Kyllä on Ruotasen entinen kyläkoulu sotkettu rumasti. Olisi nyt hieman voinut järkeä käyttää, kertoo kyllä ko. asuinalueesta paljon!
Ruotasen KYLÄkoulu
11
522
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä olen kuvaa kauempaa katsellut. Siinähän tuodaan esille kylän elämää ennen ja
kaivostoimintaa. Jos teos on tehty huolella, niin mikä siinä on pahasta? - Anonyymi
Hieno kuva.
- Anonyymi
Hieno? Et voi olla tosissas🤣
- Anonyymi
Albiino itkee
- Anonyymi
Vaatii luovuutta olla taiteilija kaikilla ei ole tuommoista taiteellista silmää
- Anonyymi
Ketä se haittaa? Kuoleva paskalta haiseva kylä. Ei siellä kohta ketään ole muutenkaan
- Anonyymi
Vai kuoleva kylä. Kokoajan muuttaa väkeä. Rauhaa rakastavia lapsiperheitä, vanhempia ihmisiä ja koirapuisto vetää koiranomistajia
- Anonyymi
Hyvin tehty ja kertoo historiaa. Hyvä..
- Anonyymi
Olisiko pitänyt käyttää enemmän järkeä minkäänlaista aloitusta teet 🤧
- Anonyymi
Ruotasella ovat oivaltaneet sellaista, mitä aloittaja ei ymmärrä. Kivipuiston kivetkin ovat saaneet paikan, joka toivottavasti pidetään paremmassa kunnossa kuin aikoinaan Lammasmäellä. Omaa asuinsijaansa kunnioittava ja sen puolesta toimiva on arvokas lenkki kansan historiassa.
- Anonyymi
Pyhäjärvi hupuloi rahaa asioihin joka vaatii jo holhouksen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1035698Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys642536Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2371504- 931297
- 1241067
- 66827
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8761- 70747
- 52744
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17721