Mies, etkö mitenkään voisi laittaa viestiä? Mikä estää? Olenko ruma mielestäsi? Varmaan liian lihava? Pitääkö ulkonäköä miettiä myös kaverisuhteessa?
Et saa minua unohtamaan sinua.. tiedät sen. Olet sitten viestittelemättä tai ihan miten vain.. rakastan ja tulen rakastamaan. Toivottavasti löydät jonkun, ketä rakastaa sinua yhtä paljon, kuin minä.
Naiselta kenet varmasti tunnistat.
Rakastan ja edelleen
26
460
Vastaukset
- Anonyymi
Ei, ei, et ole lihava. Kauneus ei ole hoikkuudessa, kauneus on persoonassa.
- Anonyymi
Onko persoonassani jotain vikaa?
- Anonyymi
Ei tuosta tunnista sua, jos haluat oikeasti heti viestin minulta niin laita selvä tunniste tähän.
- Anonyymi
Maanantai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maanantai
Ei tuosta pysty tunnistamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuosta pysty tunnistamaan.
Maanantaina viestit vielä liikkuivat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maanantaina viestit vielä liikkuivat.
Eihän tuokaan vielä kerro mitään. Varmaan moni viestitellyt maanantaina ja itsekin viestittelin naisen kanssa, josta välitän. Sen lisäksi myös lyhyesti keskiviikkona. Voisit itsekin olla yhteydessä ja kysyä jotakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuokaan vielä kerro mitään. Varmaan moni viestitellyt maanantaina ja itsekin viestittelin naisen kanssa, josta välitän. Sen lisäksi myös lyhyesti keskiviikkona. Voisit itsekin olla yhteydessä ja kysyä jotakin.
Et ole hän, koska maanantaina viimeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole hän, koska maanantaina viimeksi.
Ok, mutta kannattaa olla myös itsekin aloitteellinen yhteydenoton kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, mutta kannattaa olla myös itsekin aloitteellinen yhteydenoton kanssa.
Olen ollut, mutta joku raja siinäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut, mutta joku raja siinäkin.
Aa, okei. Ymmärrän ja sama juttu. Mukavaa viestittelyä ollut, mutta hän saa välillä olla se aloitteellinen.
- Anonyymi
Ota itse yhteyttä.
- Anonyymi
En
- Anonyymi
ei multa
- Anonyymi
Rakastan sinua ja kaunis olet... Jännittää tosi paljon laittaa viestiä. Sinut vaan haluaisin mukavaa perjantaita 😊❤️
- Anonyymi
Miksi jännität?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi jännität?
Jos suutut että häiritsen vapaa aikaasi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos suutut että häiritsen vapaa aikaasi...
En suuttuisi hänelle koskaan ❤️ En edes suutu kovin helposti. Siis minua on vaikea saada suuttumaan.
- Anonyymi
Mikset laita miehelle itse viestiä.
- Anonyymi
Koska en halua olla aina se eka!
- Anonyymi
Voisin kyllä.
- Anonyymi
Mikset laita? Odotan!
- Anonyymi
Voisit nyppiä ne karvat tietyistä paikoista...
- Anonyymi
Jees!
- Anonyymi
Mistä nyt karvoja pitäisi nyppiä?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k2254115Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️343565Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi363479Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.1133430Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k243407Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1133276- 143189
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.172944Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?2462448Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien952346