Mua siis sekoiluttaa jo, vaikka ei ole edes viikonloppu vielå 🤭
Saako aloittaa jo?
45
418
Vastaukset
- Anonyymi
Et saanut eilen vielä kiusaamisesta ja sekoilemisesta tarpeeksi, pitää jatkaa siis. No pidäpä hauskaa. Tai hae apua. Tai tee jotain hyödyllistä elämässä.
- Anonyymi
Olisikohan sinä se, joka tarvii apua 🙄? Minä en ole ketään kiusannut, joten jos sulla on vaikeeta, niin älä pilaa mun fiiliksiä.
- Anonyymi
Auta vaikka naapurin mummoa, jotain kehitysvammaista, tai masentunutta. Tulisikohan siitä vaikka hyvä mieli ja tunne että olen tehnyt jotain merkittävää elämässä. Mutta jos sekoilu on sinusta se paras tapa niin sit varmaan täytyy sekoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auta vaikka naapurin mummoa, jotain kehitysvammaista, tai masentunutta. Tulisikohan siitä vaikka hyvä mieli ja tunne että olen tehnyt jotain merkittävää elämässä. Mutta jos sekoilu on sinusta se paras tapa niin sit varmaan täytyy sekoilla.
Jollain on nyt ihan tosiaan vaippa vinossa 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisikohan sinä se, joka tarvii apua 🙄? Minä en ole ketään kiusannut, joten jos sulla on vaikeeta, niin älä pilaa mun fiiliksiä.
Älä pilaa mun fiiliksiä. No kiitos samoin älä sinäkään muiden. Minä minä minä-kulttuuri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä pilaa mun fiiliksiä. No kiitos samoin älä sinäkään muiden. Minä minä minä-kulttuuri.
En pilaa.
- Anonyymi
Laita ihanuus Minulle silmänisku hymiö sähköpostin loppuun
- Anonyymi
Palvelunumerosta saa varmasti sähköiskun samaan syssyyn. -sivusta
- Anonyymi
Voit soittaa numeroon 0700 0700 XXX XXX, siellä sinua palvellaan 😉😋
Vitsi, vitsi. Ei suinkaan, en ole siellä töissä… - Anonyymi
En lähettele enää sähköposteja. Ei niitä silloinkaan olisi pitänyt lähettää…😉
- Anonyymi
Meinasitko avata kaljapullon? Nyt mietit saako avata jo? 😉
- Anonyymi
En käytä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En käytä!
En minäkään juo kaljaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään juo kaljaa.
Hyvä. Minä en juo tällä hetkellä muutakaan alkoholia ihan huvin ja urheilun vuoksi :-D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä. Minä en juo tällä hetkellä muutakaan alkoholia ihan huvin ja urheilun vuoksi :-D
Tällä hetkellä EI tarkoita juuri nyt tässä näpytellessä :-)
- Anonyymi
Eikö ole mitään hyödyllistä tekemistä?
- Anonyymi
On ja paljonkin.
- Anonyymi
Töitä mm. aloittajalla. Tässä ehtii samalla sekoilla ja kirjotella.
- Anonyymi
Tulen siihen jonoon, siis iltap*noille.
- Anonyymi
Täällä kukaan pane ketään, joten joudut mennä jonkun muun ovea raapimaan.
- Anonyymi
Neuvoisin bylleröfeministejä pitämään matalaa profiilia, koska kukaan ei halua nähdä sellaisten sekoilevan.
- Anonyymi
Minä neuvoisin sinua bylleröfeministipakkomiellehörhöilijää pidättämään hengitystä määrittelemäni ajan. 105 minuuttia... aika alkaa N......Y.....T!
- Anonyymi
Ei kaikkea pidä uskoa ja totella, mitä sanotaan. Ootko vielä hengissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä neuvoisin sinua bylleröfeministipakkomiellehörhöilijää pidättämään hengitystä määrittelemäni ajan. 105 minuuttia... aika alkaa N......Y.....T!
Jussi & Jaana tuo viel Familonin naaman peitoksi, ni ei tarvi enää ollenka hengitellä. Kuulemma.
- Anonyymi
äijjällä ollu tässä jo pidemmästi pallo hallussa ns
- Anonyymi
Kenellä äijällä? Minä ja mun tyllihame täällä vain sknäpyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenellä äijällä? Minä ja mun tyllihame täällä vain sknäpyttää.
ullatus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ullatus
No ei mulle!
- Anonyymi
Mietin minäkin, olenko tapojeni uhri ja itseni orja. Teenkö asioita samalla kaavalla vaikka joillakin ympärilläni saattaa olla hauskaakin. Miksi en voisi ilahduttaa naapurin "Liisaa", koska maailma on totta, tee siitä totta. Maailma on avoin, minä en ole, voisiko mies olla avoin, voisitko ilahduttaa naapurin "Liisaa", please do it, carpe diem.
- Anonyymi
Mee muualle sekoilee. Täällä on vaa asiallisesti keskustelua 😂
- Anonyymi
Totta. Missään näin asiallista ja avartavaa keskustelua nähnyt, kuin täällä!
- Anonyymi
Mutta muistakaa, Jumala näkee kaiken ja rankaisee teitä jokaisesta hymiöstä jonka tänne laitatte. Rangaistus on ihmiselle kovin mahdollinen: Teidän sieluunne poltetaan hymiöiden kuvat ja ne palavat kuin helvetiassa ristiinnaulittuna, aina kun erehdyttä silmänne kiinni laittamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta muistakaa, Jumala näkee kaiken ja rankaisee teitä jokaisesta hymiöstä jonka tänne laitatte. Rangaistus on ihmiselle kovin mahdollinen: Teidän sieluunne poltetaan hymiöiden kuvat ja ne palavat kuin helvetiassa ristiinnaulittuna, aina kun erehdyttä silmänne kiinni laittamaan.
Tää menee kyllä nyt yli munkin sekoilun :-D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää menee kyllä nyt yli munkin sekoilun :-D
Ihminen vahva uskossaan voi mennä yli hilseen, ei auta voide, on kokeiltu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mirhamia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mirhamia?
Ehkä hiljaisuus ja pieni mietiskelyhetki riittäisi 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hevosen häntää palanen pukin partaa hierotaa tussuun alkaa hormooni kiima turvottaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hevosen häntää palanen pukin partaa hierotaa tussuun alkaa hormooni kiima turvottaa
Sulle hierotaan niitä naamaan, ni alkaa kuuppa sulla vähän turvota lisää, jos mahdollista!
- Anonyymi
Ei saa 😅
- Anonyymi
Alotin jo, jos et huomannut :-D
- Anonyymi
Kola ja narkkipanot taitaa toimia
- Anonyymi
Mua nyt lähinnä mietityttää, että missä piireissä sinä esimerkiksi liikut, jos tuo on mielestäsi ok kommentti. Voit mennä sinne asemalle kaltaistesi joukkoon vai missä apteekin nurkalla tykkäätte hengata.
- Anonyymi
hienoa taka tuuppari hihitteliä hienoa elämää sekoilla palstalla 24 7 !!!
- Anonyymi
Mistä te kaikki oikeat sekopäät taas ryömitte? ONko jossain portti jäänyt auki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä te kaikki oikeat sekopäät taas ryömitte? ONko jossain portti jäänyt auki?
sekoilen sekoilen pie ru pie ru 🤭
pääsi pieni pumppa 🤭
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?313700- 963333
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim953241- 773118
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m683033Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862765- 352550
- 692463
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se452372- 882100