Vähän pelottaa että teen liian huonon ensivaikutelman. Tiedän ihmisten näkevän Toyotan tylsän ja mitään sanomattoman vässykän autona.
Mulla olisi kuitenkin toi Toyota Corolla Sedan Premium malli.... otanko riskin vai menenkö vuokraamaan paremman auton illaksi?
Uskaltaaako Toyotalla ajaa treffeille?
9
133
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, vaihda Skodaan.
- Anonyymi
Jos nainen haluaa itselleen vässykän josta on iloa kodinhoidosta ja odottaa kotona kun nainen itse käy "naisten illoissa" niin Corollalla voi sellaisen täysosuman saada itselleen.
- Anonyymi
Sinä keski ikäinen joka ajat lippalakki väärinpäin päässä, vanhalla BMW:llä.
Olet todella epäväsma yksilö.
- Anonyymi
Sellä vaan, ei naiset autojen perusteella miestä valitse, paitsi jos olet teinä menossa vokottelemaan.
Sitten pitää olla kaksiovinen ja vähintään 3 L kone. - Anonyymi
Toyota Corolla, tupsupipo, kirjava tuulipuku ja Reinot jalassa on varma valinta!
- Anonyymi
Hyvin uskaltaa! Litran Micrallakin sai hyvin naista.
- Anonyymi
Tokmannin maastokuvioiset ja Toyota on machon valinta.
- Anonyymi
Aloittajan tekstistä näkee heti sokea kepilläkin että kirjoittaja on kyllä se tylsä ja mitäänsanomaton vässykkä, mutta hän ei omista ollenkaan mitään Toyotaa.
- Anonyymi
Toyota paljastaa valitettavasti sosiaalisen statuksen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741