Vai etkö pysty luottamaan?
Ujosteletko minua mies
11
357
Vastaukset
- Anonyymi
Ujostelen, mutten mä vielä 100% luotakaan sinuun. Eikä se ees johdu sinusta vaan viestintätavasta ja siitä, et oon ollut liian luottavainen aiemmin ja satuttanut itseäni liikaa. Vastaan kuin hänelle.
- Anonyymi
Uskon puute hyvään lopputulemaan? Pelot ja luottamuksen puute estää monien lähentymistä. Harmittaa, kun kaikki hyvä epäilyttää? Onko se vain sitä riittämättömyyden tunnetta, joka ohjaa itseä nykyisin paljon. Työtön kurja.
- Anonyymi
Kuka mies ketä ujon erottaa siitä että ei saa sanaa suustaan vaikka kuinka tekisi mieli toiselle sanoa vaikka ja mitä
- Anonyymi
En luota nainen että voisit rakastaa minua. En ole omasta mielestäni ollenkaan rakastettava enkä rakastamisen arvoinen. Olisi se tietysti kivaa jos joskus vaan olisin sinulle rakas. Mutta en tiedä miten se olisi mahdollista. Olen arka, varovainen ja epäluuloinen kaikkien aitoutta kohtaan. Mutta haluaisin olla rakkaasi ja että rutistaisit minua.
- Anonyymi
Ensi kerralla nähdessämme voisit halata minua. Rutistan sinua. <3
Molempien pelkojen vuoksi kaikki voisi alkaa ystävyydellä, jolloin rakkauddellisia tunteita voi syventää sitten, kun se molemmsa tuntuu hyvältä ja turvalliselta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensi kerralla nähdessämme voisit halata minua. Rutistan sinua. <3
Molempien pelkojen vuoksi kaikki voisi alkaa ystävyydellä, jolloin rakkauddellisia tunteita voi syventää sitten, kun se molemmsa tuntuu hyvältä ja turvalliselta.Laita ystävyyden kunniaksi viesti minulle?
- Anonyymi
Hymy ja katse
- Anonyymi
En pysty luottamaan
- Anonyymi
En ujostelisi ja kiertäisi jos tietäisin, mutta sitähän sinä et tee.
- Anonyymi
Vähä molempia oikeastaan...
- Anonyymi
Luotan enkä ujostele. On vaan tämä välimatka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?323760- 983394
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1023318- 773138
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m703060Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862795- 352570
- 692483
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se452402- 902146