Mun elämä pysähtyi. Jo tavatessa tiesin että joku päivä joudut jatkamaan matkaasi. Meistä olisi voinut tulla pari❤️
Ikuinen kaipuu jäi😔
Huonossa suhteessa elän ja sydän on sun luona
Olet mennyt
20
580
Vastaukset
- Anonyymi
Lopeta nainen ulina ja tee jotain asian eteen!
- Anonyymi
Jos se ois niin helppoa, olisin tehnyt sen jo
- Anonyymi
Etkö ole moosedoggo päässyt vieläkään tästä ylikarismaattisesta narsismiin vivahtavasta harhasta yli? Olisi jo aika olet etova ihminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ole moosedoggo päässyt vieläkään tästä ylikarismaattisesta narsismiin vivahtavasta harhasta yli? Olisi jo aika olet etova ihminen
Vielä kerran pelimanni millä VVtun oikeudella kuvittelet voivasi pyörittää näitä psykoot tisia skeemoja ja aukoa päätä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä kerran pelimanni millä VVtun oikeudella kuvittelet voivasi pyörittää näitä psykoot tisia skeemoja ja aukoa päätä?
Ehkä tämä on sitä parempaa naisvihaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se ois niin helppoa, olisin tehnyt sen jo
Ei se ole sen vaikeampaa kun ottaa riski pakeista ja uskaltaa kysyä suoraan. Enemmän kaduttaa jos jätät kysymättä, koska voin taata että "mitä jos" jää kummittelemaan ihan perkeleesti ja puhun vankalla kokemuksella tässä. Pakit kirpaisee vaan hetken aikaa, mutta muista että vastaus voi olla myös myönteinen ja silloin kiität itseäs että uskalsit kysyä.
- Anonyymi
Kukaan ei pakota elämään huonossa suhteessa. Lähde kävelemään siitä ja ala elämään.
- Anonyymi
Sinäkin olet purkanut naisiin liittyviä vihamielisiä tunteita kitisemällä palstaäijän aloituksia läpi ja ilmeisesti mässäillyt sillä teemalla mitä se on eilen tuottanut. Ja tuoko on sitten elämää vai? T naiselta
- Anonyymi
Voih, tosi sääli
- Anonyymi
Voi ,nyt työttömänä olen tosi otettu mulla.menee hyvin sinulla paljon paremmin siitä huolimatta 😍
- Anonyymi
Olisin mieluummin työtön kuin ilman rakkautta 😔
- Anonyymi
Vartioi sää täälä jatkossa.
- Anonyymi
Olen veljeni vartija😉
- Anonyymi
Varo vihaista koiraa.
Täällä vartioin minä 🐶
🤭🤗❤️
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
A-nainen ko?
- Anonyymi
Ei
~ap
- Anonyymi
Sittenhän meitä on kaksi samoilla tunteilla.
- Anonyymi
Kova ikävä söpöä miestä ❤️
- Anonyymi
Ketähän näkymätöntä Ninniä tässä ketjussa nyt esitetään taas
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1053630
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472579- 982360
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣401924Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu261604- 271502
Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et181434- 221298
Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81231Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?671185