kuljen korvat suljettuina, koska minulla ei ole mitään sanottavaa kenellekään, enkä halua kenenkään sanovan minulle mitään!
Jatkossakin
2
105
Vastaukset
- Anonyymi
Se on minun näköistäni elämää kun saan kulkea rauhassa. Sitähän en ole saanut kokea moniin vuosiin! Projektille ei olisi saanut antaa lupaa. Se on aiheuttanut valtavan paljon ahdistusta, stressiä ja suorastaan kauhuakin välillä! Minut pakotettiin johonkin sellaiseen mitä en olisi koskaan halunnut kokea ja kuinka pitkäksi aikaa, moni tietää sen! Se sai pelkkää pahaa aikaan monella tapaa ja kestää kauan ennen kuin alan voida paremmin, enkä enää pelkää ovesta ulos lähtemistä!
- Anonyymi
Haluaisin tietää, keitä olivat ne jotka antoivat luvan projektille ja kysyisin heiltä miksi minun mielipiteelläni ei ollut mitään merkitystä, koska ette huomioineet ollenkaan sitä, että mitä minä olisin pitänyt tärkeimpinä asioina elämässäni! Sen takia menetin minulle rakkaan vakituisen työpaikan ja se oli ainoa minulle todella tärkeä haave, josta olin haaveillut koko sen ajan kun olin töissä siinä työpaikassa! En koskaan haaveillut parisuhteesta, enkä edes ystävyydestä kenenkään kanssa. Minulle rakkaat työkaverit tiesivät nuo asiat, kunpa olisitte kysyneet myös heiltä minun toiveistani, niin koko projektia ei olisi tarvinnut aloittaa koskaan! Projekti on ollut pelkkää kärsimystä alusta loppuun asti ja toivon todella ettei minun tarvitse joutua kokemaan enää minkäänlaista esitystä missään! Eikä kymmenen elämäni rankinta vuotta jo riitä minulle! Onko kukaan projektille luvan antaneista pystynyt koskaan asettumaan minun asemaani ja siihen kuinka paljon pahaa se sai aikaan monella tapaa! Olen rikkinänen ja toivon, ettei minun tarvitse enää kärsiä yhdestäkään sellaisesta päivästä jolloin joutuisin kokemaan kautta rantain kertomista, tai muuta näkyvää ja kuuluvaa! Haluan elää rauhassa omine ajatuksineni, jotta elimistö lakkaa stressaamasta ja saan rauhan ja tasapainon elämääni takaisin! Eihän se ole liikaa pyydetty?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1143615Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va141560Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos141468Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181356Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2881319Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi191206Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra
Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy71881Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä113822Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti9802Mitä tapahtuisi....
Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties59761