Ehkä susta pitää

Anonyymi-ap

Ajatella kuten muut neuvoo

18

520

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rakastan sua! Et sä varmaan näin isom*naisesta tykkää. 😢

• Anonyymi

Eli miten?

• Anonyymi

Ehkä susta taas kannattaa ajatella, kuten intuitio sanoo. Että saatat olla vähän sellainen hiljainen yes yes-mies, joka ei kieltäydy mistään. Mutta purkaa sen ylikiltteyden sitten läheisiin lapsellisena vastaanpanemisena. Kyllä mun miehen täytyisi osata keskustella ja puhua suoraan. Eikä hiljentyä pelokkaana nurkkaan, ettei vain tule kinaa ja joudu kertomaan omaa mielipidettään. Tätä mietin, tästä on joitain merkkejä ilmassa ikävä kyllä.

• Anonyymi

Ajattele plussa puolia voit sanoa että nyt sun pitää pussailla mua ja rakastella minun mieltymyksien mukaan ja sitte siivota ostaa ruokaa ja maksaa laskut niin se sanoo yes yes ja tekee kaiken 😄

• Anonyymi

Mä oon ainakin ehdottanut keskustelua, joten ei mulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattele plussa puolia voit sanoa että nyt sun pitää pussailla mua ja rakastella minun mieltymyksien mukaan ja sitte siivota ostaa ruokaa ja maksaa laskut niin se sanoo yes yes ja tekee kaiken 😄

Tuo olisi juurikin kamalinta mitä voisi tapahtua! Koska tehtyään kaiken, mies kommentoisi "koska sä käskit". Eli ei minkäänlaista omaa vastuunkantokykyä eikä kykyä neuvotella, vain kynnysmattona totella. Miten kukaan voi tuollaista sietää saati pitää hyvänä puolena, en ihan ymmärrä. Mun mies on kumppani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo olisi juurikin kamalinta mitä voisi tapahtua! Koska tehtyään kaiken, mies kommentoisi "koska sä käskit". Eli ei minkäänlaista omaa vastuunkantokykyä eikä kykyä neuvotella, vain kynnysmattona totella. Miten kukaan voi tuollaista sietää saati pitää hyvänä puolena, en ihan ymmärrä. Mun mies on kumppani.

No eikait se ihan tuommonen kumminkaan ole. Varmasti turha pelko hän on avulias eikö se ihan hyvä asia ole?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vatut mikään kynnysmatto ole. Makaan sohvalla ja murustan sipsiä, kun pydät jotain niin piereskelen vastaukseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vatut mikään kynnysmatto ole. Makaan sohvalla ja murustan sipsiä, kun pydät jotain niin piereskelen vastaukseksi.

Ja jos ei suorasukainen suolikaasurapsodia tunnu kolahtavan kuulijan tajuntaan, niin päälle juustonaksu-vehnäolutröyhtäys mezzoforte vielä varmemmaksi vakuudeksi.

• Anonyymi

Kannattaa jos et osaa itse ajatella.

• Anonyymi

No sitten ajattelet ja menee mahdollisuus ohi. Jos et osaa omia päätelmiä ja päätöksiä tehdä, vaan pitää kaikki hakea ulkopuolisilta, niin sitten teet just niin.

En halua elämääni ihmisiä, jotka eivät osaa päätellä itse ja tehdä omia päätöksiään.

• Anonyymi

No kertoipas tääkin taas paljon.

• Anonyymi

Pelkkää kitinää, etkö ite nää? -sivusta

• Anonyymi

Mitä ihmettä!
      Kaikenlaista tänne viestitään. Ja minun piti vielä vastata yhtä tyhmästi

• Anonyymi

Pelkästä pellestä ei hehkeetä saa, vaik kuinka maalailis.

• Anonyymi

Ehkä se ei vaikuta lopputulokseen millään tavalla, intuitiolla sivusta. Eli move on big guy

• Anonyymi

Tai ajatella omilla aivoillaan. Henkilökohtaisesti minulle ei merkitse tippaakaan mitä muut kenestäkin sanovat. Olen niin usein ollut tilanteissa, joissa on yritetty neuvoa kenen kanssa minun tulisi olla tai kohdannut usein heitä, jotka ovat muille mitä mukavimpia ja ystävällsimpiä, mutta minua kohtaan totaalisia kusipäitä. Siinä kohtaa yleisellä mielipiteellä ei ole merkitystä vaan sillä miten he kohtelevat minua..

• Anonyymi

Varmaan kannattaa, jos et itse osaa ajatella.
      Minulla ei ole kukaan sanomassa mielipiteitä kun en ole kertonut tunteistani häneen oikein kenellekään. Terapeutille kerroin jotain joskus tilanteesta, mutten hänellekään tunteistani häntä kohtaan. Naiselta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi teki aloitteen?

😃 häh
      Ikävä
      111
      4359
    2. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
      Ikävä
      79
      3543
    3. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      84
      3395
    4. Just alkoi ottamaan päähän

Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk
      Ikävä
      22
      3381
    5. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      27
      3286
    6. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      76
      2954
    7. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      66
      2841
    8. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      45
      2800
    9. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      85
      2749
    10. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      85
      2589
    Aihe