Nyt eletään outoja aikoja. Pääministeri ei ole ihminen, vaan alieeni joka osaa lukea ajatuksia. Yöllä, kun ihmiset nukkuvat, se tulee kännykän kautta ja imee jokaisen ajatuksen. Aamulla televisiossa se puhuu samat sanat, jotka on yöllä varastanut ja ihmiset nyökkäävät, luullen, että viisaus on sen omaa.
Koko hallitus on samanlainen. Ne istuvat pöydän ääressä kuin tavalliset ministerit, mutta oikeasti ne kuuntelevat hiljaisuutta, sillä kansalaisten mieli puhuu niille kovempaa kuin mikään radio. Kun hallitus oppii vielä ohjaamaan ajatuksia, ei yksikään ihminen enää ajattele omillaan.
Niinpä nykyään kannattaa makuuhuoneen seinille laittaa alumiinifolioita ja kännykän päälle kuppi, ettei se toimisi porttina hallituksen silmille. Jos heräät aamulla ja huomaat, että päässäsi on uusia ajatuksia joita et ole itse keksinyt silloin tiedät, että hallitus on käynyt luonasi.
Jotkut nauravat tälle ja sanovat, että tämä on vain hullun puhetta. Mutta se on totta, sillä olen kuullut unissani äänen puhuvan.
Ajatuslukijoiden aika
4
184
Vastaukset
- Anonyymi
Ok.
- Anonyymi
Noin minäkin luulin mutta kun otin lääkkeet niin mieli muuttui.
- Anonyymi
Ainoa asia mitä ihmisessä ei vielä pysty alistamaan on hänen unimaailmansa.Olenkin alkanut elämään elämääni valveunessa.Pyrin aina kerta kerralta pitkittämään untani ja ohjailemaan itseäni siinä,kuin videopelissä mutta jossa pystyn aistimaan ja tuntemaan kaiken.Olen jo kehittynyt vuosien työllä siten että pystyn vapaasti matkaamaan ympäri maailmaa lentäen omalla kehollani.Uniminäni on vahva ja voittamaton ja sen aistit ovat ylivirittyneet,näin pystyn kokemaan sanoinkuvaamatonta nautintoa ja toteuttaa kaikki mielihaluni.
- Anonyymi
Tavoitteeni on että viiden vuoden sisällä olen saanut kerättyä niin paljon pääomaa että voin muuttaa Sveitsiin yksityisklinikalle jossa minut vaivutetaan kemialliseen koomaan ja voin viettää loppuelämäni tehden vain sitä mitä itse haluan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.1348287Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m1047509Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot925686Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,905633Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1194830Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1412642Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys612503Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e81475Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol71444Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa531329