat sisältää ? Tämänhän täytyy jokaisen tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä oppeja harhat sisältää ? Tämänhän täytyy jokaisen tietää.

Sitä mitä on kurkku suorana huudettu, että kaikki palestiinalaiset pitää tappaa kun kaikki ovat terroristeja tai muutoin Israel ajetaan mereen.

Sapatin pyhyys silloin siinä, että myös sapattina voi tehdä sotarikoksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä mitä on kurkku suorana huudettu, että kaikki palestiinalaiset pitää tappaa kun kaikki ovat terroristeja tai muutoin Israel ajetaan mereen.

Sapatin pyhyys silloin siinä, että myös sapattina voi tehdä sotarikoksia.

Alunperin Jumalan tarkoitus oli, että sapatti on rauhan päivä. Syntiinlankeemuksen jälkeen kaikki on muuttunut surkeammaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alunperin Jumalan tarkoitus oli, että sapatti on rauhan päivä. Syntiinlankeemuksen jälkeen kaikki on muuttunut surkeammaksi.

Ei paratiisissa tarvittu rauhan päiviä eikä sapatteja. Jos olisi tarvittu, ei se olisi ollut paratiisi.

Sapattia tarvittiin pitåmään kansa kurissa kun vapautui Egyptin orjuudesta. Eikä sen kuolemanrangaistuksia tarvittu kun Jeesus oli kärsinyt sen ristillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei paratiisissa tarvittu rauhan päiviä eikä sapatteja. Jos olisi tarvittu, ei se olisi ollut paratiisi.

Sapattia tarvittiin pitåmään kansa kurissa kun vapautui Egyptin orjuudesta. Eikä sen kuolemanrangaistuksia tarvittu kun Jeesus oli kärsinyt sen ristillä.

Sabatti on sen takia että kirkko ja seurakunnat saa rahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sabatti on sen takia että kirkko ja seurakunnat saa rahaa

Uudessa liitossa ei ole toinen päivä toista parempi tai pyhempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uudessa liitossa ei ole toinen päivä toista parempi tai pyhempi.

Millainen nykyajan ihmisten Raamatun tuntemus. Tätä ihmettelen.

Nuoriso mukamas on tullut uskoon. Tätä toitetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen nykyajan ihmisten Raamatun tuntemus. Tätä ihmettelen.

Nuoriso mukamas on tullut uskoon. Tätä toitetaan.

Sellainen että erosin kirkosta ja esikoislestaadiolaisista ja seurakunnista heti kun täytin 18 vuotta. Sellainen raamatun ja Jumalan tunteminen minulla on.

Koska raamattu sanoo ja kirjoitettu on että älkää istuko siellä kussa pilkkaajat istuvat.

Niin myös sanoo vanhan testamentin puoli yhdestä vanhurskaasta miehestä/miehistä ettei he polviaan Baalille kumartaneet. Niin pitäiskö minun sitten kumartaa jos minä tai joku muu vanhurskauden perään kysyisi eli sitä etsisi niin kumartaman Baalille eli kirkolle taikka seurakunnille eli mille perkeleelle eli riettaalle hengelle pitäisi kumartaa autuaaksi tullaksensa?

Eli jos Kristuksen usko eli seurakunta tekee yhden nuoren 7 kertaa pahemmaksi riettaan orjaksi niin onko Kristus nyt viettelijä pahuuteen? Pois se, vaan te olette perkeleestä niin kuin teidän isänne niin myös te ja teidän jälkeläisenne.

Sillä sen me nuoret tiedämme ilmankin Raamattua ettei Kristuksen Henki opeta synnin palvelukseen eli synnin orjaksi mutta mikä on tämä kristuslaisuus joka opettaa synnin muodon ja tekee lapsensa orjaksi synnille? Ja kahlitsee omattunnot iankaikkisesti?

Silloin on parempi sanoa, minä jään sivuun tästä kaikesta että parempi on etsiä Kristusta sieltä mistä sitä ei löydetä taideta kuin etsiä Kristusta perkeleiden ja riettaiden henkien helmasta.

Jos minä kristillisyyden yksinäisyydessä kadotan eli kadotin niin sen minä kadotin Kristuksen vanhurskauden etsimisen tähden eli Kristuksen tähden. Ja raamattu sanoo.... (minä muistan mutta en osaa sana tarkkaan kirjoittaa niin jätän sen sanomatta.)

Eli pitäiskö Kristusta nyt etsiä orjuudesta eli kuka taitaisi autuaaksi tulla kumartamalla beliaalin eli Baalin alttarin edessä?

Ja niin joku löytää Kristuksen kirkosta joku seurakunnasta ja tänäpäivänä hän kiittää Kristusta ja huomenna löydetään synnin palveluksesta niin mitämax hän löysi Kristuksen eli jonkun perkele ja luultavasti hän tulee autuaaksi? Eli hukkuu Helvetissä iankaikkisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellainen että erosin kirkosta ja esikoislestaadiolaisista ja seurakunnista heti kun täytin 18 vuotta. Sellainen raamatun ja Jumalan tunteminen minulla on.

Koska raamattu sanoo ja kirjoitettu on että älkää istuko siellä kussa pilkkaajat istuvat.

Niin myös sanoo vanhan testamentin puoli yhdestä vanhurskaasta miehestä/miehistä ettei he polviaan Baalille kumartaneet. Niin pitäiskö minun sitten kumartaa jos minä tai joku muu vanhurskauden perään kysyisi eli sitä etsisi niin kumartaman Baalille eli kirkolle taikka seurakunnille eli mille perkeleelle eli riettaalle hengelle pitäisi kumartaa autuaaksi tullaksensa?

Eli jos Kristuksen usko eli seurakunta tekee yhden nuoren 7 kertaa pahemmaksi riettaan orjaksi niin onko Kristus nyt viettelijä pahuuteen? Pois se, vaan te olette perkeleestä niin kuin teidän isänne niin myös te ja teidän jälkeläisenne.

Sillä sen me nuoret tiedämme ilmankin Raamattua ettei Kristuksen Henki opeta synnin palvelukseen eli synnin orjaksi mutta mikä on tämä kristuslaisuus joka opettaa synnin muodon ja tekee lapsensa orjaksi synnille? Ja kahlitsee omattunnot iankaikkisesti?

Silloin on parempi sanoa, minä jään sivuun tästä kaikesta että parempi on etsiä Kristusta sieltä mistä sitä ei löydetä taideta kuin etsiä Kristusta perkeleiden ja riettaiden henkien helmasta.

Jos minä kristillisyyden yksinäisyydessä kadotan eli kadotin niin sen minä kadotin Kristuksen vanhurskauden etsimisen tähden eli Kristuksen tähden. Ja raamattu sanoo.... (minä muistan mutta en osaa sana tarkkaan kirjoittaa niin jätän sen sanomatta.)

Eli pitäiskö Kristusta nyt etsiä orjuudesta eli kuka taitaisi autuaaksi tulla kumartamalla beliaalin eli Baalin alttarin edessä?

Ja niin joku löytää Kristuksen kirkosta joku seurakunnasta ja tänäpäivänä hän kiittää Kristusta ja huomenna löydetään synnin palveluksesta niin mitämax hän löysi Kristuksen eli jonkun perkele ja luultavasti hän tulee autuaaksi? Eli hukkuu Helvetissä iankaikkisesti.

Mutta saarnaajia kiinnostaa kovasti että missä kohtaa tämä belial eli Baalin alttari esiintyy tässä tai näissä seurakunnissa eli missä se niinkuin opillisesti seisoo?

Vaikka minä sanoin erosin esikoisesta liikkeestä niin en suoraan sanonut eli syyttänyt heitä Baalin alttariksi vaikka niin siinä lukeekin mutta koska olen aikaisemmin sanonut ja joka muistaa kirjoitukseni niin ymmärtää edellisistä viesteistäni että kaikista en niin sano, koska aikaisemmin sanoin että esikoislestaadiolaisille olen antanut vielä mahdollisuuden näyttää että he ovat Jumalasta jonka takia olen heitä puolustanut koska jos he Jumalasta ovat niin eikö se joka Jumalaa ja Jumalan seurakuntaa puolustaa myös itse saa siunausta?

Mutta se kysmys missä se seisoo opillisesti tämä Baalin alttari?

Niin kaikki mikä ei ole Jumalan perustamaa vaan tämän maailman kuninkaan perustamaa salaisesti taikka Julkisesti on Baalin eli epäjumalan alttari. Ja kun minä sanon kaikki niin se on myös kaikki.

Ja me emme löydä apostoleista kuvia internetistä toinen käsi takin helman alla ja ritarikunnan risti roikkumassa paidassa emmekö löydä Jeesuksesta Kristuksesta kuvaa internetistä kädet tehden salmiakki kuviota joka kuvio on vapaamuurareiden lattialla tunnusmerkkinä yhdestä järjestöstä joka ei ole Jumalasta syntynyt vaan tästä maailmasta. Mutta Jeesuksesta on yksi kuva tapettuna ja murhattuna puun päälle, siinä on elävän kristillisyyden yksi ja ainoa oikea kuva.

Ja missä siis tämä Baalin alttari oli? Eli kun sinä et ymmärrä, katso se mikä ei ole Jumalan perustamaa.

Ei se*(Kristuksen seurakunta) silleen ole opissa mutta se on siinä joka sen alulle pani kun perustusta taivaasta alas laskettiin joka on Kristus, siinä on pyhä alttari,

Mutta Baalin alttari valmistettiin maan päällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta saarnaajia kiinnostaa kovasti että missä kohtaa tämä belial eli Baalin alttari esiintyy tässä tai näissä seurakunnissa eli missä se niinkuin opillisesti seisoo?

Vaikka minä sanoin erosin esikoisesta liikkeestä niin en suoraan sanonut eli syyttänyt heitä Baalin alttariksi vaikka niin siinä lukeekin mutta koska olen aikaisemmin sanonut ja joka muistaa kirjoitukseni niin ymmärtää edellisistä viesteistäni että kaikista en niin sano, koska aikaisemmin sanoin että esikoislestaadiolaisille olen antanut vielä mahdollisuuden näyttää että he ovat Jumalasta jonka takia olen heitä puolustanut koska jos he Jumalasta ovat niin eikö se joka Jumalaa ja Jumalan seurakuntaa puolustaa myös itse saa siunausta?

Mutta se kysmys missä se seisoo opillisesti tämä Baalin alttari?

Niin kaikki mikä ei ole Jumalan perustamaa vaan tämän maailman kuninkaan perustamaa salaisesti taikka Julkisesti on Baalin eli epäjumalan alttari. Ja kun minä sanon kaikki niin se on myös kaikki.

Ja me emme löydä apostoleista kuvia internetistä toinen käsi takin helman alla ja ritarikunnan risti roikkumassa paidassa emmekö löydä Jeesuksesta Kristuksesta kuvaa internetistä kädet tehden salmiakki kuviota joka kuvio on vapaamuurareiden lattialla tunnusmerkkinä yhdestä järjestöstä joka ei ole Jumalasta syntynyt vaan tästä maailmasta. Mutta Jeesuksesta on yksi kuva tapettuna ja murhattuna puun päälle, siinä on elävän kristillisyyden yksi ja ainoa oikea kuva.

Ja missä siis tämä Baalin alttari oli? Eli kun sinä et ymmärrä, katso se mikä ei ole Jumalan perustamaa.

Ei se*(Kristuksen seurakunta) silleen ole opissa mutta se on siinä joka sen alulle pani kun perustusta taivaasta alas laskettiin joka on Kristus, siinä on pyhä alttari,

Mutta Baalin alttari valmistettiin maan päällä.

Miksi sitten olen antanut sen mahdollisuuden jne.. Koska kahdesta tai kolmesta syystä kokemus, tunne, ja teoria. Ainoastaan teorian selitän.

Kun he sanoo että tämä syntien anteeksi antamuksen saarna on kulkeutunut alkuseurakunnasta asti tähän päivään asti heidän seurakuntaansa jne... Niin teoriassa se olisi mahdollista.

Mutta jos se on pelkkä teoria eikä se taivaasta alas laskettu Jumalan Poika niin silloin se on pelkästään maan päällä ihmisiltä valmistettu Baalin alttari joka ei ketään autuaaksi iankaikkisesti saata.

• Anonyymi

Ei siitä niin tarkkaa. Jumalalla kello kun jätättää tuhansia vuosia....

• Baalin alttari on meillä jokaisella sisimmässämme, jos meille tulee joku asia Jeesuksen seuraamista tärkeämmäksi!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      101
      3771
    2. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      48
      2701
    3. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      114
      2529
    4. 24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä

Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣
      Ikävä
      39
      2018
    5. Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi

Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu
      Ikävä
      30
      1797
    6. Mulla tulee vaan niin

Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et
      Ikävä
      22
      1581
    7. Rakastan sua

Tänäänkin, eilenkin, varmaan huomennakin..
      Ikävä
      27
      1542
    8. En tunne, en ymmärrä

enkä muista 😱
      Ikävä
      22
      1348
    9. Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi

Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?
      Ikävä
      70
      1295
    10. Olikohan se

Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi
      Ikävä
      8
      1281
    Aihe