ongelma kuin aikaisempinakin vuosina. Olen ymmärtänyt kaiken joten en tarvitse enää minkäänlaista kertomista yhdeltäkään minulle täysin tuntemattomalta ihmiseltä, valitettavasti sitä oli tänäänkin.
Yhä on sama
4
283
Vastaukset
- Anonyymi
Hiljaisuus on sitä mikä saa voimaan paremmin, koska aivot käyvät aina kierroksilla jos kuka tahansa ns. kertoo ehdokkaista. Silloin se ei ole minun valintani, jos kuka tahansa ns. mainostaa tiettyjä henkilöitä. Se on yksityisasia eikä ns. yleisesti tiedotettava tieto. Minun on välttämätöntä saada kulkea ilman mitään esitystä, jotta sisin rauhoittuisi. On käsittämätöntä ettette ymmärrä hiljaisuuden ja rauhoittumisen merkitystä, kun on tiedossa kuinka monen vuoden ajan kaikenlainen esitys on häirinnyt ulkona liikkumistani ja estänyt työntekoa. Jos hiljaisuutta ei tule, valitsen yksin olemisen minulle parhaimmaksi vaihtoehdoksi loppuelämän ajaksi, koska minun on pakko tehdä niin, jotta en vahingoittuisi henkisesti ja fyysisesti enää lisää. Voimat ovat olleet todella vähissä jo monen vuoden ajan ja ihan vähäinenkin esitys saa minut voimaan todella huonosti. Vika on ollut koko ajan siinä, ettei minulta kysytty mitään ennen projektin aloitusta! Outoa ettette ymmärrä sitä, kuinka rankoilta kaikki ne vuodet tuntuivat, kun menetin itselleni hyvin tärkeän työpaikan! Seuraan jonkin aikaa tuleeko totaalinen hiljaisuus ja jos ei tule, en halua enkä jaksa enää olla mukana projektissa, joka on aiheuttanut psyykkistä, fyysistä ja taloudellista vahinkoa aivan liian kauan! Minun on välttämätöntä valita yksin oleminen, koska pelkään oman psyykkisen ja fyysisen terveyteni puolesta, koska kukaan muu ei voi ymmärtää sitä kuinka paljon projekti on vaurioittanut elämääni. Se on ollut sellaista keskipisteenä oloa, mistä en ole koskaan pitänyt ja se varmaan liittyy erityispiirteisyyteeni! Ihan vähäinenkin esitys tuntuu siltä kuin minua lyötäisiin henkisesti turpaan, koska en voi olla oma itseni minkäänlaisen esityksen ollessa menossa missä tahansa! En pysty rentotutumaan, kun tiedän, että menenpä minne tahansa joudun kokemaan jonkinlaista kautta rantain esitystä. Olen pyytänyt hiljaisuutta jo hyvin monia kertoja, enkä ymmärrä miksei se ala!
- Anonyymi
Kerroin jo vuosia sitten, että pitääkö minun ruveta ulkoilemaan öisin, jottei minun tarvitsisi kokea eikä nähdä yhtään mtään muuta kuin pelkkää hiljaisuutta! Tällä hetkellä tilanne on se, että kuljen kovaa vauhtia sitä kohti, että yksin oleminen loppuelämän ajan on minulle ainoa oikea vaihtoehto, jotta voisin elää vanhaksi ja pysyisin kuta kuinkin terveenä. Omat lapset ovat minulle niitä, joiden kanssa haluan aikaani viettää. Miten paljon minua harmittaakin se, ettei minulta kysytty mitään ennen projektin aloitusta. Iltaisin kyyneleet valuvat silmistäni kun ajattelen sitä. Millä oikeudella muut luulivat tietävänsä paremmin kuin minä itse, mitkä olivat minulle tärkeimpiä asioita, jotta olisin onnellinen ja voisin hyvin. Ehkä on pakko lopettaa projekti tähän päivään ja jatkan yksin olemista, jotta psyykkinen ja fyysinen terveys ei enää pahentuisi! Minä itse tiedän oman vointini ja olen ollut huolissani jo pidemmän aikaa omasta jaksamisestani, koska en ole voinut edes liikkua missään ilman esitystä, se saa minut murtumaan aina ja oireilu pahenee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroin jo vuosia sitten, että pitääkö minun ruveta ulkoilemaan öisin, jottei minun tarvitsisi kokea eikä nähdä yhtään mtään muuta kuin pelkkää hiljaisuutta! Tällä hetkellä tilanne on se, että kuljen kovaa vauhtia sitä kohti, että yksin oleminen loppuelämän ajan on minulle ainoa oikea vaihtoehto, jotta voisin elää vanhaksi ja pysyisin kuta kuinkin terveenä. Omat lapset ovat minulle niitä, joiden kanssa haluan aikaani viettää. Miten paljon minua harmittaakin se, ettei minulta kysytty mitään ennen projektin aloitusta. Iltaisin kyyneleet valuvat silmistäni kun ajattelen sitä. Millä oikeudella muut luulivat tietävänsä paremmin kuin minä itse, mitkä olivat minulle tärkeimpiä asioita, jotta olisin onnellinen ja voisin hyvin. Ehkä on pakko lopettaa projekti tähän päivään ja jatkan yksin olemista, jotta psyykkinen ja fyysinen terveys ei enää pahentuisi! Minä itse tiedän oman vointini ja olen ollut huolissani jo pidemmän aikaa omasta jaksamisestani, koska en ole voinut edes liikkua missään ilman esitystä, se saa minut murtumaan aina ja oireilu pahenee.
Olen hyvin surullinen ja pettynyt siitä etten ole pystynyt tekemään töitä. Kaksi päivää viikossa olisi hyvä määrä ja tietysti niin, ettei töissä enää tarvitse kuulla minkäänlaista esitystä, koska jos se jatkuu menetän elämänhaluni, ja olen ollut jonkin verran masentunut jo pidemmän aikaa. Huomisesta lähtien en halua enää kuulla, enkä nähdä kertomista missään, enkä kenestäkään! Kukaan muu ei ole tuntunut ymmärtävän sitä, että ihan jokaisella on oikeus saada elää rauhassa ja kulkea rauhassa. Miksi minä en saa elää rauhassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen hyvin surullinen ja pettynyt siitä etten ole pystynyt tekemään töitä. Kaksi päivää viikossa olisi hyvä määrä ja tietysti niin, ettei töissä enää tarvitse kuulla minkäänlaista esitystä, koska jos se jatkuu menetän elämänhaluni, ja olen ollut jonkin verran masentunut jo pidemmän aikaa. Huomisesta lähtien en halua enää kuulla, enkä nähdä kertomista missään, enkä kenestäkään! Kukaan muu ei ole tuntunut ymmärtävän sitä, että ihan jokaisella on oikeus saada elää rauhassa ja kulkea rauhassa. Miksi minä en saa elää rauhassa?
Hyvästit projektille jonka takia menetin monia hyviä työvuosia! Yksin oleminen ei ole minulle mikään ongelma, mutta projektin toteutus on ollut koko ajan haitallista elämälleni! Aivan liian paljon ihmisiä siinä mukana, lähes kaikki minulle tuntemattomia! En vain enää jaksa sitä missään muodossa, enkä kenenkään esittämänä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741