Sä olet koskettanut mua syvältä ♥️ ikinä koskaan ei mua ole kukaan samalla tavalla arvostanut ja rakastanut. Yhtä hellästi. Kumpa olisit sen uskaltanut näyttää ja seistä niiden kauniiden sanojesi takana. ♥️
Tiedätkö koskaan miten
17
601
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä mä seison niiden takana. En huutele tuuleen.
- Anonyymi
Sama täällä 🤍
- Anonyymi
Ihana 🥺❤️
- Anonyymi
Vähän meni roskia silmiin.
- Anonyymi
Et sinä anna mahdollisuutta. Piste.
- Anonyymi
Hyvät mahdollisuudet molemminpuolin🙃❤️annettu ja niihin luotettu. Loppuelämä aikaa.
- Anonyymi
En uskalla näyttää kunnolla tunteitani enkä puhua selkeästi tunteistani. Eilinen pieni kehu sinulle vaati minulta paljon rohkeutta, olisin tahtonut sanoa enemmän. Katseistani näet toivottavasti sen, mitä suuni ei kykene sanomaan.
Sivusta miehelle naiselta. - Anonyymi
Oliko hyvä p*no vai mitä kehua haet.
- Anonyymi
Onko tämä nyt miehelle vai naiselle?
- Anonyymi
Tietäisit vaan, miten hellä 😏
- Anonyymi
Mä haluisin tietää 😉
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä haluisin tietää 😉
SivustaOota, selvitä pari labyrinttiä ja sanaristikkoa eka.
- Anonyymi
Olisitko siltikään osannut arvostaa
https://youtube.com/shorts/BdGbUaSsxss?si=mju7NfasJpW0yqhE
Edes sitä vähää- Anonyymi
Onneksi noista selviää oikeanlaisen ja fiksun kumppanin kanssa.
- Anonyymi
Olisittepa vain puhuneet kahden kesken.
- Anonyymi
Tällä palstalla käytetään sanaa rakkaus hyvin heppoisin perustein!
- Anonyymi
Lopeta mies nämä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?373962- 1003524
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1103447- 783205
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m883184Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862845- 352630
- 692513
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472509- 952249