Sinun tapasi huomioida, kuunnella ja kykysi pysähtyä kohdalleni arjen kiireessä on saanut ajatukseni yhä useammin palaamaan sinuun. Olen useasti miettinyt, että miksi meistä kumpikaan ei uskaltanut ottaa sitä ratkaisevaa askelta jo yli 20 vuotta sitten? Uskon että hyvin lämpimät tunteet meillä on molemmilla toisiamme kohtaan ollut aina ja on vieläkin. Sinun läsnäollessa tuntuu kuin olisin kotona. Turvassa. Kuitenkin jokin jännittävä seksuaalinen sähkö on läsnä kokoajan. Emme ole enää kolmekymppisiä mutta vetovoima on edelleen. Kun kysyit että pärjäänkö? Meinasin halata sinua. Minulta ei kukaan kysy sitä koskaan. Kyllä minä pärjään jokaisella elämän osa-alueella. Ongelmia tuottaa vain tunteeni sinua kohtaan. Tapa jolla pysähdyttiin ja katsot syvälle silmiini saa minut tuntemaan itseni erityiseksi jopa tärkeäksi. Olen miettinyt viime viikkoina rohkeutta, rohkeuttani näyttää arjen keskellä että välitän sinusta. Välitän paljon vaikka en saisi. Tunteisiini et sinäkään saisi vastata hyvän käytöksen ohjeiden mukaan, mutta voiko ihminen sille mitään jos rakastuu? Minä rakastuin sinuun jo vuosia sitten. Olen tunteet haudannut koska näin kuuluu tehdä. Olemme tahoillamme naimisissa. Molemmat ovat perustaneet perheet, menneet naimisiin vuosien aikana, mutta tunteet tulevat aina vaan pintaan.
Oletko sinä elämäni rakkaus?
Naiselta miehelle ❤️
Mistä sen tietää?
5
243
Vastaukset
- Anonyymi
Luulen, että ei. ❤️😄🔥
- Anonyymi
Itse kans luulen, että ehkä luonteet ja tuntemukset ovat yhteisiä, mutta ehkä satunnaisiin kohtaamisiin olette vain yhteen sopivia? Kysymällähän toi selviäisi, jos olette molemmat naimisissa, mitä menetettävää sinulla on muuta kuin se ystävyys, joka teillä on tai miksi se katoaisi, ennemminkin se voisi syventää ystävyyttä välillänne? Näin tätä ajattelen?
- Anonyymi
Kyllä sinä olet elämäni rakkaus. En halua tukahduttaa tunteitani sinua kohtaan...
- Anonyymi
Onko kumpikaan edes tyytyväinen avioliittoonsa miten puoliso/puolisot kohtelee teistä kumpaakaan kohteleeko edes välittävästi mutta yleisohjeena ehkä syytä miettiä mitä järki ja tunteet sanoo ja yhdessä ehkä keskustella asiasta ja jos lopulta päätätte yhdessä yrittää niin päättää avioliitto/avioliitot ennen kuin mitään keskustelua ihmeempää keskenänne teet siitä jää kuitenkin tunne että hän pystyi exäänsä pettämään miksi ei pystyisi muakin pettämään
- Anonyymi
Ei sitä varmaan kukaan tiedä. Kauniisti kirjoitit miehestä eli ainakin sinä rakastat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va546888Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k565482Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko995331Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html605157Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas994924Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi194847Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin84740Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa774563Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast704135Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä244127