Muistanko oikein, että Pudasjärvellä tapahtui joskus joku tällainen tragedia, jossa Mikael Pankinaho -niminen nuorukainen katosi, tai en siis tiedä tapauksen taustoja tarkemmin, tai mitä hänelle aikaisemmin oli tapahtunut, mutta kuitenkin hän oli sittemmin löytynyt kuolleena maastosta, Iijoen rantamailta muistaakseni.
On sellainen muistikuva, että kun olimme joskus 90-luvulla kalareissulla isäni ja setäni kanssa, niin siellä maastossa tuli vastaan muistomerkki, jossa luki että Mikael Pankinaho löytyi tältä paikalta kuolleena, ja olikohan joku muistokirjoituskin siinä. Ainakaan ei netistä löydy googlettamalla mainintoja tästä tapauksesta, eli lieneeköhän kyseessä sitten melko vanha juttu, jos tällainen on tapahtunut.
Tapaus Mikael Pankinaho
6
631
Vastaukset
- Anonyymi
Mielenkiintoista. Toivottavasti joku osaa kertoa lisää!
- Anonyymi
Hävisi Jyrkkäkoskelta tanssi iltana.Löytyi menehtyneenä ns.Maamieskoulun peltojen päästä kivarijoen rannan läheltä.Sinne omaiset toi muistokirjoituksen,ja pienen enkelin.Näin paikan lintumetillä seuraavana syksynä.Surullinen tapaus,oli silloin yö pakkasen puolella kun hävisi.
- Anonyymi
Kiitos tiedosta. Muistatko minä vuonna tapahtui, tai mitä vuosikymmentä silloin elettiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tiedosta. Muistatko minä vuonna tapahtui, tai mitä vuosikymmentä silloin elettiin?
Muistan Mikaelin kouluajoilta. Oli huoleton heppu ja muistaakseni syntynyt 1971. Hänen pois meno tapahtui 80-luvun puolen välin tienoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan Mikaelin kouluajoilta. Oli huoleton heppu ja muistaakseni syntynyt 1971. Hänen pois meno tapahtui 80-luvun puolen välin tienoilla.
Surullinen tappaus kuitennii.
- Anonyymi
Jep. MP oli vm '71 ja muistaakseni matemaattisesti lahjakas kaveri ja myös lupaava juoksija.
Tapahtuneen aikaan nuoriso alkoholin käytön lisäksi imppasi, eli hengitteli liimoja ja liuottimia. Päihteillä taisi valitettavasti olla osuutta tässäkin surullisessa tapauksessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986278KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3505764Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602763Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072198Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071888- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331088