Saako aloittaa jo?

Anonyymi-ap

Mua siis sekoiluttaa jo, vaikka ei ole edes viikonloppu vielå 🤭

45

418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et saanut eilen vielä kiusaamisesta ja sekoilemisesta tarpeeksi, pitää jatkaa siis. No pidäpä hauskaa. Tai hae apua. Tai tee jotain hyödyllistä elämässä.

• Anonyymi

Olisikohan sinä se, joka tarvii apua 🙄? Minä en ole ketään kiusannut, joten jos sulla on vaikeeta, niin älä pilaa mun fiiliksiä.

• Anonyymi

Auta vaikka naapurin mummoa, jotain kehitysvammaista, tai masentunutta. Tulisikohan siitä vaikka hyvä mieli ja tunne että olen tehnyt jotain merkittävää elämässä. Mutta jos sekoilu on sinusta se paras tapa niin sit varmaan täytyy sekoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Auta vaikka naapurin mummoa, jotain kehitysvammaista, tai masentunutta. Tulisikohan siitä vaikka hyvä mieli ja tunne että olen tehnyt jotain merkittävää elämässä. Mutta jos sekoilu on sinusta se paras tapa niin sit varmaan täytyy sekoilla.

Jollain on nyt ihan tosiaan vaippa vinossa 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisikohan sinä se, joka tarvii apua 🙄? Minä en ole ketään kiusannut, joten jos sulla on vaikeeta, niin älä pilaa mun fiiliksiä.

Älä pilaa mun fiiliksiä. No kiitos samoin älä sinäkään muiden. Minä minä minä-kulttuuri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä pilaa mun fiiliksiä. No kiitos samoin älä sinäkään muiden. Minä minä minä-kulttuuri.

En pilaa.

• Anonyymi

Laita ihanuus Minulle silmänisku hymiö sähköpostin loppuun

• Anonyymi

Palvelunumerosta saa varmasti sähköiskun samaan syssyyn. -sivusta

• Anonyymi

Voit soittaa numeroon 0700 0700 XXX XXX, siellä sinua palvellaan 😉😋

Vitsi, vitsi. Ei suinkaan, en ole siellä töissä…

• Anonyymi

En lähettele enää sähköposteja. Ei niitä silloinkaan olisi pitänyt lähettää…😉

• Anonyymi

Meinasitko avata kaljapullon? Nyt mietit saako avata jo? 😉

• Anonyymi

En käytä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En käytä!

En minäkään juo kaljaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään juo kaljaa.

Hyvä. Minä en juo tällä hetkellä muutakaan alkoholia ihan huvin ja urheilun vuoksi :-D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä. Minä en juo tällä hetkellä muutakaan alkoholia ihan huvin ja urheilun vuoksi :-D

Tällä hetkellä EI tarkoita juuri nyt tässä näpytellessä :-)

• Anonyymi

Eikö ole mitään hyödyllistä tekemistä?

• Anonyymi

On ja paljonkin.

• Anonyymi

Töitä mm. aloittajalla. Tässä ehtii samalla sekoilla ja kirjotella.

• Anonyymi

Tulen siihen jonoon, siis iltap*noille.

• Anonyymi

Täällä kukaan pane ketään, joten joudut mennä jonkun muun ovea raapimaan.

• Anonyymi

Neuvoisin bylleröfeministejä pitämään matalaa profiilia, koska kukaan ei halua nähdä sellaisten sekoilevan.

• Anonyymi

Minä neuvoisin sinua bylleröfeministipakkomiellehörhöilijää pidättämään hengitystä määrittelemäni ajan. 105 minuuttia... aika alkaa N......Y.....T!

• Anonyymi

Ei kaikkea pidä uskoa ja totella, mitä sanotaan. Ootko vielä hengissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä neuvoisin sinua bylleröfeministipakkomiellehörhöilijää pidättämään hengitystä määrittelemäni ajan. 105 minuuttia... aika alkaa N......Y.....T!

Jussi & Jaana tuo viel Familonin naaman peitoksi, ni ei tarvi enää ollenka hengitellä. Kuulemma.

• Anonyymi

äijjällä ollu tässä jo pidemmästi pallo hallussa ns

• Anonyymi

Kenellä äijällä? Minä ja mun tyllihame täällä vain sknäpyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenellä äijällä? Minä ja mun tyllihame täällä vain sknäpyttää.

ullatus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ullatus

No ei mulle!

• Anonyymi

Mietin minäkin, olenko tapojeni uhri ja itseni orja. Teenkö asioita samalla kaavalla vaikka joillakin ympärilläni saattaa olla hauskaakin. Miksi en voisi ilahduttaa naapurin "Liisaa", koska maailma on totta, tee siitä totta. Maailma on avoin, minä en ole, voisiko mies olla avoin, voisitko ilahduttaa naapurin "Liisaa", please do it, carpe diem.

• Anonyymi

Mee muualle sekoilee. Täällä on vaa asiallisesti keskustelua 😂

• Anonyymi

Totta. Missään näin asiallista ja avartavaa keskustelua nähnyt, kuin täällä!

• Anonyymi

Mutta muistakaa, Jumala näkee kaiken ja rankaisee teitä jokaisesta hymiöstä jonka tänne laitatte. Rangaistus on ihmiselle kovin mahdollinen: Teidän sieluunne poltetaan hymiöiden kuvat ja ne palavat kuin helvetiassa ristiinnaulittuna, aina kun erehdyttä silmänne kiinni laittamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta muistakaa, Jumala näkee kaiken ja rankaisee teitä jokaisesta hymiöstä jonka tänne laitatte. Rangaistus on ihmiselle kovin mahdollinen: Teidän sieluunne poltetaan hymiöiden kuvat ja ne palavat kuin helvetiassa ristiinnaulittuna, aina kun erehdyttä silmänne kiinni laittamaan.

Tää menee kyllä nyt yli munkin sekoilun :-D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää menee kyllä nyt yli munkin sekoilun :-D

Ihminen vahva uskossaan voi mennä yli hilseen, ei auta voide, on kokeiltu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mirhamia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mirhamia?

Ehkä hiljaisuus ja pieni mietiskelyhetki riittäisi 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hevosen häntää palanen pukin partaa hierotaa tussuun alkaa hormooni kiima turvottaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hevosen häntää palanen pukin partaa hierotaa tussuun alkaa hormooni kiima turvottaa

Sulle hierotaan niitä naamaan, ni alkaa kuuppa sulla vähän turvota lisää, jos mahdollista!

• Anonyymi

Ei saa 😅

• Anonyymi

Alotin jo, jos et huomannut :-D

• Anonyymi

Kola ja narkkipanot taitaa toimia

• Anonyymi

Mua nyt lähinnä mietityttää, että missä piireissä sinä esimerkiksi liikut, jos tuo on mielestäsi ok kommentti. Voit mennä sinne asemalle kaltaistesi joukkoon vai missä apteekin nurkalla tykkäätte hengata.

• Anonyymi

hienoa taka tuuppari hihitteliä hienoa elämää sekoilla palstalla 24 7 !!!

• Anonyymi

Mistä te kaikki oikeat sekopäät taas ryömitte? ONko jossain portti jäänyt auki?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä te kaikki oikeat sekopäät taas ryömitte? ONko jossain portti jäänyt auki?

sekoilen sekoilen pie ru pie ru 🤭
        pääsi pieni pumppa 🤭

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      31
      3700
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      96
      3333
    3. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      95
      3241
    4. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      77
      3118
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      68
      3033
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2765
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2550
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      69
      2463
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      45
      2372
    10. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      88
      2100
    Aihe