Luovuttanut meidän suhteen.
Jokohan sä olet
51
860
Vastaukset
- Anonyymi
Olin kai, nyt taas en.
- Anonyymi
Tosissani en missään vaiheessa ole ollut luovuttamassa. Ei pysty
- Anonyymi
En!
- Anonyymi
Nope.
- Anonyymi
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!N-E-V-E-R!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Oho, ei keskittänyt 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho, ei keskittänyt 😄
"Keskitä vakuutuksesi Pohjolaan"
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Keskitä vakuutuksesi Pohjolaan"
-sivustaSaako sieltä avaimenperän jos tekee sopparin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako sieltä avaimenperän jos tekee sopparin?
Oikeella sopparilla ehkä.
- Anonyymi
Verenluovutushan on siinä Manskun ja Haka mä en tie n nurkilla. Nii väitti tabletti, ja käski ottaa veripankin taskulämpimän mukaan. -syttykö
- Anonyymi
Olen, koska hänellä jo joku toinen, vaikka sanoi, että ei ole halusi kostaa. Mitään voinut tehdä syistä. T. Kupiä
- Anonyymi
Olen. En oo koskaan enää menossa ees etelään takas. Mökki on järvenrannalta ja talvet kaukoidässä👍Olis pitänyt tapahtua silloin kun olis pitänyt.
- Anonyymi
Eli sä lähdet todella mies
Heippa sitten
- Anonyymi
En tietenkään rakas, jos jostain olen luopunut niin yöunista ❤️todellisuudentajun hämärtyminen yön tunteina kun en näe rakkainta, mutta siinähän sinä oletkin taas,ihana juttu.
- Anonyymi
🥰 mussukka ❤️-> mussukalle
- Anonyymi
❤️
✨
- Anonyymi
Ei pysty liian hapokasta yääh 🤯
- Anonyymi
Välillä on hyvä pitää toisesta taukoa ja antaa pölyn laskeutua. Se voi antaa uutta perspektiiviä ja suuntaa. Mutta se voi onnistua vain jos molemmat haluavat ja ovat valmiita uuteen parempaan. Minulla on jotenkin vielä sellainen tunne , että saamme vielä uuden mahdollisuuden. Mutta se ei tule pelkästään odottamalla. On tehtävä töitä sen eteen, että se voi olla mahdollista.
- Anonyymi
Töitään tässä on koko päivä taas tehty silmät kiinni🙃hyvin edistyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sano mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kohta silmät ristissä tehty
- Anonyymi
En ole luovuttanut. (vastaus on J-miehelle)
- Anonyymi
Mitäs luulet? ❤️❤️
- Anonyymi
Elämäni rakkaus, mitä itse ajattelisit....
- Anonyymi
Kyllähän sitä pakit saatuaan on pakko luovuttaa.
- Anonyymi
En mä oo luovuttanut, mutta en varsinaisesti taistelekkaan. Mä hyväksyn tän tilanteen ja tunteeni. Mä oon toistaiseksi avoin kaikille lopuille.
- Anonyymi
Sellainen ei ole vielä käynyt edes mielessä.
- Anonyymi
Kyllä sekin hetki sitten tapahtuu
- Anonyymi
En vieläkään. Pitäiskö?
- Anonyymi
En todellakaan ole, enkä luovuta❤️🪽🙏
- Anonyymi
Periaatteessa en, mutta elämäntilanteet ja odotukset elämältä ovat liian erilaiset. Se on myönnettävä.
- Anonyymi
Ei ole mahdollista
- Anonyymi
Mun mielestä ei oo mitään järkeä kysellä täällä näitä. Tunnen myötähäpeää vaikka ei tarvitsisi.
Oon pahoillani.
☆ - Anonyymi
Mitä ihmettä. Pitäis sun tietää jo etten ole luovuttajatyyppiä💃mun komea mieheni,tuleva ja pysyvä.
- Anonyymi
Oon pihkassa S:aan.
- Anonyymi
En tietenkään. ❤️
- Anonyymi
verta luovutan🩸 mut muuten yleensä en😁💪
- Anonyymi
Olisiko se hyvä asia?
- Anonyymi
Hänen ihanuutensa, hyvänmallisen vartalon ja pepun, vuosiltaan vanhempi, mukavan naisen tietäen en halua luovuttaa. On hän niin puoleensavetävä, houkutteleva monella tavalla...🔥
- Anonyymi
Kuka kenen/keiden suhteen
- Anonyymi
kyllä nuo jitistit, lääkärit, yrittäjät ovat parempia puolisoja. enemmän rahaa, saa tehdä itse eivätkä hakkaa 😜
- Anonyymi
ne lastenhoitsut /opettajat ja polle noudattaa aina samaa kaavaa ja toisissa suhteissa myös.
- Anonyymi
ja sitten on persoona porukka jotka kilpailee ja iskee alas kun ei muuten onnistu. ja ahdingossa rikosjutuissa ja vahingoissa ostavat, ja lopulta tulee neniin 😜😈😈😈🤓😥🤣🫶
- Anonyymi
sama rahassa, täytyy järjestää teille takkiin takaisin.... mitä ootte vienyt ja, estänyt ja hakannut. ne jotka hakkaa muiden naisia niidenkin hakataan.
- Anonyymi
Luovutin jo aikoja sitten ja menin eteenpäin.
- Anonyymi
Tätä minä en luovuta..
- Anonyymi
En luovuta, mikäli hän ei sitä erikseen minua pyydä tekemään. En voi, hänestä on tullut liian tärkeä minulle.
- Anonyymi
Samoilla linjoilla. Tämä on katsottava loppuun asti.
- Anonyymi
Olen luovuttanut
- Anonyymi
Hyväksymme teidät ja suhteenne.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....698819Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3086633Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995927- 1523830
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.293221Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623129- 1551987
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171786- 321468
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191236