Soitella venäläisiä töissä?

Anonyymi-ap

Onko totta että Soitella on Venäläisiä työntekijöitä? Jos, niin pitäisikö potkia äkkiä pois?

24

626

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi pitäisi, sehän olisi rasismia

• Anonyymi

Olisiko?

• Anonyymi

Se olisi perustuslain vastaista:
      "Suomen perustuslain 6 §:n mukaan ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä, ja ketään ei saa ilman hyväksyttävää perustetta asettaa eri asemaan henkilöön liittyvän syyn perusteella, kuten sukupuolen, iän, alkuperän, kielen, uskonnon tai vammaisuuden perusteella. Perustuslaki ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki olisivat täysin samanarvoisia kaikissa asioissa, vaan se mahdollistaa esimerkiksi positiivisen erityiskohtelun, jossa tiettyjä ryhmiä voidaan asettaa toisia edullisempaan asemaan. "

• Anonyymi

MIKSEI VENÄJÄNKIELISIÄ UUTISIA OLE LOPETETTU

• Anonyymi

Ooksä sä varma, ettei ole ukrainan kieltä? Mä en erota, onko venäjää vai ukrainaa. Tuskin sääkään tai moni muukaan.

• Anonyymi

Yle vero pois!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ooksä sä varma, ettei ole ukrainan kieltä? Mä en erota, onko venäjää vai ukrainaa. Tuskin sääkään tai moni muukaan.

Minä en erota heidän kielestään, sen sijaan joku kertoi erottavansa heidät hajusta.

• Anonyymi

Onks kukaan käynyt koskaan inttiä?

Vitsi että oli erijännää.

• Anonyymi

Onko vakoojia? No itse en kyllä erota venäläisiä ukrainalaisista, kieli kuulostaa niin samalta.

• Anonyymi

Suomessa elävät venäläiset hyvinkin tietävät täältä katsoen sen oikean kotimaansa tilanteen. Hyvä asia ainoastaan jos näin on.

• Anonyymi

Fiksuin vaan jättää kaikki ulkolaiset loisijoiksi tänne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fiksuin vaan jättää kaikki ulkolaiset loisijoiksi tänne.

eiku potkia äkkiä

drop-kick down system of down

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eiku potkia äkkiä

drop-kick down system of down

Syrjintä saattaa ennemmin sossujonoon.

• Anonyymi

Voimalinjat kiinnostaa...

• Anonyymi

Suomen Puolustusvoimat. 870 000 suomalaiselle täytyy hankkia sodan ajan suojavälineet – Ja ihmisten oltava ”elämänsä kunnossa” pahimman varalle jo 4 kk päästä

• Anonyymi

Siellä on Ukrainassa ryssällä täysi tekeminen.

• Anonyymi

Niin onkohan? Miksiköhän on ja mikäköhän siinä on että on? Olisko jotain perussuomalaisuuden kanssa tekemistä?

• Anonyymi

Miksi venäläiset tai kaksoiskansalaisuuden omaavat pitäisi potkia töustä pois? Puhuvat suomea, maksavat veronsa ja elävät elämäänsä. Eihän se niiden vika ole, että päättäjät on mielenvikaisia, kuten meillä.

• Anonyymi

Oma vikansa.

• Anonyymi

On täällä sokeata porukkaa ,olisiko ww2 aikana voinu sakemannit mennä muinamiehinä venäjälle , vähän realismia hei ,venäjä toitottaa sodasta länttä vastaan , menkää rajalle kassien kantajiksikin , kyllä sieltä porukkaa tulee.....

• Anonyymi

Sen kun vielä näkisi että eloapinat kantaisi laukkuja rajan takaa mutta lie liian raskasta kun on autismia masennusta jne. diagnosoitu ei voi tehdä töitä.

• Anonyymi

SE ON AINUT KUKA TEKEE TÖITTÄ JA MAKSAA KOVAT VEROT! JA TE LAISKAT SUOMALAISET VAIN PUHUU PASKAA JA USKOO KAIKKI!

• Anonyymi

Kannattas tarkistaa todella tarkkaan missä hommissa nuo täällä ovat.
      Kaiken järkevyyden mukaan toi asia on tehty jo? Vai onko?

• Anonyymi

Kaikki he ovat hyviä ammateissaan, ollaan tyytyväisiä että palvelu pelaa.

Persuthan näyttävät menevän vaihtoon Venäjälle.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      107
      7039
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      494
      5191
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      143
      3200
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      214
      2607
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      35
      2287
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1262
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1222
    8. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1159
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1113
    10. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      53
      1090
    Aihe