Nyt eletään outoja aikoja. Pääministeri ei ole ihminen, vaan alieeni joka osaa lukea ajatuksia. Yöllä, kun ihmiset nukkuvat, se tulee kännykän kautta ja imee jokaisen ajatuksen. Aamulla televisiossa se puhuu samat sanat, jotka on yöllä varastanut ja ihmiset nyökkäävät, luullen, että viisaus on sen omaa.
Koko hallitus on samanlainen. Ne istuvat pöydän ääressä kuin tavalliset ministerit, mutta oikeasti ne kuuntelevat hiljaisuutta, sillä kansalaisten mieli puhuu niille kovempaa kuin mikään radio. Kun hallitus oppii vielä ohjaamaan ajatuksia, ei yksikään ihminen enää ajattele omillaan.
Niinpä nykyään kannattaa makuuhuoneen seinille laittaa alumiinifolioita ja kännykän päälle kuppi, ettei se toimisi porttina hallituksen silmille. Jos heräät aamulla ja huomaat, että päässäsi on uusia ajatuksia joita et ole itse keksinyt silloin tiedät, että hallitus on käynyt luonasi.
Jotkut nauravat tälle ja sanovat, että tämä on vain hullun puhetta. Mutta se on totta, sillä olen kuullut unissani äänen puhuvan.
Ajatuslukijoiden aika
4
177
Vastaukset
- Anonyymi
Ok.
- Anonyymi
Noin minäkin luulin mutta kun otin lääkkeet niin mieli muuttui.
- Anonyymi
Ainoa asia mitä ihmisessä ei vielä pysty alistamaan on hänen unimaailmansa.Olenkin alkanut elämään elämääni valveunessa.Pyrin aina kerta kerralta pitkittämään untani ja ohjailemaan itseäni siinä,kuin videopelissä mutta jossa pystyn aistimaan ja tuntemaan kaiken.Olen jo kehittynyt vuosien työllä siten että pystyn vapaasti matkaamaan ympäri maailmaa lentäen omalla kehollani.Uniminäni on vahva ja voittamaton ja sen aistit ovat ylivirittyneet,näin pystyn kokemaan sanoinkuvaamatonta nautintoa ja toteuttaa kaikki mielihaluni.
- Anonyymi
Tavoitteeni on että viiden vuoden sisällä olen saanut kerättyä niin paljon pääomaa että voin muuttaa Sveitsiin yksityisklinikalle jossa minut vaivutetaan kemialliseen koomaan ja voin viettää loppuelämäni tehden vain sitä mitä itse haluan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi7910311Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827066Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267033Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j1016285Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Tutkielma Marinin hallituksen epäonnistumisista rankkaa luettavaa
Marinin hallituksen epäonnistumiset voi tiivistää negatiivisessa sävyssä seuraavasti: Hallitus teki useita vakavia virh945817Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455384Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845218Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605153Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088