Miehelle Helsinkiin

Anonyymi-ap

Mitähän sulle mahtaa kuulua?
Toivottavasti hyvää.
Se on tärkeintä.

Jutustelua sun kanssa kaipailen paljonkin. Olisi monta biisiä mitä voisin laittaa enkä oikein osannut päättää mikä olis paras nyt tähän hetkeen joten laitan nyt jonkun mistä tiedän sun tykkäävän.

https://youtu.be/OKRACt6PpYY?feature=shared

34

602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan hyvä mut uk kieli aiheuttaa mulle oppimattomalle hieman haasteita anteeksi siitä

• Anonyymi

Ei sitä tarviikaan ymmärtää 😔

• Anonyymi

Ainahan voi feikkaa. -sivusta

• Anonyymi

Ei ihan kärkeen nyt yllä.

• Anonyymi

Ei ehkä niin, mut en mä voi ihan mitä tahansa laittaa ettei mee liian tunnistettavaksi.

• Anonyymi

Hähää mode taas yllätti

• Anonyymi

Miten joku mode liittyy tähän aloitukseen?

• Anonyymi

Ai elä ala vittuileen ,no se kuuluu mun nuoruuteen ei enää vanhnmiten,toki jos haluaa yrittää niin ok

• Anonyymi

En kyllä vttuillut kellekään.
        En usko että oli sulle tää.

• Anonyymi

Täällä mies Helsingistä, tuntomerkit ja biisivalinta täsmäävät. Mistäs päin sinä kirjoittelet?

• Anonyymi

En kovin kaukaa Helsingistä.
        Mitkähän tuntomerkit täsmää?

• Anonyymi

Terkkuja Helsinkiin aika kaukaa.

• Anonyymi

Antaisin sinulle viimeisen palan suklaalevystäni. Ja tiedät, mille se maistuu mut hyvin menee ja tuli katsottua MM lentopalloa divusilmällä kun Suomi voitti 🇫🇮 Ranskan. Nyt sitten lenkille kosteaan säähän kun pastaa sulateltu hetki.

• Anonyymi

Biisi 👍🎶🎙

• Anonyymi
      • Anonyymi

Saatat jopa olla oikea tapaus <3

Mieluummin kuuntelisin sun kans näitä,
        kun kaipaisin täällä turhaan.

Joku toinen biisi olis kiva vielä niin voisin saada varmistuksen ootko se sinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatat jopa olla oikea tapaus <3

Mieluummin kuuntelisin sun kans näitä,
        kun kaipaisin täällä turhaan.

Joku toinen biisi olis kiva vielä niin voisin saada varmistuksen ootko se sinä.

Tässä toinen, ole hyvä :)

https://youtu.be/goatqG0Qjqk?si=0AHa3NoN0-FhHJHI

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos!
        Mutta äkkiseltään tuo ei auta varmuudella.
        Harmi :(

Ei mitn. Jos minut tuntee paremmin, tietää myös sen ettei minua kannata kaivata. Ilmestyn aina kun haluan ilmestyä. Kun en halua, pysyn poissa. Minua kaipaamalla polttaa aina lopulta siipensä.

Mutta mukava huomata, että joku muukin minun lisäkseni on levittänyt The Missionin ilosanomaa ihmisille. Toivottavasti sen mukana löytyy paljon muutakin hienoa musiikkia. :)

https://youtu.be/z-ailbzyovU?si=dB2zAA0Wrkp4pAVr

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mitn. Jos minut tuntee paremmin, tietää myös sen ettei minua kannata kaivata. Ilmestyn aina kun haluan ilmestyä. Kun en halua, pysyn poissa. Minua kaipaamalla polttaa aina lopulta siipensä.

Mutta mukava huomata, että joku muukin minun lisäkseni on levittänyt The Missionin ilosanomaa ihmisille. Toivottavasti sen mukana löytyy paljon muutakin hienoa musiikkia. :)

https://youtu.be/z-ailbzyovU?si=dB2zAA0Wrkp4pAVr

Tiedäks kuinka hämmentävää ja outoa tää on kun kaipaan sua. Tahtoisin jutella sun kanssa. Tahtoisin että asiat ei olis näin kun ne nyt on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedäks kuinka hämmentävää ja outoa tää on kun kaipaan sua. Tahtoisin jutella sun kanssa. Tahtoisin että asiat ei olis näin kun ne nyt on.

Siinä että kaipaat ei ole mitään hämmentävää ja outoa. Outoa on se, että se tapahtuu täällä. Minusta tämä on outo paikka kaipaamisille. Oli kyse ihan kenestä tahansa. Tämä palsta on kaipaamisten hautausmaa. Jos tänne asti päätyy kaipaamaan, tuskin paluuta enää on... Mutta kyllä tätäkin joskus ajan kuluksi vähän vilkuilee ja jos on oikein tylsää, voi jotain keskusteluakin viritellä.

Keskustelemisesta tuli mieleen, että olen nyt seurannut Charlie Kirkin tapausta. Hänkään ei tehnyt mitään muuta kuin keskusteli ja tuli sen vuoksi murhatuksi. Keskusteleminenkin alkaa olla tänäpäivänä aika vaarallista puuhaa. Samanmielisten harhojen myötäily näyttäisi olevan turvallisempaa. Suomessakaan poliitikoista paljon muut kuin persut ottanut kantaa asiaan ja tuominnut poliittisen väkivallan. Kaikki muut hyvät, tasa-arvoa kannattavat ja suvaitsevaiset heikompien puolella ovat olleet aika hiljaa. Onko se vasemmiston hiljainen hyväksyntä poliittiselle väkivallalle ja eri mieltä olevan murhaamiselle kun ei omat argumentit ja logiikka enää riitä?

Minusta asiat on nyt juuri niin kuin niiden pitääkin olla. Ei ole mitään syytä muuttaa niitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä että kaipaat ei ole mitään hämmentävää ja outoa. Outoa on se, että se tapahtuu täällä. Minusta tämä on outo paikka kaipaamisille. Oli kyse ihan kenestä tahansa. Tämä palsta on kaipaamisten hautausmaa. Jos tänne asti päätyy kaipaamaan, tuskin paluuta enää on... Mutta kyllä tätäkin joskus ajan kuluksi vähän vilkuilee ja jos on oikein tylsää, voi jotain keskusteluakin viritellä.

Keskustelemisesta tuli mieleen, että olen nyt seurannut Charlie Kirkin tapausta. Hänkään ei tehnyt mitään muuta kuin keskusteli ja tuli sen vuoksi murhatuksi. Keskusteleminenkin alkaa olla tänäpäivänä aika vaarallista puuhaa. Samanmielisten harhojen myötäily näyttäisi olevan turvallisempaa. Suomessakaan poliitikoista paljon muut kuin persut ottanut kantaa asiaan ja tuominnut poliittisen väkivallan. Kaikki muut hyvät, tasa-arvoa kannattavat ja suvaitsevaiset heikompien puolella ovat olleet aika hiljaa. Onko se vasemmiston hiljainen hyväksyntä poliittiselle väkivallalle ja eri mieltä olevan murhaamiselle kun ei omat argumentit ja logiikka enää riitä?

Minusta asiat on nyt juuri niin kuin niiden pitääkin olla. Ei ole mitään syytä muuttaa niitä.

Uhkailetko tossa kenties jotenkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uhkailetko tossa kenties jotenkin?

Täh?

Jos näet tässä jotain uhkailua, minulla ei todellakaan ole mitään puhuttavaa kanssasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieluusti virittelisin jotain muutakin sun kans ;)

• Anonyymi

laitta viesti mina
      t Mahmatula

• Anonyymi

jou jussuf!

Marja-Leena odottaa jo

• Anonyymi

mina helsingi city boi laitta viesti mina
      t. Mahmatula

• Anonyymi

jou jou! mita sina sano onko pizzassani jotai vika

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jou jou! mita sina sano onko pizzassani jotai vika

Ananas 🍍

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kiitos oikein paljon!
        Olispa vaan noin asiat.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Vatsatauti aika raju yöks eli se ei hyvää mutta muuten tosi hyvää. 👍 Mitenkäs sulla?

• Anonyymi

Vatsatautia taas liikkeellä, taas se aika vuodesta ja niin inhottava tauti, pikaista paranemista. Tuntuu ettei se edellinen noroaalto edes ehtinyt loppua kun koko kesän jylläsi. Ja taas uusi tai samako jatkaa nyt uuteenkin vuoteen kohta. Voisi kyllä elää ilman sitä virusta. :(

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      88
      9247
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      164
      5819
    3. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      146
      5163
    4. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      12
      4543
    5. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      38
      4138
    6. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      86
      3509
    7. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      58
      3444
    8. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      110
      2821
    9. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2811
    10. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      44
      2790
    Aihe